1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gaf ik al antwoord op toch. Omdat
    ze in 2 universes aanwezig is dan krijgt ze die krachten om te manipuleren. Ja waarom weet ik ook niet. Is gewoon zo. Waarom is in het ene universe die uitvindster een man en in andere een vrouw. Weet ik veel maakt het uit?
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2013
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Volgens is dat ook omdat Comstock/ de Luttece's op/met haar aan het experimenteren zijn. Dat zie je toch ook als je haar voor het eerst vindt ...?
     
  3. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is alweer even geleden, maar ze observeren haar in die toren. Ze zit daarin om haar krachten af te kunnen tappen. Daardoor vliegt Columbia. Dit gebeurt ook een keer in het klein tijdens het spelen, haar krachten worden gebruikt om the siren 'tot leven' te brengen. Op het einde zegt elisabeth ook iets, van dat ze niet alleen tears kon openen, maar ze ook kan creëren. Zie daar de tear naar Rapture, die was er niet, die is gemaakt.
     
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Game zojuist ook eindelijk uitgespeeld op Normal. Heb de bandopnames e.d. zonder guide gezocht, en uiteindelijk drie niet gevonden. Jammer, maar voor mij persoonlijk geen reden om de game nog eens te spelen, zo'n erge achievementjager ben ik niet (meer). Vond sowieso dat je op het laatst overspoeld werd door lockpicks, had er aan het einde van de game nog bijna dertig over.
     
  5. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    game zelf bijna uitgespeeld op normaal, vond dat met die lockpicks op/tegen het eind ook erg opvallend!!

    en tja over die achievements, ik heb zoiezo geen enkele game waar ik ga hunten voor collectebles... dat kan me nooit boeie
    het gaat mij om de gameplay, hoewel ik wel als ik de game speel probeer zoveel mogelijk te zien en te ontdekken.. ik verken ook altijd alle gganngen..
    maar alss ik dan niet alle collectebles heb... dan boeie als ik er maar zoveel mogelijk heb!

    maar wel rete gave game!! beste bioshock van alle 3 zonder meer!
     
  6. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    uiteindelijk kom je erachter dat achievements niks toevoegen aan je leven, ik bedoel als ik de 1000 ergens mee haal krijg ik echt geen nieuwe auto ofzo :+, ik voel mezelf wel trots af en toe, maar in feite zijn ze volkomen nutteloos.
     
  7. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Dat zijn jouw woorden.

    Ik blijf Bioshock 1 nog steeds het beste vinden.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je hebt meer gameplay gehaald uit een game. Je bent dingen gaan doen die je anders niet had gedaan. Dat vind ik wel een toevoeging. :)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    same, deel 1 bliijft mijn favoriet

    ik denk altijd dat ik er geen zak om geef en ga ook alleen achievement hunten in games die ik echt heel erg leuk vind zodat ik zeker weet dat ik alles gezien heb (zoals Dark Souls) maar stiekem baalde ik toch dat bijv Dark Arisen geen eigen achievements heeft

    je raakt er toch aan gewend op 1 of andere manier
     
  10. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ja daar heb je gelijk in! ik speel ook bepaalde dingen echt niet als er geen achievements aan vast zouden zitten maar toch..
    ik werd kwaad toen ik bij bioshock infinite na 2 x alles afzoeken nog 1 sightseeing miste, dat is t echt niet waard vind ik. dus ik leg me er nu bij neer en speel gewoon een andere game maar niet perse voor de achievements :)
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Achievements moeten wel leuk blijven... Niet zoek 100 veren
     
  12. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, assassins creed anyone?
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Veel games hebben dezelfde achievement onzin. Niet uitdagend, wel tijdrovend. Vraag me af of dat de bedoeling was toen het idee van achievements in games werd uitgewerkt.

    +1 Voor het Bioshock 1 sentiment.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2013
  14. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ja, als t tijdrovend is blijf je de game wel spelen, dat is toch de bedoeling van achievements? games waar ik de 1000 heb gehaald speel ik nooit meer eerlijk gezegd ook al zijn ze nog zo vet..
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik hopen op nieuws over de DLC... Nee, post jij zo'n stomme link!
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Godver, ben ik een keertje positief over Lego is het weer niet goed... kut mod! :mad:
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Het moet niet te neurotisch worden. :+
     
  19. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Fantastische game. Verhaal heeft mij echt te pakken en die sfeer is écht hysterisch te noemen! Ik vind soms wel de graphics tegenvallen. Hebben jullie dat ook?
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja de graphics zijn soms bedroevend; platte voorwerpen, hoekig ipv rond, lage resolutie textures ...
     

Deel Deze Pagina