1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat mijn GOTY wordt, maar ik weet wel dat bioshock infinite het niet wordt, omdat ik al leukere games dit jaar heb gespeeld.
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Toch even benieuwd: Zoals?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Same here en er komen ook nog leukere aan. Als het gaat om sfeer vind ik de game wel één van de sterkste en Gears of War dit jaar één van de minste van alle grote titels. Maar goed, die plaats staat die game waarschijnlijk dit jaar af aan Call of Duty of Battlefield. :+
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat vind ik juist best wel gedurft soms hoor. Ik zie dat in weinig games terug. Ook bepaalde dingen zoals de Hall of Heroes en wat je daar allemaal ziet. De sfeer is constant top notch vind ik zelf.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zelfs COD wordt nog beter dan Gears of War. En gebruik voortaan aub geen Battlefield en COD meer in één zin. Battlefield verdiend het niet om met crap vergeleken te worden.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    De MP van BF prima, de SP was ook niet bepaald goed en daar doe ik het hem in eerste instantie om. ;)

    En zeg dan aub hetzelfde gelijk maar bij de komende 1.000.000 COD reviews. ;)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat ik ook erg gaaf gedaan vind in de game is de communicatie tussen Booker en Elizabeth. Het zijn die kleine dingen, maar het laat vooral zien dat een stille protagonist (ala Half Life) lang niet altijd ideaal is. Het maakt de boel gewoon allemaal wat boeiender en levendiger.
     
  8. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Metal Gear Rising _O_
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik begrijp wat jij bedoelt, maar van sommige games voel je gewoon dat ze worden voorbijgestreefd dit jaar, al is het maar qua game ervaring. Van andere games weet je het meteen: dit wordt een topper.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.479
    Leuk Bevonden:
    5.073
    Dan begin je al verkeerd, SP in BF is een gimmick, meer niet. Het draait puur om de MP.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Bioshock heeft mij ontzettend wetend te boeien, van begin tot het einde. Er zijn weinig games die dat tegenwoordig nog bij mij doen. Om Bioshock nu al game of the year te noemen gaat mij wat te ver. Tomb Raider vond ik ook boeiend tot het einde, maar om die twee met elkaar te vergelijken lijkt me ook moeilijk.

    Voor mijn gevoel deed Infinite ook niet echt iets nieuws op gameplay gebied. Een erg interessant verhaal, maar als fan van de serie kon voelde alles natuurlijk aan. Maar op het moment heb ik (dit jaar) nog geen game gespeeld die mij zo geboeid heeft als Bioshock.

    Kwa vormgeving en sfeer is Infinite gewoon geweldig. Hoeveel liefde in deze game zit _O_.
     
  12. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    infinite mag nog niet in de schaduw staan van Half life...... :):
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.479
    Leuk Bevonden:
    5.073
    Wel, ik vind Half Life (2) overrated.
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.832
    Leuk Bevonden:
    9.201
    Ik heb Bioshock gisteren gekocht, ga hem ook deze week weer inruilen. Op een of andere manier pakt het me niet.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond Half Life 2 erg vet, maar ik ben het met je eens...ik vind de twee games ook overrated. Ik wil nog altijd dolgraag een derde game zien, maar dat lijkt wel nooit meer te gebeuren. Maar hoe dan ook...ik vind dat ik Infinite en HL prima mag vergelijken Allstyles. Er zijn maar weinig FPS games zoals Bioshock en Bioshock Infinite met zo'n sfeer en verhaal. Ik denk zelf dat HL misschien nog toffer was geweest als Gordon juist gesproken had. Zelf ben ik best klaar met die stille protagonisten die de hele fucking game lang niets zeggen, terwijl er wel volop tegen ze gelult wordt. Prima gedaan in BI, echt blij mee ook.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2013
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm.. Hoe ver heb je 'm ongeveer gespeeld? Naar maten je verder komt, des de leuker word het op het geven moment. (Qua verhaal) Gameplay is vrij standaard.
     
  17. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat gordon wel een stem mag hebben ben ik het zeker wel mee eens,.. maar heb zo veel meer plezier met half-life gehad dan met bioshock.

    Maar gelukkig ieder zijn ding toch:b:
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Dat is dan wel zo, maar zo hoeft het niet te zijn en zo is het ook niet begonnen. Bij de allereerste COD's en bij bijvoorbeeld de Bad Company serie was de SP dik in orde, met name Bad Company I. Als het in Bioshock kan, waarom dan niet in die andere games, even los van de MP's? Er is een tijd geweest dat je bij games vooral van de SP afhankelijk was, mijn gameperiode zeg maar en ben ook niet het type dat persé connected wil zijn met de hele wereld. Het enige wat ik bij veel shooters hoor is agressie en het zoveelste gevloek en gescheld. Misschien gewoon offline MP's invoeren, wat Black Ops II nu geloof ik heeft als extra. Killzone I heeft daarin wel het beste voorbeeld gegeven imo, maar dan dwaal ik iets te ver off topic.
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    GOTY kan het haast niet worden. We krijgen next gen eind dit jaar.

    Er zal vast een game komen die met de nieuwe tech nieuwe mogelijkheden aan gamers biedt waardoor het GOTY wordt.
     
  20. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld. Einde was boeiend, maar wel jammer dat het allemaal scripted was.
    Een goede game hoor, alleen op een gegeven moment werd de schietactie gewoon zo saai en standaard.. en het verhaal is leuk, zeker met het einde, maar met al die dimensie rifts vond ik het uiteindelijk wel een beetje vergezocht. Zo kan je altijd wel wat verzinnen om er een mooi eind aan te breiden.

    De referentie naar
    Bioshock 1, met die locatie, en de songbird enzo
    vond ik wel heel nice gedaan!
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2013

Deel Deze Pagina