Hard is prima te doen, zoals de meeste games op Hard is het begin het moeilijkst omdat je dan nog niks kan of hebt qua upgrades (Tot nu toe iig, ik heb pas een uurtje of twee gespeeld )
Zo speel ik ook. Juist zulke games speel ik om van te genieten en rustig me gang te gaan. Die 1999 mode is ook echt niets voor mij. Dat geef ik ook gewoon toe Ik ga me dan helemaal zitten ergeren aan de moeilijkheid, en dat wil ik juist niet bij spellen als Bioshock.
Ik ben zelf gister begonnen op 1999 mode. Tot nu toe is het gewoon makkelijk, geen enkel probleem. Ik kan mij niet voorstellen dat het veranderd als ik straks ook tegenstanders tegenkom.
Hard is te doen, ik heb alleen wat problemen met die turrets af en toe. Tijdens het spelen kwam ineens CCR voorbij (met Fortunate son).
Suprise! Valt net toch door de bus ... Ga spelen op hard. 1999 mode begin ik niet aan, voegt voor mij weinig toe. Dit type game speel je voor de beleving, tis geen DS :b:
Gelukkig kun je possesion er op los laten en doen turrets werk voor je (en kun je ze daarna kapot knallen). Ik heb een klein minpuntje aan de game en dat is de vaxophone-berichten niet zijn ondertiteld. Je kunt ze nalezen, maar tijdens het spelen ingame, wil er nog weleens iemand door het afspelen heen praten.
Ik heb ondertiteling aan staan, maar dan wordt alleen alles ondertiteld wat in de game gesproken word.
Ga nu naar Comstock House. Iemand een indicatie hoe ver ik dan ongeveer ben? Vrees dat ik er bijna doorheen ben.
Grafisch vind ik de eerste indruk matig; veel lowres textures en low poly objects (ronde voorwerpen zijn hoekig e.d.). Sfeer is top!