ik ga dinsdag weer opnieuw beginnen. Ben 30% in de game, Ik heb het gevoel dat ik het nog niet wil spelen... Dat ik tesnel speel ofzo. En op hard want medium is toch echt temakkelijk
Des te meer reden voor mij om even af te wachten wat de gamers er zelf van vinden. Ik ben d'r al vaker ingetrapt en ik laat me niet meer hypen door de zogenaamde professionals zoals IGN en vooral een Gamer.nl met een perfecte 10.
Er is ook een 1999 moeilijkheidsgraad dacht ik. @ oneshot Waar kun je zien op hoeveel % je bent ? Ben benieuwd hoever ik al ben
Ign review zij dat het spel 12 uur is. Ik wou echt dat het is minstens 30 uur is. marja, Er komen dlcs! season pass ook gelijk kopen! Zeker waard voor het spel van de eeuw! Ownee nejooh ik denk het ongeveer 30% ben nu met die chick dus denk ongeveer 30 %
Ja, IGN... dan noem je ook wat. Net zoals die mooie score van Gears zeker?! LOL, ik wil die puzzles nog uitspelen voor morgen. Maar gaat lastig worden denk ik! Leuk dat je de actuele gevoelstemperatuur erbij hebt!
Het is een pre order actie, ik denk dat je er een mailtje van gekregen moet hebben, let wel op; niet alle winkels hebben deze actie. @Lethal, ja toch , ben nu bij 35, lastig weer
Ja dat zei ik gister al tegen je. Zulke games moet je echt rustig spelen. Lekker gaan verkennen en genieten van die wereld. Het is wel geen open wereld game, maar dan nog kijk ik elk hoekje na en verken ik alles. Damn AMD schiet eens op met key.
had hem 3 maanden voor release gepreordert toen deed ik die revolutional spel helemaal gehaald toen had ik 1 maand later me pre order verwijdert omdat ik geld nodig had, Toen had ik hem weer gepreordert. Ik heb dat spel uitgespeelt en hoe zit dat dan met die rewards die je krijgt? Nvm code gevonden!!!
Dan moet je even inloggen op die site en dan staat er een code bij My Rewards: Ik denk dat het voor 360 niet anders is.