1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, de Xbox 360 is uit 2005 man... wees blij dat ze het nog zo kunnen krijgen! 8)

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja, mss dat ik teveel verwacht, maar na tombraider is dit wel slikken. Op dat eerste pleintje ook, staat een paperboy. Staat steeds dezelfde kleine animatie te herhalen. Kijkt niet op of om. Totaal niet de illusie dat daar een echt persoon staat. Hij zegt ook nog eens niks...

Columbia, 1912, dat zal het zijn ....

3. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    zelfde heb ik uit de xbox valt volgens mij meer te halen.

ik heb een key gekregen weet iemand waar ik het slot zoeken moet.

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja die smoes hoor ik al 3 jaar... gfx vind ik em ook tegenvallen, maar ik denk dat de rest zo goed is dat het helemaal niet uitmaakt natuurlijk. gameplay > gfx

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat sowieso, maar hoezo smoes? Die hardware is echt sterk verouderd en als ze 't allemaal te mooi zouden maken, lopen ze weer tegen andere dingen aan. We verwachten gewoon teveel en zijn verwend! :9

Ik let ook sterk op details en graphics, maar ik vind het prima zo! :)

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind de wereld totaal niet convincing. Alles en idereen zijn gewoon statische props. Er loop niemand, allemaal doen ze hun animatieloopje....

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is wel waar, daar moet je echt doorheen proberen te kijken

Was natuurlijk het grote voordeel van Rapture, iedereen was OF dood , OF aggressief, OF een Big daddy/ little sister

dus qua AI had je alleen vijanden en de BD/LS combo

nou probeer je een levende stad neer te zetten en dat is veel moeilijker idd

al moet ik zeggen dat het me goed lukt om er doorheen te kijken, het verhaal vind ik zo intrigerend dat ik het echt als een rollercoaster speel om maar verder te raken en dus niet alles heel nader inspecteer

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik erger me er dood aan. Heb het gevoel een game uit 2000 te spelen... Manden gevuld met fruit. Bovenop gewoon een plat plaatje en dan moet het lijken of die vol met appels zit...

Ik zit echt met negatieve verbazing de game te spelen en dat is niet om te flamen...

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik zie het ook. Maar het stoort me echt 0,0

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Op de PC gelukkig geen last van, maar is wel jammer inderdaad. Net Elizabeth opgehaald en wat een sfeer zeg, geweldig _O_

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klinkt raar maar ik zit nu in een minder lineair stuk en vind dat veel mindere leuk :+

Ik heb helemaal geen zin om 1 of andere Macguffin te moeten gaan halen, ik wil door met het verhaal!

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nog zon design flaw; als je een kist ofzo loot en je hebt full health en vigor en de kist bevat geld en vigor/healing, dan loot hij in geval van vigor allen het geld en dat is goed. Andersom loot hij ook de health, die je dan feitelijk weggooit ...

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij niet met medkits enzo, doet hij dat niet alleen met items die beide geven? od de ene + en de andere - ?

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jah je kan niet alleen het geld pakken ook. Dus als er een biertje in ligt ofzo en je wilt het geld verlies je je salt

Laatst bewerkt: 27 mrt 2013
  15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    On the plus side: sfeervol en mooie belichting!

16. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    wie helpt mij:

ik heb een sleutel in die kerk gevonden, waar is die deur ervan?

gevonden!

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    De gameplay lijkt meer op Bioshock 2. Het is te lineair en repetitief. Dingen als vigors worden in je schoot geworpen. Context mist vaak.

En ik word ook een beetje moe van de manier waarop het verhaal verteld wordt. Je hoort alleen maar mensen door een microfoon een paar pretentieuze speeches geven.

Het is allemaal erg 2007.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat is denk ik deze

stukkie terug via de eerste skyhook die je op de terugweg tegenkomt, meteen linksaf de trap af en dan beneden ergens in een slaapkamer staat een kist

Ik mis wel erg de interne logica mbt Vigors. In Rapture was dat splicen een belangrijk deel van het verhaal en deels een verklaring voor de ondergang van Rapture. Dus ja logisch dat je dat spul nog overal vond

in Infinite word het niet echt verklaard (of dat moet later nog komen)

Wat me ook opviel is dat ik weinig verschil in de guns merk. Je kan zo goed no-scopen met de sniper dat hij ook prima als shotgun dienst doet :+

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Sinds wanneer is linear slecht? Ik heb dat denk ik gemist? Heb het idee dat al die 9ns en 10en van invloed zijn hoe mensen de game nu gaan zien en gaan mierenneuken.. eens een x geen 13 in een dozijn fps

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb er geen spijt van hoor, het is een prachtig gemaakte game en ik verwacht nog aardig wat toffe twists in het verhaal

maar de pure gameplay, het echte spelen... Ben ik niet zo door weg geblazen. Het is me teveel looten en je word niet gedwongen al je combat opties te gebruiken waardoor de combat wat simpel aanvoelt

en weet je wat het ook is, ik ben echt een enorme Bioshock fan. Vind deel 1 echt geweldig, alles klopt zowat aan die game.

Dus omdat ik nu nog niet de twists en alles zie en ken ben ik wel wat sceptisch of dit deel wel net zo geweldig is :+

Deel Deze Pagina