1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die code is idd vreemd, ik heb echter de bevestiging al wel binnen. Waarom maken ze niet gewoon een systeem waarmee de code na 1x vervalt?

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Er zijn wat Secret Achievments vrijgekomen en op Achieve360points.com gezet.
    In ieder geval zitten er 3 speciale in vind ik; ( Niet kijken als je niks over het verhaal wilt weten! Of andere grote mysteries! )

45. Defeated Andrew Ryan
    The player has defeated Andrew Ryan.

47. Defeated Atlas
    The player has defeated Atlas.

48. Became a Big Daddy
    The player has become a Big Daddy.

Ziet er dus naar uit dat je Ryan moet gaan verslaan, maar ook Atlas ( En die helpt je nog wel in de demo door die walkietalkie toch ). Vooral die laatste vind ik raar, kunnen we zelf ook veranderen in een Big Daddy! :x

Laatst bewerkt: 18 aug 2007
  3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Waarom zet je dit niet gewoon in een spoiler? =[ Dit zijn héle grote spoilers! Damn.. :{

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Gast beetje trieste actie dit he:mad:
    Als je nou een heel klein beetje verstand gebruikt,dan weet je dat dit hele grote spoilers zijn!!!
    Je word hartelijk bedankt!!
    Volgende keer graag je verstand gebruiken en in spoilertags zetten|:-

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Done, sorry. Ik zat er al aan te denken maar ik dacht toch dat je heus die achievments tegen zou komen. Nogmaals sorry als ik het verpest heb voor jullie 2.

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Is bij opties in te stellen. Enig nadeel is dat de subs vaak niet synchroom lopen met de gesproken tekst, waardoor je de subs al een minuut eerder ziet dan dat je het hoord. Had gister ook even subs aangezet en merkte dat er soms dingen gesproken werden die me nog niet eerder waren opgevallen.

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ok kan gebeuren.
    Dus bij deze voor andere mensen.
    Ga niet op zoek naar de achievements van bioshock,want bij de meeste sites staan de secret achievements er ook bij,en die wil je niet lezen als je de game nog niet gespeeld hebt.

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Agrees..

9. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Damn, jammer van die spoiler, maar ach, misschien ben ik het tegen die tijd alweer vergeten;)

Ik kan iig niet wachten tot volgende week...!!

10. lemon8

lemon8 OldSkool NL

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan het je aanraden om de eerste pagina van het artbook op een A0 plotter te printen op glossy paper. Waanzinnig mooi. Nu nog een lijst zoeken waar die in past. :)

11. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ziezo! besteld!

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    schiet nou op 24 augustus ......vrdmme .....|:-

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja, nu is het gewoon nog de tijd uitzitten:) nog maar 6 dagen!:p

kijk, dat is een goed idee:D

alleen moet ik ff kijkuh, hoe ik alleen de eerste pagina van het artbook, kan selecteren

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    hij zal denk ik wel woensdag -donderdag al te verkrijgen zijn.Dus nog enkele dagen

15. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Maar ik weet zeker dat als je een winkel ingaat en vraagt, is Bioshock al uit? Dan zeggen ze, nee, die komt vrijdag pas. Moet je dan gaan doorvragen van, maar jullie hebben hem toch al achter liggen ofzo? En kun je dan beter naar een grote keten of een kleine gameszaak gaan. Want in principe mogen ze hem natuurlijk niet eerder verkopen, want dan kunnen ze een boete krijgen en ik denk dat sommige winkels/verkopers zich daar ook wel aan houden.

16. METALFEAR

METALFEAR Guest

jij bent echt zo triest...zelfs een baby weet nog dat hij hem niet legaal heeft... damn...zeg gewoon dat je hem hebt gedownload en niet de normale versie...

maar ja ik ga weer verder spelen! :b:

/Mod Laat de vijandige berichten voortaan maar achterwege, het begint nu irritant te worden. Je staat op scherp, dus een volgende keer heb je direct een ban te pakken. ~Arjan

17. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal is het slim om S'avond naar bijvoorbeeld MM te gaan.Daar hebben ze meestal dan net eerder.

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.443
    Zojuist ook Bioshock besteld bij Bol.com, met kortingscode. :)

19. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij grote spellen wordt daar wel streng op gelet. Maar ik vraag me af of bioshock al zo'n groot spel is. Het gaat bij dat controleren meer om games van de grote als Halo. Daar heeft een deel één nog geen last van.
    Maar als je het wilt proberen kan je denk ik het best naar een kleine gameshop gaan. Geen garanties though.

20. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij dat hij hem illegaal heeft?
    Xbox360 lag ook een week voor de launch al in de kluis van E-plaza dus hij kan hem toch ook eerder gekregen hebben onder de toonbank of niet soms?

Beetje trieste opmerking van jou IMO :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina