Aaah ok dan! Geweldig hoe levendig de stad is ook met al die mensen die verschillende dingen doen. Posters die ook allemaal echt relevant en cool zijn, al die nice details, toppie. Ik ben al sinds begin van de middag bezig en net twee uurtjes gestopt. Puur exploratie, alles bekijken, lezen, doen, etc. Gewoon vet.
Dat zou op zijn vroegst pas vrijdag zijn dan. Als ik nu een foto maak dan vertekend het toch ivm licht enzo. Beste zou zijn met daglicht.
Graphics zijn toppie. Sommige textures zijn wel lelijk. Maar dat mag de pret niet bederven. Het kleurenpalet en de sfeer zijn ook
Toffe game. Heerlijke afwisseling tussen gewoon rondlopen en zoeken en dan weer actie momenten waarbij je in vuurgevechten terecht komt. Overal kijken of er niets gemist wordt. En ook al ben ik nog lang niet klaar, wil ik de game nog eens opnieuw spelen om te zien of de verschillende keuzes die je kunt maken ook een verschillende uitwerking hebben op de game.
Aan dit te zien...360 en PS3 identiek en ook vergeleken met PC nog verdomd indrukwekkend hoor. [yt]jFBbBToMSDs#[/yt]
Als je nog twijfelt in goed licht bekijken en dan eventueel beslissen. 56 Euro is nog een boel verschil. edit; nou moet ik wel zeggen dat een prijskaartje van 56 euro voor dat beeld wel wat reëeler is dan wat ik er voor betaald heb. Grofweg zo'n 90 euro zeg maar is echt te veel.
Ik had sowieso geen plek nu en had in de doos gebleven, maar het is een groot verschil voor alleen een statue...
Ga anders gewoon kijken, je bent toch niet verplicht om hem ook te nemen? Het is iets lastiger te zien natuurlijk zo in een doos, maar het geeft in ieder geval een beter beeld dan plaatjes en wat dat betreft mijn mening. Dat ik het beeld tegen vind vallen (goed dan wel met 90 euro in mijn hoofd) wil niet zeggen dat jij dat ook gaat vinden. En nogmaals, het is echt geen lelijk beeld, alleen vind ik de kwaliteit van het verven minder als dat de plaatjes doen vermoeden. En dan heb ik zelf ook nog wel de mogelijkheid om dat aan te passen, wat ik misschien ook nog wel ga doen.
Huh? In interne flyer info staat inderdaad 44 ook voor premium, nagevraagd maar blijkt toch wel een fout te zijn. Pik hem morgen op, eerst kijken of de premium ook dan voor 44 weggaat.
Blijkbaar is het verschil nu 45 en niet 55.. Premium is 55 niet 44 bij Arena, sorry my mistake... Verschil van 45.. dan ga ik wel voor Songbird Zie hierboven
Zo ik kan beginnen AC 3 uit.... effe de game installeren en dan starten. Voor 9 euro bij dixons gehaald 40 euro kwam van een cadeaubon van het werk ... gewone versie .....! Nu aan het installeren en dan playen ... de review van game spot of zo gezien en toen was ik definitief om! Zo geinstalleerd ik kan beginnen ... spannend ... hoeveel uren zal ik hier over doen? Voor dat ik de game gespeeld heb al een achivo voor unlocken van 1999 mode Trouwens is er nu bij elk spel een season pass of kan je dat ding ook bij een bepaalde versie gratis krijgen?
Had ff snel het begin gedaan, maar ga ook nu rustig opnieuw spelen. Maar tering zeg wat is die muziek ook weer prachtig. Zeker als je voor het eerst die stad in kom. Dan speelt er een stukje viool op de achtergrond. Echt super mooi
Ik vind de graphics op de xbox zwaar tegen vallen. Platte mappen en tekeningen? Ligt het aan mij of is er inderdaad iets raars aan de hand. Want bij de trailer zag ik veel mooiere beelden.