1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, dus ik kan nu Chapters reloaden voor de gemiste collectables? Leuk zo'n speurtocht! :9

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Omg... totaal mn punt niet snappen. Zegt alweer genoeg

Jah behalve voor die upgrades toch?

Die Handymen zijn trouwens erg irritant haha

Laatst bewerkt: 1 apr 2013
  3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wel een beetje eens met upinsmoke ja.

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oke...zal wel aan mij liggen dan. :+

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Infusions moeten helaas in 1x ja...

6. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als je niets gespoiled wil hebben lijkt het me niet echt aan te raden om te gaan rondneuzen in een topic over de game.

Heb m zelf een uurtje geleden uitgespeeld en ik moest t even op me laten inwerken, maar wat een ongelofelijk goed einde!

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Bij de 0.14 mark - zou het echt Songbird zijn? If so: _O_

8. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Nah, vertel mij wat. Ben er maar even mee gestopt inmiddels. Helaas wordt ook deze Bioshock minder en minder naarmate je dichter bij het einde komt. Dit was met deel 1 zo en is met Infinite helaas ook het geval. Bah! =(

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Niet als je eenmaal dat gevecht hebt gehad. :D Trouwens eindelijk alle Kinetoscopes en telescopes gevonden! :cool:

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    _O_

11. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mooi spoiler artikel van Forbes.
    Geeft een heel mooi inzicht
    waarom Rapture voorkomt
    Klik

Wat een verhaal! Geweldig.

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Afgezien van het verhaal vind ik de game maar middelmatig hoor pff...
    Haalt het voor mij never ever nooit bij de onheilspellende/claustrofobische sfeer van deel1.

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ben ik de enige die het verhaal wat rommelig vind? :{ Ik snap er soms gewoon geen reet van. :x

14. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Er wordt wat mij betreft iets teveel open gelaten. Het verhaal wordt wel uitgelegd aan de hand van de characters, voxophones en filmdingen. Alleen wat Bioshock 1 ook had, is de uitleg over alle andere zaken die ook een rol spelen in de game, denk aan de big daddy's en plasmids.
    Over Infinite:
    In Bioshock Infinite komt er iets voorbij over het ontstaan van de Handyman, maar dat is het en dat geldt voor meer hardere vijanden. Boys of silence ook zo. Ze zijn er, op het einde, maar waarom, wie waren het. Vigors liggen zo voor het oprapen, alhoewel je er een paar moet verdienen. Maar hoe komen ze in Columbia, via Fink volgens mij, maar hoe?
    En wat ik qua verhaal jammer vond, is het hoe ze gebruik maken van Songbird. Ik had gehoopt op de constante dreiging van een vogel die je op de hielen zat, alleen komt hij (het einde buiten beschouwing gelaten) echt heel sporadisch voorbij.
    Ik ben erg benieuwd wat er in de DLC voorbij gaat komen.

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

maar zelfs door het bekijken van de filmpjes en het opzoeken en afluisteren van de voxophones vind ik het onduidelijk. Het waarom van Elisabeth is me bijvoorbeeld onduidelijk. :)

16. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Op een gegeven moment, ongeveer 15-20 min na het begin, kom je bij zo'n
    kermis langs en kan je schieten in die schiettenten enzo. Daar heb je ook zo'n Find the Devil spel.. En ineens schiet je vlammen uit je handen bij dat spel. Op dat punt dacht ik, whaat the f. is dit? Snap ook niet dat niet elke enemy met die powers rondloopt, want ze deelden die flesjes gratis uit. Waar vind ik uitleg over die magische krachten.. ?

17. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet niet hoever je bent, maar het elizabeth-verhaal wordt tegen en met het einde allemaal wel duidelijk.

Alles bij de kermis is een soort van tutorial. Je gebruikt een keer wat wapens en een vigor. Als je met uitleg bedoelt hoe je de krachten kunt gebruiken, elke keer krijg je een intro-filmpje van je nieuwe vigor. Als je bedoelt, hoe komen die vigors op Columbia, dat is ook iets dat ik miste in het spel.

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik ben nu in die zeppelin en kwam voor de 2e keer die Songbird tegen. :)
    Ik weet niet precies hoe ver ik dus ben.

19. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoelde ik idd die Vigors, ik ga wel op avontuur op google om uit te zoeken waar die vandaan komen :p

edit: ik lees net dat er ergens een audiotape is die de herkomst van Vigors uitlegt.. Hier nog meer uitleg over Vigors via google, op zich wel duidelijk nu:
    Its incredibly easy to miss the explanation for them. You find one of those audio recordings that fink leaves behind right next to a tear in which music from the "future" is coming out of in a room full of a instruments. It's a message he left for I believe his brother (could be wrong on that), in which he says how if this portal(tear) gives you musical inspiration" to go from which is as good as the stuff i'm getting from this biologist to make these vigors, you can be remember as the mozart of this generation. So basically he is being told how to made them from a biologist from another dimension/universe/reality whatever you wanna call it.

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dat maakt het inderdaad echt af! Wel jammer dat ik me door dit soort dingen altijd meteen dom voel. :+ Dat ik toch weer een clue mis. Maar dat kan ook heel veel dingen verklaren over Infinite. De vigors, de belangrijke personen, de burgeroorlog, de vuurtoren. Je kan gewoon heel Bioshock 1 toepassen op Infinite. Het is gewoon precies hetzelfde, alleen een andere tijdlijn, maar dezelfde ideeën, dezelfde ondergang. Briljant eigenlijk.

Deel Deze Pagina