[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok tja dat was me dan niet genoeg opgevallen. Het is misschien wat slordig, maar ik stoor me er echt niet aan :)

    Ik merk dat die upgrades voor je vigors best aardig wat kosten. Ik heb nu die vuur, bucking bronco, possesion, en murder of crows vigors. Welke kan ik het beste eerst upgraden? kogels en health kits koop ik al niet, want ik heb het niet echt nodig. Dus het geld kan ik bewaren voor die upgrades. Ik krijg op dit moment alleen maar upgrades voor Murder of Crows of die vuur vigor, welke kan ik het beste doen?
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Lekker wachten op Charge, imo.
    Maar, als je daar geen trek in hebt, dan degene die je het meeste gebruikt.
    Sowiezo deed ik als eerste de upgrades voor Possesion.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb charge echt nooit gebruikt, naja, 1 keer, voor de achievement ...
     
  4. Feesterd

    Feesterd Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    5
    Vind charge de beste vigor , helemaal als je hem upgrade en de juiste gear erbij gebruikt . Dan loop je bijna door de 1999 mode.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik geniet echt van de game en ik hoop dat ik nog lang niet bij het eind ben. Een vriend van mij zegt echter dat ik al aardig op weg ben en ik zit nu net bij Finkton Docks. Ik ga geen sites bekijken, want ik ben bang voor spoilers. Maar ik betwijfel of ik wel zo ver ben. Ik heb de tijd niet gecheckt, maar ik heb het idee dat ik nog genoeg ga krijgen. Klopt dat?
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    60% tot 70% heb je gehad.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Goh...toch wel dus. Dan heb ik echt niet door gehad gisteren hoe lang ik al bezig was, zat echt helemaal in die game.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Naar mijn inziens zit je misschien net op 50%, je hebt in ieder geval nog genoeg te doen! :)
     
  9. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij
    het graf van de moeder van elizabeth
    Hoe ver ben ik ongeveer?

    Moet zeggen dat de game goed begon, maar ik steeds minder enthousiast ben geworden. Zal mijn mening wel posten als ik 'm helemaal uit heb though.
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    45% ongeveer.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat klinkt al heel wat beter, maar het is duidelijk dat er niet echt een 100% concreet antwoord is. Ach ik ga volgende week weer rustig verder. :)
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb net alweer neergestort enzo na een aantal grote gebeurtenissen. Hoe lang duurt deze game nog?
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je wordt sowieso van het kastje naar de muur gestuurd. .........

    Meer kan ik er eigenlijk niet veel van zeggen.. Waar zit je nu?
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Fink is gedood (in welke dimensie dan ook) en die vogel heeft net onze zeppelin gemold nadat mijn hocus pocus partner Fitzroy in de rug stak met een dolk.

    Ik ben nog steeds niet onder de indruk... tenminste niet 10 out of 10 GOTY onder de indruk. Vandaar dat ik het vraag. Niet verder verklappen, maar eigenlijk vind ik deze game als niet-Amerikaan maar een heel gemiddelde FPS.
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Moet je nog een flink stuk. Je zit ongeveer 70%

    Hmm, alles maakt het goed. Speel lekker verder! ;)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik merk dat er een heel volwassen verhaal in zit. Je hoort dat in die Voxaphones en gewoon alles in die gamewereld. Ik zou liegen als ik zou beweren dat ik alles tot nu toe begrijp.
     
  17. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, kan me voorstellen dat amerikanen deze game geweldig vinden door de achtergrond, maar voor ons? nah.

    Trouwens, ik snap die hele 'oh deze game durft zo'n goed verhaal met moeilijke elementen (racisme) te vertellen'. Eh.. zo bijzonder vind ik het allemaal niet, vind het nog allemaal best wel standaard gameverhaal materiaal eerlijk gezegd.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Jij niet alleen hoor. Ik vind de game ook minder goed.. Lees maar eens terug zeker geen GOTY idd...
     
  19. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt ook door de gamepers, doordat iedereen met een tien heeft gestrooid denkt iedere gamer dat dit de heilige graal van gamers zou moeten zijn, of in ieder geval GOTY. Uiteraard valt het dan tegen door de hoge verwachtingen.

    Ik kan alvast zeggen dat dit niet mijn GOTY is.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    GOTY kun je gewoon niet in maart/april al kiezen. Er komen nog zo veel toppers aan dit jaar, denk bijvoorbeeld maar aan GTA V en Watchdogs.
     

Deel Deze Pagina