[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Verhaal echt een parel! Graphics zijn aan magere kant, had veel meer in gezeten op de 360. Kan mij niet voorstellen, dat men al aan top waren.
    Het einde! _0_
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Viel wel mee toch? Het waren vooral wat schoonheidsfoutje die ze volgens mij gewoon vergeten zijn weg te poetsen zoals de bekende etalages. :+ Maar het zal wel aan mij liggen dat ik het knap vind dat ze nog zo'n game uit de Xbox 360 weten te persen! :)
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat ligt een beetje aan jou, je laat je foppen door het mooie design en de kleurtjes :+

    technisch is de game niet bijzonder

    zet Metro: last light ernaast en je ziet meteen hoe simpel Infinite eigenlijk opgemaakt is

    Maar goed, de stijl is nice dus dat compenseert een hoop
     
  4. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    De reden dat sommige textures uit het jaar nul lijken te komen is dat de game anders op 5 fps oid zou lopen. De Xbox 360 kan het gewoonweg niet meer aan om zulke hoge textures in te laden terwijl er ook zoveel andere dingen berekend moeten worden. Daarom neemt Irrational Games de middenweg en zijn sommige objecten grafisch nogal aan de magere kant (vooral bij stukken waar de meesten niet eens zullen kijken) opdat de game speelbaar blijft.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Er zijn vele open world games die dat echt beter doen dan een levels game als BI ... Is dus ook een stukje 'slecht' werk van de dev!
     
  6. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te denken om het spel ook te halen, maar welke editie twijfel ik nog over. Zijn de extra's echt geniaal of zijn ze het geld niet waard?
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik had geen extras, buiten de code voor de windows puzzle game waar ik eigenlijk niks mee heb gedaan. Mis je niks aan. In game levert je dat wat items op, maar niks wat je niet zelf in voldoende mate in de game kunt vinden.

    Dus pak de goedkoopste versie and play :)
     
  8. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb de gewone versie vandaag gehaald. Kan niet wachten om mij in dit avontuur te storten, maar het wordt pas na dit weekend dat ik kan beginnen :mad:
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik erger me aan mezelf. Het einde al 14x geprobeerd, maar ik ga iedere keer dood.....

    Haat!!!!! Hahahaha, het lukt gewoon niet en ik begin me er eecht aan te irriteren.... Nog 3x en als het niet lukt, stop ik ermee.. ;-)
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    De " Einde " is juist makkelijk. TIP: Zet overal een kraai nest neer en je gaat het halen.
    Maak je geen zorgen om de vijanden, maar focus je op de zepling en gebruik ijzere dakduif wel op de zeplings en niet op de vijanden.
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Het lukt me gewoon niet... Ik gebruik undertow en shock....
    songbird op de eerste schip, barges kan ik zelf stuk en ik wacht opDr zeppelins... Maar het lukt niet en mijn geduld is op


    Weer 10x geprobeerd en het lukt nog steeds niet, zelfs jou tip ook niet... Fak it dan maar, voordat ik wat sloop, verkoop ik hem maar, dan maar niet uitspelen hahahaha

    Okay, laatste edit... Wat een k*t spel ;-)
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze manier is echt super easy op 1999 mode: Possession op die rocket gasten zodat ze je eerst helpen en dan zichzelf killen, Shock Jockey op normale enemies en dan met 1-2 headshots en misschien Charge voor die grote gasten maar die zijn ook makkelijk te killen met Shock Jockey in combinatie met een machine gun.
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Return to Sender op en voor de generator (ding wat je moet verdedigen).
    Murder of Crows verspreiden over het dek.

    En uiteraard Songbird gebruiken waar mogelijk. Stuur hem op de grotere Mech's af, zodra ze vooraan staan.
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik shockjock me de pleuris op de gewone enemies en die metalen dudes. De rocketlauncher undertow ik van de boot af en de barges schiet ik zelf kapot.

    Ik ga zelf niet dood, maar de boot. Songbird gebruik ik alleen op de eerste boot, en de laatste gunship maar voor de rest alleen op de zeppelins...

    Echter bedankt, ik geef op.... Inmiddels bijna 50X geprobeerd en ik stop ermee. Weg met het spel... 20 incl is een deal...
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zie mijn reactie hierboven. :)
     
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je die vigors wel geupgrade? 1 shock jockey voor een groepje enemies is meestal genoeg. en je moet juist possession op die rocket gasten gebruiken zodat ze ook op de rest gaan schieten.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nee, niet alle vigors.... Daar zeg je me wat.... Kut.... Ik heb denk ik maar 2 upgrades gekocht.... Kut. Kut kut!

    @grave ook al geprobeerd met de Mulder of crows

    Return to sender lijkt bij mij niet te werken, je bedoelt LT longpress en loslaten? Dan komt er zo een oranje bal?
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En Return to Sender? Heel belangrijk. :)
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol, ik knalde zo door die 1999 mode heen en heb Bucking Bronco, Devil's Kiss, Murder of Crows, Return to Sender en Undertow NOOIT gebruikt. Eigenlijk alleen Possession en Shock Jockey en voor de sterkere enemies zoals de Motorized Patriot en die ghost Charge, wel alle 3 geupgrade.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  20. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou zojuist de stad binnengekomen. Eerste wat mij opviel is dat er beschaafde mensen rond lopen. Ik had verwacht dat ik net zoals bij deel 1 en 2 meteen aangevallen werd
     

Deel Deze Pagina