1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
  2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zat dit gisterenavond met open mond te bekijken... Screenshots doen zit spel zeker geen eer aan....
    MAar ik hoop dat dit filmpje wel van de 360 versie is en niet van de pc want als dit echt 360 materiaal is dan ben ik toch zéééér in mn nopjes!

Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    En dan nu in HD en fullscreen + stereo:

Gametrailers

Echt geweldig materiaal. Op basis van deze clip zou de game al bijna gaan kopen en dat gebeurt niet vaak. De omgeving is echt super sfeervol gemaakt en de hele onderwater en 40ties stijl (a la Fallout, al een wat oudere PC RPG) vind ik echt ontzettend mooi uit de verf komen. Je moet er natuurlijk wel van houden, maar ik denk dat wanneer je niet negatief opkijkt tegen een tragere shooter met veel verhaal elementen, je deze game zeker gaat bevallen. Jammer dat ik geen surround set heb, want dat past echt bij het sfeertje van deze game.

Leuke move trouwens... dat je granaten in de lucht kunt "freezen" waarna je ze terug "stoot" met telekinetische krachten. En dan heb ik het nog niet over de animaties gehad. Echt maf om dat meisje te zien huppelen door de plassen water. :)

EDIT: Btw, het eerste filmpje is de "gewone" versie. Het tweede filmpje is de HD variant, 162 MB groot.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag die beelden het allerlaatste stukje met dat meisje ik had echt zoiets van OMFG... wat ziet die game er uber it.

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Idd, ik hoop ook dat dit 360 materiaal is. Het staat niet aangegeven, dus we kunnen alleen open. Maar in principe moet de 360 het goed aankunnen, vooral ook omdat de (loop/ren) snelheid in deze game wat lager ligt. Zolang het het hele zaakje al stabiel loopt op 30 fps ben ik al tevreden, maar meer mag natuurlijk altijd. ;)

6. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of het 360 is of niet, maar dat moet je kunnen zien aan de aim van de speler.

7. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me alleen nog wel echt af wat het doel is van het spel. Ik bedoel, hoe moet ik het zien, als een run and gun FPS, of als een RPG, of als...??

Maar man, wat ziet dat er gaaf uit. Die ga ik zeker wel halen op de 360 :D.

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    FPS, maar dan meer richting Resident Evil. Veel spanning en verhaal elementen + de dood ligt overal op de loer.

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    net de "hunting the big daddy" video gezien, en deze game word beter en beter, de graphics zijn in mijn mening beter dan die van gears of war! Telkens als je denkt, nu kan het niet vetter worden, word het nog iets vetter.

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Deze game kan gewoon niet slecht worden :confused: dan moet er wel heel iets ergs gebeuren. Ingame ziet het er goed uit de gameplay en de AI zien er goed uit..

Wat kan er kut zijn?

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren toevallig een ingame trailer gezien bij een maat van mij, als je mij vraagt wat er mis kan gaan/kut kan zijn....screen tearing, en niet zo'n beetje ook niet. Beetje het niveau zoals het aanwezig was in Perfect Dark Zero, en aangezien die game niet alleen in de trailers maar dus ook ingame behoorlijke tearing vertoonde (zeker op hoge reso's) ben ik bang dat BioShock een zelfde lot ondergaat. Dat wordt dus voor mij als het ff kan de PC versie denk ik.

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Er staat ook niet voor niks met koeienletters: "Work in progress".
    Ze hebben nog wel tijd om er aan te werken en tot dusverre geef ik ze nog het voordeel van de twijfel ;)

Hoewel ik nog wel steeds overtuigd moet worden of dit wel 360 materiaal is...

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe de game (ik bedoel, de X360 versie) ook niet gelijk af, maar als de uiteindelijke versie net zoveel screen tearing gaat bevatten als in de trailers die ik gezien heb....sorry maar dan ga ik toch echt als het ff kan voor de PC versie. Screen tearing is sowieso irritant, maar in deze mate kan het gewoon echt niet vind ik. En Perfect Dark Zero had uiteindelijk ook net zoveel last van tearing als in de trailers te zien was, vandaar mijn angst.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap je angst zeker.
    Maar ik vind het nog stees moeilijk te geloven dat dit de 360 versie is... (op de tearing na dan ;) )

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan idd ook PC versie zijn geweest, waarbij ze gewoon de moeite niet hebben genomen (of de PC kracht niet hebben) om de V-Sync aan te zetten. Valt me wel vaker op, ook bijvoorbeeld bij reviews van PC games in TV programma's (Gamekings), dat V-Sync niet altijd aanstaat. Zooo irritant.

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Wat is nu precies dat Tearing?

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Je beeld wordt in 2 delen opgebouwd ipv dat het meteen compleet op je scherm staat (in de tussenfilmpjes van Saints Row goed te zien).
    Dit kan storend zijn. Veel mensen valt het niet eens op terwijl een ander zich nogal kan storen aan het fenomeen.
    De meeste games van Ubisoft hebben het ook en ik vind het soms ook wel irritant maar maak me er verder niet druk om.

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    :confused: nooit echt last van gehad lol, maar dat dat juist deze game ten onder zou brengen lijkt me eigenlijk wat onwaarschijnlijk xD.

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet ten onder brengen, maar tearing is gewoon irritant als het in grote mate voorkomt....

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    is dat bij saints row ook ?? want heb die game gespeeld en niets gemerkt/ opgevallen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina