Op NeoGAF hebben ze alle reviews doorgespot en eentje zegt dat de PS3 versie de iets betere versie is. Tja ik vind het lekker boeien...ik haal toch de 360 versie. Ik prefeer gewoon de 360 console vanwege verschillende redenen en tenzij de verschillen zo ziek groot zijn...360 it is
Wikipedia: Modified Unreal Engine 3 Tja het was een duitse review die het zei en een user zei dat ie geen framedrops en lelijke textures had gezien in de PS3 versie, maar ja...ik hoor dat ook over de 360 versie van anderen weer. Digital Foundry zal de echte verschillen gaan tonen, maar ik verwacht weinig tot geen echte merkbare verschillen.
Deze site heeft altijd prachtige HD videos online staan van games en zo nu Bioshock Infinite. De videos zijn schijnbaar van de 360 versie en ik heb er snel effe naar gekeken en damn...die graphics zijn juist fucking mooi. Dan vraag ik me toch altijd weer af wat IGN noou toch lult he met 'muddy textures en low framerate' en bla bla.....het ziet er juist uitstekend uit. http://gamersyde.com/news_our_videos_of_bioshock_infinite-13920_en.html Was echt FC3 achtige framerate aan het verwachten, maar hier ziet de framerate er uitermate puik uit. Misschien dat de framerate soms wat keldert op bepaalde plekken...maar ik denk niet dat ik FC3 achtige gekkigheden hoef te gaan verwachten, NICE!
niet slecht. Heb het net ff gespeeld. yeey steam unlock. Balen dat ik om 0800 op mijn werk moet zijn.... trusten trutten
Wooooooooooooooooooooooow wat een vette game!!! ik heb eigenlijk 1 en 2 ook nooit gespeeld, het eerste lvl ofzo, maar deze moest ik gewoon hebben. Die intro alleen al voordat je naar de stad gaat, wow die is echt geweldig! en ook het leven in de stad en op de carnival, damn wat mooi allemaal . echt spijtig dat ik nu op het werk zit en vanavond ook niet kan spelen, maar morgen vlieg ik er weer in!! \o/