Niks, Ik laat deze thread met rust voor vandaag. Ik kom morgen terug omtezien wie em allemaal heeft. En of ik hem überhaupt krijg
Zavvi heeft hem ook verstuurd . (helaas moet ik wel iets van 2 weekjes wachten) Nog niks gezien van de game, behalve de allereerste trailer + walktrough.
wat ik heb gezien is een vrij goede game grafisch. Is ie anders dan deel 1 want die kon me na een tijdje niet meer boeien?
Kwa gameplay is die het zelfde. Alleen de sfeer en story zijn natuurlijk anders, Het design is totaal anders iets vorlijker maar op een aparte manier. Dat heb ik vernomen van de powerunlimited review van het spel.
OH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GODOH MY GOD MUST HAVE!!
Ga gewoon naar Gamemania of zo en laat de foto's van de factuur zien dan krijg je wel een exemplaar... Denk ik - of dan bellen ze wel naar de mensen die erover gaan of die al de verkoop in mag. Kee dan, ik ga gamen...
Gaaay kutpostbodes reden voorbij. Altijd het zelfde op zaterdag en pakjes bij mij, volgens mij vertrouwen ze die negers gewoon niet die het hier in het weekend doen .