1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand trouwens wanneer we de demo kunnen verwachten?

2. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je beter eerst vragen OF we een demo kunnen verwachten.

3. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat die demo ergens volgende week komt. Hij was in Duitsland wel al bij die instantie, ben de naam ff kwijt, waar ze er een leeftijdsindicatie aan geven. Ik weet niet hoelang dat doorgaans duurt maar lijkt me dat ie dan volgende week ergens moet komen.

4. TariQtricK

TariQtricK Back to gaming!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar!

@mxs, heb geen interesse in HALO 3 =(:b:

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat 2e plaatje ziet er gaaf uit! Is die gast rechtsonder op het 3e plaatje iemand die bij jou hoort, of lijkt dat alleen maar zo omdat hij niet op jou richt (schiet)?

7. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je vijanden manipuleren zodat ze met je meevechten ;)

8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vanmiddag toch maar de CE gepreorderd. :D Screens zien er trouwens goed uit, kan niet wachten tot eind augustus. :cool:

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  10. miepjuu

miepjuu KriepKriep

Leuk Bevonden:
    0
    Had dat filmpje al gezien, inderdaad enorm vet. Zit nou in die CE een Big Daddy Figure? En waar kan ik de CE bestellen? ik pre order hem zowieso, alleen weet nog niet de normale editie of collectorseditie :)

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Waarom pre-orderen? Vaak is de game al een aantal dagen eerder te vinden in de winkel en moet je nog wachten op de oorspronkelijke releasedatum. En ook is het vaak zo dat online shops niet op tijd de games versturen.

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Soms is pre-order wel goedkoper (naar mijn ervaring), maar ik pre-order verder ook niet hoor. In de winkel kopen is gewoon veel makkelijker. :p

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nice. Valt me op hoe natuurgetrouw sommige animaties zijn. Erg mooi gedaan allemaal. Al zag je wel niet veel van het hacken... volgens mij waren zijn skills erg geboost, waarbij alle sloten meteen open vlogen.

14. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat me een beetje tegen staat is dat het soms iets te chaotisch oogt.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ach ja, voor die paar euro haal ik m'n neus op...

@ Dead Rising: Dat heb ik ook. Onoverzichtelijk 'n beetje. En ik vind de gameplay zo sloom. Daar hou ik niet zo van. Denk niet dat ik me er lang aan zal storen want het lijkt me gewoon een superspel voor de rest.

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, ik pre-order 'm bij de lokale gameshop. Die hebben 'm bijna altijd een dag of wat eerder dan de officiele releasedatum. Standaard uitvoeringen pre-order ik zo goed als nooit, alleen LE's eigenlijk. :)

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat ligt denk ik eerder aan hoe deze persoon speelt. Hij rent wel erg snel op gevaar af (god mode?). Ik denk eerlijk gezegd dat tijdens het echte spel je stukken voorzichtiger speelt.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, als je zeker weet dat je 'm kan ophalen als ie 'm binnen heeft (ongeacht de releasedatum) is het natuurlijk prima.

Nog een reden voor mij om niet te pre-orderen is dat LE's en CE's me niet boeien. Ik kan altijd lekker makkelijk ergens de normale versie oppikken :)

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Volgens mij staan er in sommige filmpjes godmode aan, er ging in ieder geval geen health vanaf.

20. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dat is meestal met live presentaties. Hierbij moet de speler praten en gamen tegelijk, dus dan is het wel zo handig als God Mode aanstaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina