1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Nog steeds weinig tot geen belangstelling voor deze game :eek:

Deze lijkt me echt fantastisch. Ik verwacht een creepy game (zoiets als doom 3 ), lijkt me ook erg leuk dat iedereen (lees NPC's) naar die Adam opzoek is om zichzelf te upgraden. Als ik dan ook nog lees dat er co-op play in komt (ben bang alleen in zo'n eng spel) \o/

Niet echt nieuwe info, wel een leuke overview (kan ook speculatief zijn)

http://en.wikipedia.org/wiki/BioShock

2. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel wat minder actie dan Doom 3 hor, althans als ik een geldige vergelijking met System Shock 1 en 2 maak, waarvan dit soort van het geestelijke derde deel is, hoewel er verhaal technisch geen connecties zijn.

Edit
    Overigens:
    In an interview at E3 in May 2006, Levine has revealed that, " we've moved to Unreal 3, we've done a lot of modifications on top of it," particularly to the way the engine handles water effects, which he boasts will be very impressive, "we've hired a water programmer and water artist, just for this game, and they're kicking ass and you've never seen water like this."

Aangezien al jaren zit te geilen op het moment dat er mooi water in een game zit, hoop ik dat nu eindelijk aan mijn trekken kom! Misschien moet je dat laatste niet te letterlijk nemen... Misschien ook wel... Hmm...

Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Haha idd ik let ook altijd op zulke dingen als hoe het water eruit ziet, en de plantage (planten) tegenwoordig met speedtree en dergelijke tools zit het daar wel goed mee. Ik heb eindelijk pas Ninja Gaiden - Black gekocht (idd erg laat maarja) en ik moet zeggen de stukken dat je hier in het water bent, vind ik het voor een oude xbox game toch erg mooi gemaakt. Ik verwacht wel dat er op de 360 veel meer nog mogelijk is, en volgens mij komt het helemaal goed met deze game wat betreft grapix mocht je de screens geloven. :)

4. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ik bedoelde eigenlijk de sfeer van doom 3 qua "creepiness" niet qua hoeveelheid schietwerk. Daar hadden we dus even sprake van een miscommunicatie :+

Ik kijk echt zeer uit naar deze game. Heb al weer een lijstje van games die ik zeker direct koop als ze uitkomen:
    - Dead Rising
    - Gears Of War
    - Halo3
    - Bioshock

Vind het alleen jammer dat er nog niet echt veel over de game bekend is. Maar ja, hij komt dan ook pas in 2007. Maar als je de vergelijking legt met de Halo3 topic dan zijn hier maar erg weinig reacties :confused:

Wat ik ook een leuke quote vind:
    "Protectors: Lumbering bio-mechanical monstrosities, created to protect the Gatherers. They are heavily armored and wield high-powered weaponry. Their armour somewhat resemble large diving suits. Most of the inhabitants stay out of the way of the Gatherers and Protectors. According to lead designer Paul Hellquist "Once you mess with them, you find out why no-one messes with them."'

Hmm je wordt geil van water, misschien is het gepaster om te zeggen dat je er nat van wordt? :+

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er zo verchrikkelijk vet uit! het verhaal spreekt me ook zo geweldig goed aan! iig, kvind het niet vreemd dat weinig mensen er belangstelling voor hebben er is namelijk pas erg weinig over bekend.

6. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik las er in de xbox magazine over. Als ze alles kunnen waarmaken wat ze zeggen kan het echt een heel mooi spel worden. Ze zijn er nu ook al zo'n 6 jaar mee bezig dus ik heb er wel vertrouwen in. Die vrijheid en interactiviteit wordt echt geweldig.

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik denk een soort miksje van alone in the dark en doom 3 en riddick. De wapens van doom 3 en de vijanden van riddick en het sfeertje van aitd:cool: :cool:

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk meer aan Riddick met een mysterieus sfeertje eromheen en een ongelooflijk goed verhaal!

9. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Olliegv

Olliegv Flapdrol

Leuk Bevonden:
    0
  11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
  12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja net gezien op IGN maar jong! dit spel kan niet anders worden dan kk vet lijp tyfus lauw cool!

13. snaterman

snaterman Gears of War!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel wordt zo fokking vet he... *kwijlt*

14. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eigenlijk nog nooit van dit spel gehoord, maar na het zien van dit filmpje heeft het overduidelijk wel mijn interesse.

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het ook wel cool, maar niet zo cool als gears of war:9
    Maar deze game ga ik me wss ook wel aanschaffen:).

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Had hem vanmorgen gezien, en hij is echt lijp jonge. Dit vind ik echt een vette game!

17. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Een van de vele toppers van 2007 word dit _o_

18. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Had eerst niet zo'n vertrouwen in deze game, ik vond systemshock een geweldige game en dacht dat ze nooit in de buurt konden komen van deze game maar wow, wat ziet dit er goed uit. 2007 word een geweldig jaar _O_

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hij word vet :D Helemaal omdat je nu vrij bent om te staan en gaan waar je wilt dat is best wel vet! En wil je toch voor de main gaan wijzen ze je gewoon de weg als je het ff kwijt bent :) En dat rpg element lijkt me ohzo vet! GIMME GIMME GIMME!

20. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    leuk geweertje!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina