1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Offtopic: Ik weet nog goed dat ik bij GTA vice city dacht deze game is een ripoff van GTA III, de game kreeg ook overall een 10 (of boven de 9,5) de game was ook niet perfect. Maar wel een super toffe game om te spelen op dat moment. Als ik de bovenstaande argumenten lees, dan kan je voor iets subjectiefs (smaak voor een game) nooit een 10 geven, iets is NOOIT perfect. Maar de 10 geeft wel de indicatie dat iets als perfect BELEEFD wordt. Toch?

Edit:
    PS Kameo, sluit ik me bij aan

BTW zijn de 10en van game sites die hele punten geven of maar tot de 5 gaan. Als dan een keuze gemaakt moet worden tussen een 4 of een 5, dan wordt bioshock een 5, wat dan weer vertaals wordt naar een 10 om een uiteindelijk pressgemiddelde te krijgen. Ook hier is de 10 relatief.

Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Van Leest heeft (blijkbaar) de LE's nog + je krijgt er een mooi shirt bij.

Ik zou het graag hebben gedaan als het prijsverschil tussen mijn pre-order van de gewone (€50), en deze LE pre-order (€ 74.99) niet zo groot was. :'-(

Ik moet ook aan mijn beurs denken, en uiteindelijk draait het toch om de game, en niet om het hoesje :)

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Bioshock heb je nog niet gespeeld en 'etc'? Slaat ook niet echt ergens op wel? ;)

Beetje een ongefundeerde mening als je het mij vraagt.

4. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Bedankt, Dulle! Even kijken of de VL hier in Eindhoven ze nog heeft.

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Veel sites willen met een 10 niet zeggen dat het perfect is, maar dat het gewoon heel erg goed is. Kijk bijv. maar naar het cijfersysteem van gamer.nl.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kijk, dat van Gamer kan ik dan wel in vinden.
    Vind de kleur van het Bioshock T-Shirt overigens bijzonder lelijk en Van Leest kennende zullen ze de game ook wel niet op de releasedag hebben (spreek uit ervaring).

7. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eens even bij vanleest bestellen, ik wil die special edition hebben!

8. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Heb 'm net besteld bij Van Leest. Geen T-Shirt, maar dat maakt niet uit.

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nonsens,

Ten eerste heb je Bioshock nog niet gespeeld en ten tweede zou GoW ook 10 jaar geleden met veel minder mooie beelden zeker hoger dan een 8 scoren.

Het is wel zo dat tegenwoordig games veel minder creatief zijn dan vroeger en dat het grafische gedeelte het belangrijkste is. Er is ook heel veel middelmaat tegenwoordig, maar er zijn nog steeds topgames. GoW is er daar zeker 1 van, en het heeft er alle schijn van dat Bioshock dat ook zou kunnen zijn.

Hoewel ik wel vind dat een 10 gewoon niet kan, want Bioshock zal niet perfect zijn. Geen enkele game is perfect en ik vind dat een game nooit een 10 zou mogen scoren. En dan kunnen magazines of sites wel zeggen dat een game een 10 kan scoren en toch minpunten bevatten maar ik vind dat dat gewoon niet werkt. Als ik zie dat een spel een 10 heeft gescoord verwacht ik geen enkel minpunt te vinden op gebied van geluid, gameplay en speltechniek.

Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  10. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten op elke game site gewoon een poll system moeten maken waar je als gamerkunt stemmen , dan is het tenminste eerlijk dan neem je het gemiddelde van wat er is gescoort door de gamers en heb je een echte score.
    Nu is het de score van de previeuwer niet eerlijk als je het mij vraagt.

11. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Heb je online bestelt?

12. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    shit nou MOET ik weer 54 euro uitgeven..8)

13. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Moet je online bestellen voor dat T-Shirtje? Ik heb 'm namelijk in de winkel besteld.

14. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik zit nu online te kijken maar dat wil niet lukken, krijg elke keer een foutmelding. Ga dus maar even maar even langs de winkel.

Levert vanleest wel een beetje optijd? Dag 1?

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een niet al te positieve ervaring met Van Leest qua releasedates.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm ik heb besloten om ook bioshock te ahlen .. ik weet alleen nog nietof ik hem via play-asia ga bestellen of gewoon in de winkel haal :eek:

17. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Heb nog nooit iets besteld bij Van Leest, dus dat weet ik niet.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @Fardo:
    bol.com

op oldskool staat de kortingscode voor 5,- korting. Kom je op 46 incl verzenden :)

19. Ashavan

Ashavan Guest

Bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat de 10'en van tegenwoordig voor menig fatsoenlijk beoordelingskader gewoon rond een 8 ofzo zou zitten en games die nu een 8 krijgen een 6 of lager verdienen.

Ik zeg neit dat Bioschok een slechte game is, maar een 10 geeft de indruk dat het perfect is en dat is onmogelijk. Geef het gewoon een 8 of 8.5 waarmee je aangeeft dat het gewoon een zeer goede game is en een 6 of lager als het een middelmatige game is. Of gewoon bagger.

Veel websites "moeten" tegenwoordig wel een goede review schrijven want anders krijgen ze de volgende keer minder goodies en first hands-on/exclusieve info en zooi van de ontwikkelaars. Beetje vriendjespolitiek geworden om zo de inkomsten via reclames e.d. hoog te kunnen houden.

Vind zelf deze collumn wat dat betreft wel aardig kloppen.

20. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    wat maakt het dan uit... ze tellen niet voor niets t/m 10 en niet t/m 8.5

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina