1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ligt er ook aan hoe je het speelt. Ik ben alleen al anderhalf uur bezig geweest met de demo omdat ik alles wou bekijken enz.

2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ja idd..daarom dat ik zei..als je het 'normaal' speelt, maar zelfs als je er doorheen rusht dan schijn je nog een uur of 12 mee bezig te zijn

3. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo uitgespeeld: mijn god wat is dit een vet spel. De sfeer is echt fantastisch. De opening deed mij vaag ergens aan de eerste aflevering van Lost denken (alleen dan zonder eiland) en als je dan de diepte in gaat: Wow! Van alle shooters die ik dit jaar heb gespeeld vind ik deze toch echt wel de beste (The Darkness vond ik zelf wat tegenvallen, vooral het schieten was erg gaar). Ik kan echt niet wachten om de volledige versie in huis te halen.

4. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    mwah valt wel mee. ik deed het in mijn broek met doom 3, hier vond ik het in het begin even spannend en de rest was gewoon leuk.

5. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie hier alleen maar positieve reacties.
    zijn er hier ook mensen die het kut vinden?

6. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het gewoon onmogelijk om dit kut te vinden, tenzij je geen 360 hebt natuurlijk dan moet je wel roepen dat het kut is :+

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind het KUT... dat ik de demo nog niet heb. :+

8. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    echt een mooi spel en wat een sfeer zeg:eek:

toen ik die walvis zag d8 ik echt van wow

9. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm , dit spel had mijn minste intresse , toch maar eens die demo checken....

10. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt dat? Door het genre?

11. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    niet om een specifieke reden , vond het een beetje vaag spel , ben niet zo van de spellen die weinig met realiteit te maken......maar Lost Planet had ookeerst die stempel van mij en nu heb ik hem toch uitgespeeld....

na al deze positieve reactie's maar eens via de demo kijken of ik het hier ook mis mee heb....

12. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt goed.... jonge meisjes pijn doen = de shit

13. Shizzel

Shizzel Guest

De demo is echt mooi, de Plasmids zijn ook mooi bedacht. Maar nu moet ik in 1 maand 3 spellen kopen :mad:. So many games, so little time...

14. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Bij mij is de demo 50% :p. Ben benieuwd de demo moet me nog overhalen om het te kopen.

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toch wel een hele vette demo, vet om 2 security bots tegen elkaar op te zettenXD

geen spijt van dat ik de limited edition heb gepre-ordered

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wauw, deze game is echt ongelooflijk.
    De vliegtuigcrash, het zwemmen naar die toren die uit het donker opdoempt, het beeld dat je verwelkomt met: 'No God, No kings. Only man.' Geniaal gewoon. Dan zit je in die onderwaterlift, word je eerst toegesproken door die gozer, en dan, die stad! Adembenemnd! Rapture! :eek: Geweldig. Ja, écht zo mooi. Heel dat sfeertje. De schaduwen op de muur. Een vrouwtje dat een revolver in een kinderwagen heeft en 't toespreekt alsof het haar kind is.
    De muziek die je hoort. De deuren. Gewoon allemaal zo mooi. Zo sfeervol. Dit wordt zo'n ervaring, heerlijk! :9 En 2K doet het goed zeg, The Darkness grote hit, straks Bioshock ok nog.

/Mod stukje van je tekst in een spoiler geplaatst voor de mensen die 'm nog moeten spelen

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Na het spelen van de demo is het toch idd niet mijn ding. De setting spreekt mij niet aan maar ik moet wel zeggen dat alles er subliem uit ziet. Het is weer wat anders dan de meeste spellen die je tegenkomt maar uiteindelijk weet het mij toch niet echt aan te spreken. Ik denk dat ik dan toch liever spellen als halo 3 speel. Ik ga de demo wel nog een keer spelen om toch nog even van alle graphics te genieten en dan gaat die weer van mijn harde schijf af.

18. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een vette demo en je ziet duidelijk dat dit een spel is van zeer hoge kwaliteit. Deze ga ik ook zeker halen :thumbs:

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Sommige zeggen iets over een walvis,maar waar dan?
    Ik heb de demo nu 2x gespeeld maar geen walvis gezien?
    Wel dat vliegtuig die in die tunnel boort.

So where can i find the whale?

20. PatersNL

PatersNL GET A LIFE :P

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo uitgespeeld! Wat een vette setting enzovoorts.
    Je zit constant in spanning. Geweldig gewoon!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina