1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ik zelf dacht ook wel dat ik hem moest hebben. maar nu ga ik toch voor andere spellen denk ik. Jammersch opzich :) Toch gek dat ik de enige lijk te zijn die omgeturned is in een "WTF OMFG BBQ MUST HAVE"" naar een "MJAH LEUK MAAR HOEFT NIET PERCEE!" persoon :)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gespeeld, koop hem niet. De sfeer is dik, de grahpics zien er wel goed uit op een non-hd ( GoW blijft nog beter op een non-hd ) en Big Daddy is uber! Al met al vind ik het toch niks, ik schrik me om de seconde dood en dat haat ik ^^ en heb niks met donkere games.

3. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    puzzles om te hacken? heb ik wat gemist? ben ik niet tegen gekomen:confused:

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik ben blij dit te lezen:b:

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Om de robots etc over te nemen moet/kan je ze hacken en helpen ze jou, dan moet je een soort puzzeltje oplossen oid, of wat geld betalen.

Gister de demo paar keer gespeeld bij een maat van me op zn full hd tv en ik moet zeggen dat het er erg nice uit zag:cool: Elke kamer is weer anders, de sfeer is super, het geluid etc, alles straalt de sfeer uit van de jaren 20/30, echt mooi gedaan, daar hou ik wel van. En je kan de vijand op zoveel manieren dooden, zetten we em eerst in de fik en zetten we hem dan onder stroom als ie naar het water gaat, of schieten we em direct neer, ga ik die robot hacken zodat die het werk voor me doet etc etc

Ben verkocht:thumbs: Tis idd raar dat je niet een langere uitleg vantevoren krijgt over wat er aan de hand is, maar ik denk dat dat tijdens het spelen ontrafelt wordt en dat dat juist de charme is van het spel, dat je het tijdens van spelen erachter komt hoe alles nu zit.

Ik ga de 23ste bij mn maat zitten en Blue Dragon wacht maar een dagje, die komt de volgende dag wel:cool:

6. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    nee dit is het artbook dat bij de LE kon zitten als mensen erop gestemd hadden.

in het artbook zie je tekeningen van nog verder misvormde mensen onder het kopje enemies. het zijn er best veel dus ik denk dat er wel genoeg afwisseling zit in de vijanden (ze zullen er wel niet allemaal in voorkomen maar toch)

7. Ashavan

Ashavan Guest

Als je zo'n vliegende guard neerhaald kun je hem hacken. Daar kreeg ik een lading buisjes die je op het scherm moet plaatsen. Op een gegeven moment begint het water door de eerste buis te lopen en moet je vlug de andere stukken er aan plakken om het water te laten doorlopen. Echt complex is die puzzle niet, maar moet wel verdomd snel zijn op een gegeven moment.

Hoe betaal je om de hack succesvol te laten zijn? Kan mij aardig wat geld en frustratie besparen :p

Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2007
  8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ga voor de neergevallen turret staan druk dan op X (hack)
    Je komt nu in een menuute en als je vervolgens "Y" drukt (buyout) kan je voor 10 dollar de turret hacken zonder dat je die puzzel hoeft op te lossen.

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Yay gelukkig, want volgens mij zag ik de hele tijd dezelfde rare snuiters lopen. Jammer dat je niet tegen inktvissen kunt vechten, van die gemuteerde als in Alfred J. Kwak, die ook op land kunnen lopen. :98) Alleen die meisjes zijn natuurlijk zielig om dood te meppen. :eek:

Dat hacken is apart inderdaad, met een leiding aanleggen, maar gelukkig kun je voor $10 gewoon lui zijn. :thumbs:

10. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond met name het begin van deze demo echt indrukwekkend het is echt briljant hoe je meteen het verhaal in wordt gezogen en hoe de vliegtuigcrash is gedaan. Als je daar dan tussen de brandende wrakstukken ligt en die gigantisch vuurtoren boven je uittorent heb je echt even zoiets van ''WOW!'''. Ook de hele binnenkomst in Rapture is prachtig gedaan, en je merkt echt aan alles in die stad dat hier iets goed mis is gegaan...

Qua sfeer is dit spel dus helemaal top maar als we bij de combat aankomen heb ik toch wat minpuntjes. Ik had namelijk gehoopt dat het wat meer een horror game werdt dan een echte shooter. Op het begin lijkt dit ook zo, jij in je eentje met een moersleutel en de vijanden die vanuit het donker op je af komen. Maar zodra je wat wapens en plasmids had opgespaard en meerdere vijanden tegenkwam, werd het voor mij teveel een shooter. Ik vermaakte me overigens wel prima want je kunt je vijanden op gruwelijke manieren kapot maken. Ik vond alleen de momenten waarop je een op een vecht in het donker een stuk indrukwekkender en sfeervoller dan de momenten waarop je een shootout had.

Hierdoor transformeert de game namelijk iets te veel in zo'n shooter als vele anderen, en dat vind ik wat jammer. Ik moet nog even kijken hoe de gehele versie zich gaat ontpoppen want in principe wil ik de game wel hebben.

11. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed begrijp zal de volledige versie anders beginnen dan de demo...

12. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu zo'n beetje alle voorgaande reacties gelezen. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik zo blij ben dat ik deze demo niet gespeeld heb!!
    Ik lees in iedergeval: Graphics & sfeer = top

Ik zal proberen samen te vatten welke punten ik hoor die aangedragen worden waarom deze game niet helemaal aan zijn verwachtingen voldoet. De demo gooit je nogal in het diepe en er wordt weinig verteld van het verhaal. Dit komt omdat de demo niet exacte beleving geeft van wat de fullgame zal geven. Ook het feit dat de gameplay te veel gaat lijken op een FPS knalfestijn, kan weerlegd worden omdat de uiteindelijke versie meer uitdagend zal zijn.

Kortom alle punten die ik hoor, komen in in de uiteindelijke versie niet terug (weet dit natuurlijk niet 100% zeker).
    Ik durf zelfs te beweren dat de mensen die deze game op het oog hebben, lichtelijk teleurgesteld KUNNEN worden wanneer ze de demo spelen. Voor mensen die deze game niet zagen zitten; zij hebben hopelijk door van de graphix, sfeer, geluid en gameplay te PROEVEN dmv de demo een beeld gekregen van wat de uiteindelijke game kan geven.

Wat ben ik blij dat ik de demo niet gespeeld heb. Al moet ik zeggen dat ik mijn nieuwsgierigheid echt moet onderdrukken om hem niet te downloaden. Ik denk dat ik de demo wel speel als ik 3 uur in de uiteindelijke game zit, zodat ik met eigen ogen kan ervaren of die zooi wat ik hierboven getik heb, ook daadwerkelijk blijkt te kloppen.
    RISICO wat ik loop, is dat de uiteindelijke versie mij toch gaat teleurstellen........ dit risico loop ik dan maar...... I'm living on the EDGE!!

13. Ashavan

Ashavan Guest

Drama Queen :p

14. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een kans dat Bioshock op de ps3 uitkomt?

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    :)

16. TheGodfather

TheGodfather Guest

Ik las pas dat het goed mogelijk is dat Bioshock in 2008 alsnog naar de ps3 komt. Zal effe kijken of ik de bron zo snel weer kan vinden.

17. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt dat nou weer uit?
    Als het een goed spel is, moet iedereen er toch van kunnen genieten. :+
    Make more games, not war. ;)

Jammer dat de LE bij de goedkopere webshops al uitverkocht is. =(

18. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je heb de game nog niet gespeeld, en de demo nog niet gespeeld, en dan zon verhaal?

19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk al wil je een limited edition van een bekende titel, zoals bioshock, moet je gewoon een maand vantevoren bestellen, de kans dat ie dan al uitverkocht is is heel klein, en de kans dat ie uitgesteld wordt, is ook heel klein:9

maar, ik vind het jammer dat je niet wat langer in het vliegtuig blijft, mss wat rondvliegende bagage, want ik zat net air crash investigatino te kijken op ngc,

en toen zag je echt al die chaos in die ruimte, en dat zou ik wel vet vinden in
    in Bioshock,
    maar misschien vonden ze dat te moelijk ofzo, of krijgen we nog een verrassing over 1.5 week,

btw, die animatie die hij gebruikt voor de vuur plasmid, is de zelfde animatie die hij gebruikt om een sigaret vast tehouden, :)

20. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ eddyfever
    dat baseerd die op alle reacties

vond de demo niet egt leuk hij is wel erg vet en mooi gemaakt en 't is een erg vette game lijkt me, maar dat donkere is niks voor mij khou dar niet zo van om er op 't laatste moment achter te komen dat er een horde mensen voor je staan is niet mijn ding vond hem ook een beetje wierd denk dat ik dan toch liever F.E.A.R. sp[eel die trekt me meer.
    maar goed vond de demo wel erg vet gemaakt en er mooi uitzien vooral 't begin vond ik prachtig

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina