1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat stukje...

met die gitaar
    ...was nice. Leuk gedaan! :)

Het hele nummer krijg je trouwens bij de Songbird en Premium Edition als onderdeel van de soundtracks.
    :)

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die in de WC, maar ben verder gegaan. Die twee regeltjes tekst geloofde ik wel :9.

3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, daar kom je wel weer terug en als je goed rondzoekt komt het wel goed. Er ligt iets leuks verstopt! :)

4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik moet ook echt in elk hoekje kijken en alles meenemen, ook al heb ik er geen reet aan. :emo:

Ammo enzo ligt er trouwens wel echt genoeg! In Bioshock (de eerste) zat ik nog wel eens stukken zonder, maar hier nog geen last van gehad. :)

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het wordt echt steeds vetter en vetter naarmate je verder komt! _O_ Die 2 maffe types die steeds weer opduiken zijn ook geniaal! :D

Ik zoek trouwens zelf ook elk hoekje af, vooral voor collectables en infusions. Het lijkt wel een tik! 8)

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb dezelfde tik denk ik, er gaat geen hoekje of vierkante meter aan me voorbij :9. Deed ik in de vorige twee delen ook, al lagen er toen wel toffere dingen verstopt moet ik zeggen.

Vanavond een aardig eind gekomen, de Heartbreaker achievement gehaald en ben nu inmiddels bij Shantytown. Hoever ben ik dan ongeveer?

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Als ik een post eerder op deze pagina lees, niet van mij overigens, schat ik dat je ongeveer op de helft bent.

8. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ook in Shanty Town Heartbreaker achivo niet gehaald ..... ik schrok me wezeloos toen dat ding op me afkwam ik heb alles unload erop!

\o/

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die heb ik gehaald met de Hand Cannon. :) Ik heb al aardig wat achievements binnen nu, gaat hard. :9

10. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga voor het uitspelen en enkele achivo's bij AC 3 Was ik fanatiek nu even niet!

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Volgens mij ben ik het verhaal kwijt |:-:emo:

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, nee ik ook niet. Ik probeer ze mee te pakken, maar vannacht kreeg ik er opeens een paar achter elkaar en da's toch mooi meegenomen. :)

13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Vind de achievement verdeling wel een beetje raar, Heartbreaker is 50(G) en 75 mensen killen die onder invloed van een Vigor zijn is ook 50(G). En al die kut achievements zoals kill 'x aantal' met een bepaald wapen zijn maar 5(G) :9.

14. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Net uitgespeeld, wel op de pc.
    Denk dat dit spel toch wel behoort tot een van de beste games die ik ooit heb gespeeld, misschien zelfs wel het beste spel. De sfeer, het verhaal, de graphics (pc dan), het einde. Allemaal dik in orde. Hulde aan de makers!

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat.

Achievements zijn zo een simpele methode om via toffe challenges meer diepgang en speelduur te verschaffen. Maar helaas, in 9 van de 10 gevallen komen ontwikkelaars niet verder dan "beat level x" of "make 50 kills with x". Wat moet ik daarmee? Het is toch niet tof om het spel opnieuw te spelen om vervolgens alleen maar crossbow kills te maken o.i.d.? 8)

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ze hebben een beetje rare verhouding ja. Ik ben nu maar aan 't knallen met die Carbine, want dan heb ik ze tenminste gehad. :9 Ik ben alleen al die Sky-hook/line kills vergeten... ach ja, die komen dan later wel. 8)

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad heel erg jammer. Want je weet dat ze heus wel de capaciteiten hebben om toffe achievements te bedenken. Want als je zo'n aparte game als Bioshock Infinite kunt bedenken kunnen toffe achievements er ook wel bij. :9
    Maar in ieder geval worden alle kills doorgeteld als je een checkpoint laadt, dat scheelt weer een aantal kills.

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Da's wel fijn ja, alleen heb ik wel gemerkt dat die telescopes and Kinetoscopes soms niet goed geregistreerd worden en je ze opnieuw moet bekijken. Maar goed, je kan altijd nog terug voor de achievement (Chapter reloaden). Geldt trouwens niet voor de Infusions...

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Hoe lang heb je er uiteindelijk over gedaan? En hoe heb je gespeeld? Echt alles opzoeken en uitzoeken of gewoon de verhaallijn volgen?

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Eindelijk Fire Emblem: PoR uitgespeeld. Vanavond aan deze titel beginnen! Heb er zin in. :thumbs:

Deel Deze Pagina