1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat is "Adam' ofzo waar ze het de hele tijd over hebben ?

2. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is je leven.

Rode balkje links boven in je Scherm

3. Prime1

Prime1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met de demo van bioshock durf ik al te zeggen dat dit wel eens de beste game van het jaar wordt. Het is de eerste titel dit jaar die echt laat zien wat next-gen gaming inhoud en mag zich daarom aansluiten in de rij van Gears of war en Lost planet,die beide ook me kaken tot me tenen lieten vallen. Ik hoop stiekem ook dat er ook een Deus EX Invicible war 2 gaat uitkomen voor de 360, aangezien ik dat de beste game op xbox vond . Weet iemand hier misschien iets van? Tot die tijd zal ik me meer dan prima vermaken met Bioshock

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214

Hier had ik nog niet over nagedacht, sorry. :9 Zoals jij het zegt heb je ze meteen allebei in 1 keer binnen idd, dus gewoon geen 1 Little Sister harvesten maar ze gewoon allemaal redden? :b:

5. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
    De demo heeft geen screentearing, van de uiteindelijke game zelf weet ik het niet. Maar als je de gameplay filmpjes op de diverse sites bekijkt dan zie je dat er geen tearing is bij die filmpjes. Dus ik denk dat je geen last van tearing zult hebben.

6. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet juist. Met het Adam wat je vind kun je je wapens upgraden en meer slots kopen voor je plasmids en weet ik veel wat meer. Rode balkje is gewoon je health. Blauwe balkje is je Eve, en dat is dus goed voor je plasmids.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    En iedereen in Rapture is op zoek naar Adam toch ? En daarmee kan je dus upgraden want al die gasten daar zijn zeg maar verslaafd geworden aan die Plasmids ? Weet nog niet veel van het verhaal dus weet niet of het waar is :)

8. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nou al of er meerdere soorten vijanden zijn, of blijven het iedere keer dezelfde poppetjes?

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat er geen multiplayer in zit, ( en ik reageer op een pagina terug)

maakt niet zo heel erg uit, aangezien er dlc via xbox live aan gaat komen, dat je bv een plasmid erbij krijgt, dat spoort je dan denk ik wel aan, om het spel opnieuw te downloaden

10. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik hoef ook perse geen multiplayer. Ik vroeg het me gewoon af. De singleplayer van deze game gaat zowiezo al zeker vet worden. Dus die multiplayer zal ik echt niet missen.

11. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het nou wel zeker dat de collector's edition ook naar nederland komt?? want ik hoorde van een aantal zaakjes hier in de buurt dat ze niet zeker weten of ze m zouden krijgen, ook dat ze zeggen dat ze niet zeker weten of die wel naar NL komt..

12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet wel zeker dat hij naar nl komt, aangezien verschillende game sites hem aanbieden, en ze zetten geen game op de site, waarvan ze niet zeker weten dat ze het binnekrijgen, ook heb ik een site gezien met een lijst van de landen die de LE krijgen, waaronder nederland, dat kleinere gameshops hem niet binnekrijgen is waarschijnlijk omdat de limited edition te limited is, maar voor degene die hem al geproe-ordered hebben, die krijgen hem zeker binnen,

dus ik ook!

en op gamevision.nl staat nu uitverkocht, dus ze weten wel vantevoren hoeveel ze er binnen krijgen,

alleen als je hem nu nog steeds niet heb gepre-ordered, dan heb je een probleem

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    nog een weekje dan zal die wel uit zijn.Is toch altijd 2 dagen voor de datum verkrijgbaar.Dat game ziet er zo goed uit

14. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik heb m nog niet gepre-orderd, en bioshock lijkt me harstikke gaaf, vooral om de collector's edition te hebben... maar het vervelende van mij is dat ik 20ste 2 weken op vakantie ga naar center parcs, dus daar heb ik niets aan..

15. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic

2 weken centerparcs, vind een midweek al te lang:lol:

16. Shizzel

Shizzel Guest

/Mod off-topic Oke, maar de post waarin gelinkt wordt naar een illegale versie van dit spel wordt dan niet verwijderd, of zelfs een klein mod-tagje?

Denk dat ik hem toch maar bij Play-Asia bestel, lijkt me wel een mooie game :D.

/Mod Ban t/m 25 augustus

Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2007
  17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je geluk heb kan je nog bij een gameshop pre-orderen, en afspreken dat je hem later komt afhalen, of laat hem bij de buren bezorgen, laat ook even de rekening daar bezorgen, ben je daar ook gelijk klaar mee:p

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Voor degene die hem straks eerder hebben ... Graag even een foto posten hoesje + game + boekje met je gamertag ... anders even wachten tot de release date

Doe je het niet dan krijg je een OW of een BAN

19. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dat dan ?

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij is ilegaal te krijgen. Dat willen we hier niet. Dus wil je patsen doe het dan legaal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina