Ik heb die puzzel ook, maar vind er niks aan. Ik ga de game gewoon 'vanilla' spelen, zonder rewards van die game. Krijg em woensdag binnen van Amazon als het goed is ...
Zojuist gehaald bij Mediamarkt Rotterdam Centrum. Premium editie voor 44 euro !!!. Ik had ze verteld dat Gamemania Rotterdam meent verkocht. Super deal !! ArtificialFaith, ik zou even opnieuw langsgaan !!!
Ik heb de puzzle net uitgespeeld, maar volgens mij heb ik verkeerde keuzes gemaakt en niet gekregen wat ik had gehoopt!
Ik was bij de Dixons n Zaandam en de Saturn. Dixons had hem mocht het niet verkopen. Saturn had hem nog niet maar verwachte wel dat hij morgen binnen zou zijn. Ik denk dat ik hem voor die 44 euro online koop dan komt ie binnen. Ben een beetje moe dat de winkel nu zo strak is geworden met verkoop. Zit alleen met DLC die wil ik wel deze keer erbij als ik dezelfde prijs betalen moet! deze game wordt goedkoop voor mij ik heb nog een giftcard van 40 euro van mijn kerstpakket ...... 20 euro erbij voor de premium bij dixons en klaar!
Damn, echt een beetje spijt nu dat ik de Songbird Edition niet heb genomen... die statue is toch wel heel erg nice moet ik zeggen! [yt]V06oLjtMFkM[/yt]
Ik had nadat ik die special edition van Bioshock 2 had gekocht wel mijn lesje geleerd; nooit meer special editions kopen. Je hebt toch niks aan die troep.
Zo das niet mis dan zeg. Zou gaaf zijn als MM Groningen die ook heeft, of Saturn. Zou ik bij beide even langs moeten gaan eigenlijk.
Ik moet zeggen dat ik die Songbird ook maar heb laten liggen nu want 44 euro voor de Premium Editie is wel echt een goede deal. had em bij bol.com in de pre order staan voor 139 euro maar dat gaat mooi niet door, gelukkig maar!!
Hoppa! In de pocket. Zelfs een steelcase erbij. Bedankt Maver!! Zonder bon was het namelijk niet gelukt!
Je hebt deels gelijk en deels niet, want net als die Big Daddy staat hier al jaren mooi op de kast! Nou, sommige kregen een shotgun zag ik en ik kreeg troostprijzen a la kansloze achtergronden.