1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hahah omdat er geen geld is om een telefonist te betalen. Daarom. Mocht je een x in de MM of Saturn zijn, vraag om het directr nummer van de afdeling.

XD

Mn Songbird ligt klaar. Morgen ophalen bij Dixons

Laatst bewerkt: 26 mrt 2013
  2. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    @Badstreak, als jij cod koopt voor de singleplayer.. Tsja, dan weet ik genoeg. Multiplayer is niet 'A naar B'..
    @Vicill, ik heb die games omdat ze mij leuk leken, lijkt mij logisch dat je een game hebt en uitspeeld voordat je gaat bitchen over hoe slecht het is? Verbreed je eigen horizon eens, zet je bril op en kijk nog eens naar mijn games lijst. Ik heb alle genres gespeeld en zeer waarschijnlijk veel meer ervaring met games in het algemeen..

Maar het was leuk om Offtopic te praten met de bioshock fanclub, nu ga ik weer verder met de game.. Ja met tegenzin.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Doeg

4. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Gast, ga deze discussie niet aan. Jij hebt een schattige 90 games voor je X360 zie ik. Momenteel heb ik er 317 gespeeld. En dan komen de vorige generatie en andere consoles van de huidige generatie er ook bij. ;)

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    Laatste loodjes van de puzzel zijn erg lastig, ik snap er even niks meer van 8)

6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Aangezien BI geen multiplayer heeft en jij het over een tunnel hebt in SINGLEPLAYER was de vergelijking overduidelijk. En als je dan zo graag Multiplayer erbij wil halen - het is ook in cod wel degelijk van A naar B. Zelfde goede plekjes, perks, wapens. Want laten we hier wel realistisch zijn - alle games(SP & MP) zijn gelimiteerd en hebben grenzen. Het enigste waarin games verschillen met elkaar is hoe groot en breed zijn respectievelijke tunnel is.

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, m'n exclusieve rewards van de puzzlegame heb ik al alleen de game niet... Wachten tot 3 uur! :'-(

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.117
    Ik ben kwart over 4 thuis, daarna door naar de nieuwe woning van mijn broer om te kijken, misschien wat opruimen en daardoor pas 7 uur thuis :mad:

Genoeg tijd om de puzzel op te lossen :+

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Je spreekt jezelf ietwat tegen. Als je nog eens wil proberen om hier het fucking orakel uit te gaan hangen, probeer dan te zorgen dat het lijkt alsof je weet waar je het over hebt. Je weet geen moer, je doet alsof je ons moet komen vertellen hoe de gameswereld werkt.

Je noemt CoD4 de beste shooter ooit, maar je hebt het dan alleen over de MP. Het lijkt erop dat de de MP van shooters je vooral aanspreekt, die speel je vooral. Wil je ons nu vertellen dat de SP van een willekeurige CoD game ook maar in de schaduw mag staan van de SP van Bioshock Infinite?

10. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Nee al lang niet meer. CoD4 is uitgestorven, MW2 disc is beschadigd. De gouden tijden zijn voorlopig voorbij. En nee ik zie de CoD SP meer als een bonusje voor als je internet eruit ligt. Bioshock stelt idd niks voor vergeleken met CoD4. Maarja, welke game wel? :)

@Vicill : Inderdaad, je weet niet hoeveel ervaring ik heb met andere games, dus ga aub niet verder met de discussie. Hooguit heb je evenveel ervaring _0/

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.117
    Wat is je doel eigenlijk van deze discussies? Of hou je ervan om de boel wat op te stoken? Je hebt een andere mening, je hebt hem gegeven, geen zin om nog door te gaan lijkt mij? 99% van de andere spelers zijn het niet met je eens.

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Doe maar weer BioShock talk...

13. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik dacht dat dit een forum was waar je je mening kwijt kon, maar als je een verkeerde mening geeft eindigt dat dus in het reageren op offtopic bullsh*t van fanboys.

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Moest jij niet verder spelen _0/

Je kunt hier prima je mening ventileren, maar je moet niet proberen het orakel uit te hangen die ons met al zijn ervaring komt vertellen dat we allemaal gek zijn en er niets van snappen. We snappen je ook niet, maar de kans is aanwezig dat het aan jezelf ligt.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt je mening geven, maar zoals jij over Bioshock praat en dan vervolgens games erbij haalt waar je letterlijk spuug en spuugzat van zou moeten worden, dan weet ik het effe niet meer. Een game als Bioshock gaat om het geweldige verhaal, memorabele personages, SFEER, de aandacht voor details en nog zoveel meer. Toen Irrational de eerste trailer vrijgaf zag ik al dat dat sowieso allemaal goed ging zitten en vrijwel alle reviews bevestigen dat ook gewoon. Juist de shooter als CoD wat gewoon echt standaard bullshit is geworden is zo simplistisch als maar kan en valt niet serieus meer te nemen. Als deze games films waren, dan is Bioshock van het caliber van een Martin Scorsese film en CoD is dan een Michael Bay film, nuff said. Niet alleen CoD...talloze games lately.

Nu idd terug naar Bio talk!

16. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Je werkt alles tegen je hoor. Als jij discussies aangaat wie meer ervaring heeft met games (en vervolgens alleen mainstream games speelt). Want zoals Cyrax77 al zei, je begint al gelijk alsof je het orakel bent hier. Alsof je alles weet. En ik geloof daar niet in als ik je lijst van games zie.

Dat is het laatste wat ik er over zeg. Back to Bioshock! :D

17. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Ontopic:

Is de game nu overal verkrijgbaar? :+.

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.117
  19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    :lol: Dat is inderdaad heel erg ontopic hoor :+

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Wat zit iedereen te happen zeg…

Maar ik was zelf eigenlijk niet meer van plan deze te halen. Bioshock 1 vond ik geweldig, maar ook al wilde ik 'm ooit eens nog eens uitspelen, heb 'm nooit meer aangeraakt. Deel 2 leek me niks, en voor dit deel waren mijn verwachtingen ook niet hoog. Maar de reviews hebben mij over de streep getrokken en enthousiast gemaakt. Ziet er allemaal echt geweldig uit. Vanmiddag ga ik 'm dus ook halen. Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina