1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je in dat onderwaterliftje zit, dan spreek eerst Ryan je toe. En dan zie je: RAPTURE! En dan gaat 't dus stukje verder, en zie je tussen de gebouwen door, beneden, een walvis. Je weet wel, zo'n groot beest vol met pokken met zo'n grote staart. Beetje zoals Free Willy. 8)

2. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooi, maar ik vind wel dat je een beetje snel het verhaal in wordt gesodemieterd.

Ik bedoel......wie ben ik, waar ben ik, waarom...........?

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, inderdaad. En dat je die radio oppikt en meteen aan de slag gaat voor die Atlas vind ik zo'n beetje vergezocht.

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ja maar wat zou jij doen als jij daar in je eentje bent.
    En er is maar een iemand die je normaal toespreekt en kan helpenO-)

:+

5. miepjuu

miepjuu KriepKriep

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net gedownload, en heb toen de xbox naar mn andere huis gebracht, waar ik hem zo ga aansluiten en ook even spelen, ben heel erg benieuwd!

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Vond de demo erg gaaf; ziet er erg goed uit en sfeertje vind ik ook mooi.
    Kan me alleen wel voorstellen dat het gebrek aan vijanden begint te vervelen, zijn de hele tijd dezelfde, ook in die filmpjes.
    Wel leuk dat je ook zelf dingen kan verbeteren/maken/onderzoeken. :thumbs:

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hoe weet ik dat hij geen vijand is, maar die nog een mooi stemmetje heeft? En wat boeit mij zijn familie nou? Ik wil hier facking uit komen ja!

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Wow... Wat... Een... Game...

Echt vet :D

Heb me er eigenlijk helemaal nooit in verdiept, maar het is ZO vet... Ik ga deze game denk ook maar kopen :D Briljant! :D Jammer alleen dat je niet tegen een Big Daddy mag vechten :p

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen het is een demo, het hoe en wat zal in het complete spel duidelijker worden.

Zo moeilijk is het toch niet allemaal? Je stort neer en ontdekt bij toeval de vergeten stad Rapture. Daar zijn lieve meisjes met pappa's. :+

10. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de demo erg indrukwekkend,mischien de beste demo ook gespeeld van een spel.Wat een graphics,wat een geluid,en een fantastiche sfeer.Shooter met RPG elementen,de ideale mix voor mijn.Dit schijfje komt zeker 24 augustus in mijn nieuwe pc.

11. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Echt vet die demo :). Had hem op normal gespeeld ben 1 keer doodgegaan 8).

12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens vet in het begin, je gaat die duikboot in

je krijgt zo'n dia scherm van die gast die je toespreekt,
    opeens gaat het dia scherm weg, en hoor je RAAAAPTURE!!! en zie je die stad,

kijk, hij weet hoe je een stad moet presenteren :)

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is idd een hele goede demo, maar het is ook niet mijn ding. De setting is wel origineel met die onderwaterstad en het ziet er fantastisch uit. Maar dat was het ook wel voor mij. Leuk om een keer te ervaren in een gratis demo, maar ik zou er geen euro voor willen uitgeven. De kwaliteit druipt van het spel af, maar die beklemmende sfeer is niets voor mij. Straks komt ook Halo 3 met wel een briljante multiplayer, dat lijkt me een stuk leuker. Maar ik ben dan ook een eitje die meer uitkijkt naar Virtua Fighter 5 dan naar Halo 3 ;) Misschien dat ik Bioshock nog een keer koop in 2009 voor een tientje

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind de demo trouwens wel heel kort. En er liggen ook echt 10 medkits ofzow dus doodgaan is ook geen optie :+. Maar ik snap wel waarom dit spel zulke goede reviews krijgt want het is allemaal wel goed uitgewerkt en erg origineel. Maar wij zijn idd meer van de snelle shooters en misschien dat ik dit wel ga kopen als het een classic wordt maar dat zal nog een hele lange tijd duren.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de demo inmiddels gespeeld. Man, wat een bizar mooie / goede game zeg. Grafisch echt zwaar indrukwekkend en echt waanzinnig sfeervol. De sfeer in die stad met alles eromheen maakt het zo tof. De gameplay is ronduit prima te noemen. Erg tof gedaan met die plasmids. Kan niet wachten tot 24 augustus. Je ziet inderdaad maar weinig games van deze kwaliteit, Microsoft heeft met deze game zeker een bizar sterke titel in handen. Ik ga snel weer verder spelen. :)

16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ben 'm aan het downloaden en zo te zien kan ik veel van de demo verwachten.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2007
  17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Jullie maken me het wel érg moeilijk om die demo niet te spelen 8)

18. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Damnn .. myn verwachtingen waren niet zo hoog gespannen ..maar deze slokte me serieus helemaal op ! je heb technisch gezien niet volledige vrijheid maar zo voelt het wel aan vind ik .

Normaal ben ik niet zo van deze freaky achtige rpg/shooters ..

maar dit word gewoon weer een game die ik helemaal wil uitspelen !!

Ook als je die stad zo binnenkomt .. ik had net als met Gow dat ik alles echt ging bekijken enzo , ziet er heel vet uit !

Word een topper voel het aan me wateren :9

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het ziet er erg mooi uit.
    Je kan leuk gebruik maken van de omgevingen en ja, het is zo mooi natuurlijk en grafisch echt zo scherp.
    Er is een hele eigen wereld gecreërd en dat mag ik wel, ik bedoel, het lijkt toch net of je in een film/verhaal speelt.

20. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Die demo is egt super vet, ziet er echt monsterlijk mooi uit en de sfeer is egt gewoon zooooo heeerlijk creepy... Egt een game die ik wel vaker wil spelen, maar ik ga hem niet kopen door geldgebrek:'-( en halo3...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina