1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik begrijp het commentaar m.b.t. het beperkt aantal tegenstanders qua uiterlijk niet. Volgens mij leken ze niet echt veel op elkaar allemaal. Het zijn toch allemaal "bewoners"? Of willen jullie aliens of zeemonsters tegenkomen ofzo? De tegenstanders zien er allemaal menselijk uit, maar dan met verschillende kledingsstukken (zoals die party-goers in de demo). Ik vind het veel belangrijker dat ik in een keuken een geflipte kok tegenkom en in de ziekenboeg een geflipte zuster. Dat past veel beter bij de setting als je het mij vraagt.

Laatst bewerkt: 13 aug 2007
  2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wow, ik zat net de demo te spelen, wat een game zeg! Het leek me wel een goede game worden, ik vroeg me voordat ik de demo gespeeld had af of deze game iets voor mij was, maar de demo vond ik geweldig, de gameplay, de sfeer, de graphics, de actie, toffe game hoor!

3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net de demo nog even een keertje gespeeld, maar nu had ik die camera gehakt,

en op dat laatste stuk met dat watervalletje ( soort van) waar ze van af springen, stuurde die camera's allemaal turrets, echt zo'n vet gezicht was dat:D

hacken is opzich wel leuk gedaan, alleen ik zie de logica er niet echt van in.....

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Demo gespeeld en het eerste wat (natuurlijk) opvalt zijn de extrem graphics _O_ Verder is de zijn de sfeer en het geluid ook super uitgewerkt. Met 5.1 klinkt deze game echt geniaal _O_
    Helaas weet deze game mij verder niet te boeien, en zal ik hem dus ook niet (nieuw) kopen.

5. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Gewoon een minigame in de sfeer van de game, ik snapte eerst niet precies hoe het werkte, en toen ik het doorhad was de minigame al afgelopen, dus de hack was mislukt en verder heb ik niks gehackt en de demo gewoon uitgespeeld.

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    graphics, geluid, sfeer,

wat wilt een mens nog meer dan ?8)

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net demo gedownload. Vanavond of morgen ook maar eens even testen. Lijkt me een te brute game (en demo).

8. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Op welk bericht reageer je nu? Ik leg jou alleen maar uit waarom die minigame zo is en vertel over het hacken, het bericht van mij daarvoor gaat over hoe geweldig ik de demo van deze game vind, dus volgens mij snap je mijn bericht niet helemaal of heb je het niet goed gelezen of allebei :p

9. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    mmm, zoveel vind ik hem niet aan. Graphics van de omgeving zijn super, maar die houterige mannetjes moeten het weer verpesten, ziet er heel on-geinspireerd uit. :'-(

10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ongeïnspireerd? Mss hou je niet van het sfeertje, of van het type game, dit type game is ook niet mijn eerste keuze op gamegebied, maar de sfeer en het geluid is zo goed gedaan.

11. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ik heb het over die achterlijke ventjes die op je in lopen te rammen met stalen buizen. :p

12. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de vijanden in de echte game ook heel de tijd hetzelfde, want dat zou echt zuigen?

13. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo hetzelfde zijn gewoon allemaal verschillende karaktershoor, en niet te vergeten de big daddys en little sisters.

14. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah, ik.. ziet er allemaal wel mooi uit enzo, maar niet echt mijn ding :emo:

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    vind het egt niet zo goed als iedereen zegt,

16. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op die post boven je, had niet geqoute omdat ie boven me stond, alleen voor de extra verwarring postte jij er geniepig tussendoor, en ging die van mij naar de volgende pagina:p

17. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    dat is gewoon smaak, als je objectief kijkt is het gewoon een erg goede game. je (men) kan er verder niet echt iets van zeggen, behalve dat je het niet leuk vindt of niet jou ding is.

18. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, veels te gehyped, dan valt het altijd vies tegen

niet zown houterige gameplay? wat gaat dat schieten zuur zeg, doe mij maar CoD.

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat schieten is een eitje. En met die hype valt het toch best mee? Heb je het over hypen, zeg ik snel "Mass Effect" en ook *kuch* "Halo 3".

Het probleem bij veel spellen die veel in de media worden belicht is dat mensen zichzelf laten hypen. Ik heb die les ook hardhandig moeten leren. Ik geloofde ook vroeger dat elke game "the shit" was als ik producers moest geloven, wat achteraf alleen maar meer teleurstelling opleverde. De bullshit van de werkelijkheid onderscheiden is best pittig, maar je leert het wel snel in het games wereldje.

Deze demo is gewoon technisch perfect in orde. Ik kan alleen wel begrijpen dat het niet iedereen aanspreekt.

Laatst bewerkt: 13 aug 2007
  20. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de demo heel erg leuk maar ik ben bang dat het na een tijdje een beetje eentonig word.
    maar de sfeer enzo is echt top:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina