1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na een paar keer de demo hebben te gespeeld, toch maar besloten om deze te laten voor wat het is.

Ziet er allemaal goed uit hoor, speelt ook lekker en er zullen vast en zeker veel uren speelplezier inzitten, maar ik mis toch gewoon multiplayer.
    Eenmaal klaar met zo'n game als dit, dan ben ik ook echt klaar... mischien nog een keertje uitspelen, maar dat gebeurt al zelden bij mij.

Zo speel ik nog steeds COD2 en GRAW2 omdat MP daarvan zo goed is... alleen singeplayer games boeien me niet echt meer zo, moet ik zeggen.

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien wel in de gamerankings :) Als dat zo is dan is Bioshock de game met de beste reviews ooit O-)

3. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als mulitplayer echt je ding is dit spel niet wat je zoekt. Maar ik zelf ben eigenlijk wel blij dat een developer een keer tijd steekt in de singleplayer. SChtijnt iets van 20 uur te duren. En aangezien ik altijd langer over een spel doe, denk ik dat ik er wel 30 uur over doe.

Ik vind persoonlijk dat developers de laatste jaren een slechte singelplayer en ook nog een slechte multiplayer samen voegen tot één spel. Alhoewel als ik de wapens bekijk in bioshock moet ik zeggen dat dit wel een veelbelovend multiplayer spel zou kunnen zijn.

De cijfers die gegeven zijn liegen er niet om, denk dat het een sterk spel wordt.

4. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Wat ik ervan heb gelezen en heb gespeeld moet dit spel wel gigantisch goed zijn, het verhaal lijkt mij zeer sterk en daarnaast speelt het erg soepel. De plasmids zijn een leuke gameplay toevoeging, je kan je character helemaal upgraden in je eigen stijl (net zoals Deus Ex). Het hacken van de bots is zeer vet, het vechten is leuk...alleen mis ik een blokknop of ligt dat aan mij?

Het filmpje wat je aan het einde van de demo ziet is precies waar de game om gaat, hacken, vijanden voor je laten vechten etc. etc. Gelukkig krijg ik de versie met de Big Daddy figure want de Big Daddy rockt gewoon.

En tsja...de game wordt wel iets gehyped (door de pers en niet door de ontwikkelaar) maar gelukkig niet zo erg als een Gears of War/Halo3. Ik ben juist blij dat ze rustig aan doen, ze weten toch dat ze goud in handen hebben en mond op mond reclame komt er toch wel.

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.443
    Dus jij koopt ook nooit boeken of films?

"Eenmaal klaar ligt het daar."

Het gaat toch om de ervaring? 20 Uur wegzakken in een andere wereld. Daar zeg ik in ieder geval geen nee tegen.

EDIT: Trouwens, 360 games liggen nog steeds prima op de markt. De kans dat je Bioshock niet verkocht kunt krijgen is zeer klein.

Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  6. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo heb de LE net gereserveerd :D

7. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Op GamesRadar staat een goede (lange) review online, zonder spoilers. :)

Link

8. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Als je als site een beetje publiciteit wil moet je het een 8 geven.

9. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel komt toch de 24e uit of niet? Is die nu alleen voor de 360 en de pc?

10. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Precies, maar waarschijnlijk ligt hij donderdag al in de winkels.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2007
  11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Pc ook? Hmmmm moet je wel goeie pc hebben geloof ik....Verheug me echt op die game!! Kheb er zin aan :p

12. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel was eerder toch ook voor de ps3 aangekondigt, waarom komt die daar niet meer op uit?

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft studios geeft het spel uit. (is dus exclusief)

14. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0

heb je toevallig een videokaart met direct x 10?? daar draait de game op..

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.443
    Daar draait ie wel op, maar volgens mij is het geen native Direct x 10 spel. Veel mooiere graphics met je Direct x 10 kaartje krijg je dus niet.

16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Heb zojuist de LE gereserveerd, maar ze wisten niet of het de "echte" was. De medewerker zocht het op en er stond dat ze BioShock in een stalen hoes binnenkreeg. Gaat het hier om de LE?

17. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    De normale versie komt ook met een uitschuifbaar hoesje waar een gewoon groen hoesje uitkomt maar ik weet niet of dit ook echt een stalen hoesje was. Ik weet wel dat dat hoesje wat eromheen zit de naam in reliëf erin heeft verwerkt. Dit heb ik trouwens gezien bij een amerikaanse versie. Ik heb een tijdje geleden ook een Europees doosje gezien en die had geen hoesje eromheen maar dat was gewoon een steelcase met reliëf dus het kan zijn dat de Europese en Amerikaanse versie verschillen qua hoesje. De collector's edition zit in ieder geval in een grote doos aangezien er een Big Daddy figurine bijzit.

Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  18. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    nope het gaat niet om de LE, de LE ziet er namelijk zo uit:

Met deze inhoud:

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
  20. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Zegt in mijn ogen eigelijk niet meer zo heel veel, Gears of war had ook hoge punten en toch vind ik geen super game....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina