Voor de PC raar dat ze de Xbox versie niet hebben! 44,- voor premier schijnt een fout van MM te zijn!
Ja, ik had dus eerst de Songbird besteld en toen later had Dixons voor €45 de Premium waardoor ik die dus maar had genomen. Sowieso had ik niet echt plek voor die statue en om nou zoveel extra neer te leggen voor alleen die statue...
Missing my point. En eerst had je 140- 60 = 80 euro er meer voor over? Je bent niet gek maar wel een idiot Jah 44,- voor normale lijkt mij..
Gloeiende Eurogamer review. "Most of all, though, you'll be amazed that Elizabeth works. To begin with, you imagine she will be someone who tags along behind you as you plunder Columbia for loot and scraps of bonus narrative, but her AI is such that you often find her running in front of you, anticipating where you want to go. It's a great trick, but it's also symbolic, because by the end of the game you realise that you are not the main character in any real sense. She is. She always has been. She always will be. It's her journey. You're just along for the ride. Still: what a ride." Nog één dagje wachten tot ie unlocked op Steam. Vol verwachting klopt mijn hart. Krijg er bijna een Sinterklaas gevoel bij.
Heb je het gevraagd dan bij Mediamarkt Rotterdam dat tie 44 euro niet klopt ?, Ben blij dat ik mijn exemplaar al heb voor die 44 euro premium *)*) Ach wat maakt het ook uit, ik ben spelen
En de Gamespot review, door niemand anders dan Kevin VanOrd. Kevin maakt altijd prachtige reviews van games en dat is hier niet anders. Ben je nog steeds niet overtuigd van Infinite, dan zou ik vooral deze review kijken. Grote kans dat je hier het antwoord gaat vinden.
Ik ook en opmerkelijk zag ik dingen die mij helemaal bevallen! Ik moet dit kwaad gaan bestrijden ..... eerst effe AC 3 afmaken en dan volop BSI erin knallen! Overal elders in het land al te koop alleen in de Zaanstreek WEER niet!
Zaterdag begonnen en heb denk echt alles verkend tot nu toe. Maar dat stelt sowieso weinig voor dat exploren. In het begin en iets voor het einde kun je meerdere kanten op maar verder is het ipv links de gang inlopen, ff naar rechts om te kijken of er wat te looten valt.