[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zou gewoon eerst normal doen, pittig zat ja.
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heb 'em nog steeds niet helemaal uitgespeeld maar voor mijn gevoel is met name het begin op normal zeker pittig, als je meer 'het gevoel' hebt en meer unlocked hebt wordt het best makkelijk. Dus wellicht een idee om te beginnen op normal en te switchen naar hard wanneer je echt het gevoel hebt dat het allemaal wat te makkelijk gaat. Dit zal echter wellicht invloed hebben op achievements (geen idee, geef ik niet om).
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Kan iemand me een link geven naar de Burial at Sea DLC? Ik kan het echt niet vinden :confused:

    (of is het nog niet uit?)
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2013
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Is inderdaad nog niet uit, staat gepland voor de herfst, maar zonder specifieke datum.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ah pff. Alsof iemand er dan nog echt naar omkijkt
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.475
    Leuk Bevonden:
    3.435
    Mee eens. De "goede" DLC laat wel erg lang op zich wachten. Intussen moeten de fans (waar ik niet bij hoor) het doen met een horde mode DLC.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Had er lang moeten zijn ja, bij een game zoals dit. De meeste gooien 'm in de kast na het uitspelen en denken niet meer aan DLC.
     
  8. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Holy shit, heb de game gisteren uitgespeeld maar:

    Wat een mindfuck einde zeg... De hele game was redelijk recht toe, recht aan, maar dat einde gooide even roet in dat eten. Uiteindelijk toch nog op internet belandt om een uitleg te vinden. Hadden jullie hier ook last van? :+
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.464
    Leuk Bevonden:
    5.047
  10. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Gelukkig. Ik had het idee dat ik de hele game niet had zitten opletten o.i.d. :+
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Als eenmaal de mindfuck weet, dan is de game geniaal gemaakt! :cool:
     
  12. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn hoofd is zojuist geëxplodeerd, dat is alles wat ik kan zeggen na het einde van deze game...


    Ik heb heel wat vreemde eindes gezien van arthouse films en andere games maar dit...dit....dit....nee
     
  13. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Irrational and 2K Games released new information today on the next DLC coming to BioShock Infinite - "Burial at Sea." In this latest installment (part one of two), Booker and Elizabeth leave the skies and take to the deep, visiting Rapture as we've never seen it before - Rapture in its prime.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    The accompanying trailer is a bit of a tease. Though titled Part 2, it is in fact the only part dealing with Rapture so far. Part 1 was a trailer about Columbia.



    Irrational Games shocked fans with its surprise release of "Clash in the Clouds" DLC in July. "Burial at Sea" will provide the story elements we've been waiting for and is rumored to bring closure to Elizabeth's story arc. Both parts of the DLC are included in Bioshock Infinite's season pass.

    We still have no announced release date for "Burial at Sea," but we'll let you know as soon as we do.

    http://www.trueachievements.com/n14935/rapture-before-the-fall.htm
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Te laat! Game pas de deur gewezen.
     
  15. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ook al hebben deze games niet zoveel replay waarde. Bioshock games doe ik echt nooit weg. Vind dat echt briljante games.

    Kan echt niet wachten op de nieuwe dlc. Ben pas weer begonnen met Bioshock 1. Blijft echt een geniale game_O_
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb deze game uiitgespeeld dus ik ben verplicht hier ook even te roepen hoe gruwelijk tof ik het vond en hoe fantastisch het einde was: Het was fantastisch. :D

    Meteen alle achtergronden op internet gelezen. Deze vond ik de mooiste:

    In response to a fan on Twitter who asked "Why do not you just answer me if Anna´s in the cradle or not? LOL", Ken Levine (writer and creative director of the game) replied with "--Did you read about the cat?" The "cat" in question is probably Schrodinger’s cat. One conclusion of the Copenhagen Interpretation of 1924 stated that a particle could exist in a infinite amount of states before being observed—a quantum superposition. In order to ridicule this, Erwin Schrodinger asked his colleagues to imagine a cat in a box with a vial of poison set to break at any time. Before opening the box, one cannot know if the cat is alive or dead. Does this really mean that the cat is both alive and dead at the same time? Neils Bohr et al. argued yes, and there's has been the prevailing interpretation of quantum mechanics since. Having just read about the cat, we can assume that as the game cuts out before we are able to observe the crib, Anna is both in and gone from the crib.

    _O_

    Bron IGN: http://www.ign.com/wikis/bioshock-infinite/The_Ending_-_An_Explanation
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Tuurlijk, we hebben allemaal The Big Bang Theory gekeken.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.464
    Leuk Bevonden:
    5.047
    Die DLC lijkt me wel interessant :eek:
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Net uitgespeeld.

    Één woord: MINDFUCK! Wat een gruwelijk einde en verhaal zeg. Had geen hoge verwachtingen van de game maar uiteindelijk is het echt een toffe game gebleken.

    En hey, Elisabeth is echt een tof personage. :)
    En een groot applaus voor de muziek in deze game.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2013
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De DLC Burial at Sea heeft een releasedatum gekregen: 12 november. :)
     

Deel Deze Pagina