Wanneer je Lock framerate uitzet merk je het echt meteen, tearing en gewoon een mindere performance en de graphics lijken weinig te verschillen met wanneer ie aan staan. Met Lock framerate on draait ie prima...lekker zo laten i say
Yes, MM Groningen. 44 euro, je krijgt de steelcase mee met de normale game. Ik zit dus nu met twee doosjes. Maar het is een toffe steelcase
Ik ga denk toch maar meteen beginnen. Wilde eerst Bioshock 1 en 2 spelen, maar die heb ik jaren geleden toch al eens gespeeld. Daarbij is dit deel geen vervolg en waarom zou ik dan nog wachten
Eens even mijn broer daarheen sturen om te kijken of ze het foutje al hebben ontdekt. Wil hem wel graag hebben voor dat geld.
Mooi compleet pakket hoor die Premium Edition en sommige weten tenminste nog wel steeds hoe het moet... hoesje met mooie inlayprint en een boekje!
Damn, wat een sfeer... Die muziek al! Huh, er is een Season Pass voor 1600(P) en er staat dat de content vanaf maart 2014 beschikbaar is.
De Premiumeditie kost nog steeds 44,= in Eindhoven. Een vriend van me heeft hem daar net nog gehaald.
Ik ben nog niet eens ver, maar ik kan nu al zeggen... Wauw wat een game! Echt weer zoals die tijd met deeltje 1. Masterpiece, indeed! Graphics zouden wat beter kunnen, maar goed de Xbox 360 is een oud beestje en ik vind het nog knap. Door de sfeer, details en muziek boeit dat echter totaal niet. Framerate is top voor zo ver, nergens last van. De in-game awards van de pre-order puzzles kan ik alleen niet vinden, maar dat zal vanzelf wel voorbij komen denk ik...
Damn wat een vette game zeg! Ziet er ook heerlijk uit op de pc moet ik zeggen! Wel behoorlijk lastig op Hard... Al heb ik in tijden geen shooter gespeeld moet ik zeggen.
Ik kan echt niet begrijpen waarom die steelcase er niet bij zit als je de premium edition online bestelt. Maarja, morgen als het goed is de game binnen