Ik heb erg veel zin in deze titel zeg! Bioshock 1 en 2 waren beide topgames, maar ik ben zeer benieuwd of die wolkenwereld mij ook zo weet te grijpen..
Het is gevaarlijk om te enthousiast te worden, maar ik denk bij iedere trailer weer "dit kan toch niet anders dan weer zo gaaf worden?".
Heb me prima vermaakt met deel 1 en 2. 2 nauwelijks online gespeeld, kon me online niet zo boeien. Ben benieuwd naar Infinite. Enerzijds mist het die duistere onderwater sfeer, anderzijds kan de nieuwe setting ook weer verfrissend werken. Anders zou het misschien te veel van hetzelfde gaan worden.
1 gespeeld, was echt awesome. 2 heb ik nog liggen, nog niet kunnen aan beginnen . Maar ik heb echt zin in deze, totaal andere setting maar zelfde gameplay .
true, maar je weet het maar nooit.. Game technisch zal er weinig veranderd zijn, maar het verhaal kan wel vaag zijn. Ook al ga ik daar niet van uit Ik denk dat het idd wel beter is om een andere setting neer te zetten, weet alleen niet of het spel dezelfde spanning/sfeer en wereld neer kan zetten als Rapture. Dat duistere sfeertje zorgde er juist voor dat het extra spannend werd. Ik vraag me dus af of ze dat wel lukt in een andere setting.
Ik had bij Bioshock 1 en 2 al de grootste moeite met Hard (daar heb ik op een gegeven moment ook de brui aan gegeven), dus dat Hardcore wordt al helemaal niks voor Leonitje Wel leuk voor de die-hards/achievement hunters.
Wanneer je begint op normal en daarna een niveau omhoog gaat valt het reuze mee. Speccen in melee was trouwens wel vet overpowered. Dus daar kan het ook aan liggen.
Deze game is er ook nog haha, wordt wel een aardig lekker jaar zeg met games zoals Max Payne 3, AC III, FarCry 3, Trials Evolution, Hitman Absolution, Borderlands 2! Tering YouTube trouwens.. constant errors als je buiten de geladen balk klikt, en wil je hem op YT zelf even bekijken krijg je weer gelijk een reclame van 30 seconden..
Dit speelt zich toch tijdens de eerste wereld oorlog af ofzo? Dus het is een prequel? Mooi sfeertje. Deze komt sowieso ook in m'n kastje.