1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    *blij met pre-order :D

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die balletjes daar gaven halo 2 ook een 10/10 ondanks de brakke single player, dat was ook gelijk één van mijn laatste OXM's die ik kocht. Geen 1 game is perfect.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ach... Het blijft altijd een mening wat die mensen geven. Wat voor hun perfect is, is voor jou misschien crap.

Bioshock verdient gewoon een 10/10 :+

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat was altijd het probleem bij dat magazine vond ik, ze gingen te veel af op hun persoonlijke smaak en ze bekeken de spellen veels te subjectief. Hoe je een spel ook bekijkt er is altijd wel wat waardoor het geen perfecte score krijgt.

5. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een 10 kan niet................niets is perfect(zelfs ik niet)

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    bij zuiderpark zijn de bioshcok LE's al allemaal besteld, heb snel besteld via een andere site. (gamevision). blijkbaar veel vraag naar!

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Damn en ik moet het nog gaan bestellen! :x

8. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Wilde het spel eigenlijk al een hele tijd geleden pre-orderen maar het kwam er maar niet van. Toen ik hoorde van die 10, ook al is het maar 1 review heb ik Bioshock meteen gepreorderd tezame met Halo3. Hou me voor die tijd nog wel zoet met Forza2

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Zou niet teveel op 1 preview afgaan, er staan wel filmpjes op de website, krijg je een beter idee van of het je aanspreekt. :)

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Men zegt perfectie is er niet. Maar in sommige ogen is perfectie er wel. Blijkbaar ook in die van hun :p Naja boeie...ik zie wel of ik hem haal na die demo!! lijkt me wel vet spel....

11. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net gepreordered bij gamevision, ik hoop dat ik er geen spijt van krijg, maar ik wil gwoon zo'n limited edition:)

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dimensionplus.nl heeft ook nog LE,s op voorraad,daar heb ik em besteld.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De LE lijkt me ook erg relaxed, die paar euro's meer maken niet zo veel uit.

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas is er geen LE van de PC versie. Pluspunt is wel dat ik de PC versie bij Dynabyte heb gereserveerd en op de bon staat dat ie mij slechts 36 euro gaat kosten :cool: :+

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Heb je hem weer. Jammer dat er geen PC versie van Eternal Sonata uit gaat komen he? :9

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja Eternal Sonata is een typische console game, zou erg raar zijn mocht die op PC uitkomen. BioShock valt bij mij echter nog steeds onder de categorie shooter, weliswaar een aparte, maar het blijft een FPS. En die speel ik nu eenmaal liever op de PC. Problemen mee ? :+

17. H3rm1t

H3rm1t From Here 2 Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    Duh, iedereen weet toch dat PC-versies stukken goedkoper zijn dan console-versies........ wat wil je daar dus mee zeggen eigenlijk.

Iig ben je geen goede internetzoeker, hier heb je de PC-LE: http://www.gcshop.nl/details.php?id=4732

18. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alsnog is 36 euro voor een nieuwe pc game erg goedkoop, ik vind het trouwens raar dat pc games goedkoper zijn, want het of je nou een game op de 360 maakt of op de pc maakt toch niet zoveel uit? op de pc zou het eigenlijk nog duurder moeten zijn omdat er meer aan piraterij gedaan wordt, maja,

ik hoop in iedergeval dat gamevision hem op release datum bezorgd

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat consolegames duurder zijn komt omdat ontwikkelaars een licentie moeten betalen om een spel op een specifieke console uit te brengen : die kosten betaalt de consument natuurlijk. Op de PC hoeven ze die licentie niet te betalen, dus zijn PC games goedkoper. Wat ik er trouwens mee wilde zeggen is dat 36 euro idd alsnog goedkoop is voor een PC game, nieuwe PC games kosten namelijk vaak ook gewoon 45 of 50 euro bij release.

Ik bestel overigens nooit bij GC Shop, als ik bij een webwinkel bestel is het meestal Bol.com. Maar als er idd een LE is van de PC versie van BioShock (wist ik niet) dan zal Dynabyte die ook wel krijgen en heb ik um alsnog :)

EDIT : Belachelijk trouwens die GC Shop prijs, zie het nu pas. 55 euro....das bijna 20 euro duurder dan wat ik bij Dynabyte betaal =(

Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  20. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat is de LE en niet de gewone editie, misschien is de LE bij Dynabyte ook wel die prijs (desalniettemin kan je dan je klantenpaskorting ervan trekken, maar toch!)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina