Deze screen maakt me heel blij! Ik dacht dat Big Daddy's al bruut waren. Maar wat ik hier zie is gewoon ziek.
Ja daar moet ik je ook wel gelijk in geven eigenlijk, ze hadden Bioshock 2 gewoon nooit moeten maken, gewoon bij deel 1 moeten laten en dan nu deze moeten doen!! Deel 2 was wel goed maar het verhaal was niets in vergelijking met deel 1
Als je bedenkt dat de game pas in 2012 uitkomt zijn ze wel al érg vroeg bezig met de promotie. Straks hebben we al genoeg van de game voordat ie überhaupt uit is.
Gelukkig dat het nog ff duurt voordat ie komt. Voorlopiug heb ik nog genoeg te spelen. Ziet er wel veelbelovend uit!
Wauw, wist niet eens dat er een nieuwe BioShock was aangekondigd. Die trailer ziet er in ieder geval al heel ziek uit. Jammer dat Infinite pas uitkomt in 2012....
Het lijkt er ook op dat je nu tegen mensen vecht? Ben benieuwd hoe dit uitpakt, het ziet er verder erg goed uit! En ik zie ook dat ze al veel hebben kwa omgeving? Bedoel 2 jaar voor release en dan al een in-game trailer? Wat mogen we verwachten op de release?
Damn, dat eind stukje met de bliksem enzo, prachtig. Maar 2012 pas...ik ben bang dat we dan al niet meer OMFG zeggen tegen die graphics, het gaat namelijk echt SNEL met de graphics tegenwoordig. Volgend jaar Rage en Brink, grafische hoogstandjes. En Rage is al gewoon veel te laat vind ik, daarvan zegt nu een vriend van mij al dat ie het grafisch een klein beetje gedateerd vind. En hij heeft de game gezien/gespeeld tijdens de GC. Graphics zijn niet alles,zeeeeeker niet,maar het is jammer dat het nog zo lang duurt.
Zo snel gaat het niet met grafische hoogstandjes, hoor. Ik vind nog geen enkele game die nu uit is/komt of aangekondigd is mooier dan Uncharted 2.
Om de beeld van gameplay van Bioshock Infinite te bekijken? Je kan het gewoon via youtube zoeken. Is dat wat je bedoel
Klik! Echt F***ing amazing beelden. Prachtig die wereld en de verticaliteit! Enige wat daar nog beter aan kan is dat ie uitkomt op de xbox 1080 in full HD en max polys