1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

1. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Heb hem op medium gespeeld, had eigenlijk ook wel op hard gekund want moeilijk was het zeker niet. Heb volgens steam 21 uur gespeeld maar haal daar ongeveer 3/4 uur i.v.m. pauzes.

Heb zo ongeveer 85% van alle kinetoscopes, telescopes en voxophone gevonden. Voor mijn gevoel had ik elk hoekje van de game doorzocht maar schijnbaar moet ik toch nog wat beter gaan zoeken :+

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik kan je dit zeggen...

Er zijn geheime deuren en boekenkasten.
    :9

3. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Tip, kijk de credits helemaal af, :)

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wat een dope game _O_ In het begin dacht ik nog, wtf speel ik nu eigenlijk, rare shizzle. Maar niets is minder waar.

Wil nu eigenlijk wel die statue, man o man wat een gruwelijk vlieg vogel is dat!

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, een vlieg vogel of vogel vlieg dinges. :+ Toch? 8) Songbird! :cool:

6. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Was de game lang naar jou gevoel?

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

En toch mis ik de Big Daddies toch wel een beetje :eek:

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha sowieso :cool: <3

9. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Jah, Het zou toch wel vetter zijn als die handymen gewoon rondlopen en als je hun niet schiet schiette ze jou ook niet. de reward als je een handymen dood krijg je zun hart daar kun je health mee upgraden.

net zoals big daddy maar dan zonder die sister.

10. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Ik mis wel meer...
    Ik vind het een toffe game hoor maar mis wat dingen zoals een soort van big daddy, little sisters, hacken!!! en de geheime kamers waar je echt goed over na moest denken hoe je erin komt.
    Wat ik ook jammer vind is dat je de vigors gewoon ineens vind en dat het (nog) niet duidelijk is waar ze vandaan komen. Het wisselen tussen de vigors vind ook super irritant. Kan je later misschien slots bijkopen?

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die Handyman (of ander) had eigenlijk gewoon random rond moeten lopen ja en dat hacken was ook wel een leuke toevoeging, maar zo erg mis ik het niet... heeft me een keertje bijna een controller gekost! :+

12. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Vrij lang na mijn gevoel, stiekem wil je na het einde gewoon doorspelen. :+ Hopelijk komt er nog mooie DLC voor beschikbaar.

13. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Net uitgespeeld in 1999 Mode (Konami Code <3 ) en wat een geniale game _O_ Heb ook meteen Scavenger Hunt unlocked \o/

En nu ga ik op Normal opnieuw beginnen puur voor de sfeer en collectibles :)

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad, Adam/Plasmids in Bioshock 1 en 2 was nog logisch maar ineens zijn hier de Vigors :9.
    En nee je kunt geen slots bijkopen, je moet dus steeds (LB) inhouden om te wisselen.

15. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    die hologram stuff en die vigors worden toch gemaakt door elezabith?

zag zoon kort filmpje in zoon ding waar je in moet kijken. Stond zo van: What those weird things that appear everywhere? We're not telling. ofzoiets.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vigors worden die niet gemaakt door Fink?

17. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Damn man ben bijna op het einde volgens mij.

Moet nu een core beschermen en allemaal zeppelins etc met songbird uit de lucht schieten.

Dat is tot nu toe echt het lastigste stuk pffffff.:x8)

18. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Heb nu wel een beetje spijt eigenlijk. Naar mijn idee heb ik toch iets te snel gespeeld. Ik heb ook maar 1x 1 punt geupgrade op 1 wapen, en heb ook maar iets van 2 punten in 1 vigor gedaan. Ik ga denk ik toch weer opnieuw beginnen en dan echt heel goed spelen en tot zover het gaat alles upgraden.

Ga hem morgen nog wel uitspelen, maar later toch nog 1x helemaal opnieuw. Merk toch achteraf dat ik veel te gehaast heb gespeeld :{

Even wat anders.

Qua soundtrack vind ik Bioshock 1 toch nog steeds beter. Die had toch wel meer die vioolmuziek etc erin, en laat dat nou net een zwak van mij zijn.:eek::):

Qua combat vind ik het eerlijk gezegd ook wel tegenvallen. Dit deel is echt wel veel meer een echte shooter geworden. Vind dat best wel jammer.:'-(=(

FUCK het is ineens 3 uur :eek: :eek: :eek:

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ah man ik ben echt gek op de details in dit spel. Hoe Elizabeth reageert op de omgeving, de verwijzingen naar de toekomst, hoe alles is opgebouwd, echt geweldig. Je kijkt je ogen uit...als je van dat soort dingen houdt. :9 Net lekker 3 minuten naar Fortunate Son zitten luisteren. :cool: Zo fijn dat soort kleine dingetjes.

Over de soundtrack, tsja, de gypsy achtige viool muziek was meer van de jaren 30/40. Voor mijn gevoel hebben ze wel een stuk minder gelicenseerde muziek, behalve dan een paar bekende nummers van de afgelopen 30 jaar. Wel jammer, ik had stiekem gehoopt om door dit spel wat nieuwe toffe jaren 40 muziek te ontdekken. :9 Die muziek was echt zo typerend voor dat BioShock sfeertje!

Combat vind ik tof, zeker vergeleken met Bioshock 1 en 2. Je moet veel meer je omgeving afscannen voor tears en je hebt vaak de mogelijkheid om de hoogte in te gaan. Het geeft toch wat meer dimensies in het spel. Volgens mij heeft dit spel veel meer tactische mogelijkheden in vergelijking met zijn voorgangers.

Nog steeds, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, ik wil de volgende keer weer naar Rapture. Die wereld was veel grilliger, dat vind ik gewoon tof in spellen. Rapture, maar dan net zo gedetailleerd en innovatief als Columbia. _O_

Laatst bewerkt: 31 mrt 2013
  20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee joh, volgens mij ben ik gewoon 1 Voxophone en 1 zo'n kijkdoos vergeten... Ik dacht dat ik in elk hoekje had gekeken. Moet ik weer gaan zoeken! :'-(

Deel Deze Pagina