1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioware's Jade Empire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 10 sep 2003.

1. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    eurm, je moet gewoon de site checken, je order status. Die past zich iedere keer aan. Je krijgt geen mailtje.

2. jwoerden

jwoerden Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je dat bekijken dan? (sorry laat maar ik heb het al gevonden maar thanx voor de info)

Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Thanks man. Staat dat het is betaald dus dat is alvast goedgekomen. Verder staat er 'in behandeling' en is het dus nog niet verstuurd, dus het lijkt me sterk dat het er op de dag van release (Morgen/overmorgen) is... :mad:

4. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    wees niet ongerust, meestal past de orderstatus zich aan rond een uur of 5 savonds. En als die overmorgen pas komt is dat dus morgen om 5 uur.

5. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    dit spel is echt doop... ben nog niet zo ver... maar ik ga deze zeker meerdere keren uitspelen.. ik ben net begonnen en ik zie die vrijheid al... :D

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zou ik ook wel willen weten :cool:

7. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is deze game al uit?

8. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    FRS heeft em al..

9. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
  10. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben toevallig vanmiddag bij de FRS geweest, maar die doos daar zei dat ze yhem nog niet mochten verkopen.

11. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem net gekocht bij de Dixons(ik was de eerste), zo maar snel beginnen met deze game. Ik heb er lang op gewacht, er zijn maar 2 games waar ik ook zulke hoge verwachtingen van had. En dat waren Pro Evo 4 en Fable. Pro Evo is fantastisch, Fable een teleurstelling. Ik hoop dat Jade Empire het 1e is.

12. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan in een gevecht van stijl verwisselen ja maar niet dat je verschillende combo's maakt met verschillende vechtsijlen.
    (tenminste ik heb het nu een tijdje gespeeld maar ik kan zou niet weten hoe het moet als het kan volgens mij niet dus.... :) ) Wel een top game in ieder geval _O_
    k heb net gevlogen in een of ander vliegtuigje er kwamen allemaal vijanden op je af die je kan nierschiieten met lasersstraaltjes je ziet het van boven af net als zo'n spelletje op de een van de eerste gameboy. _O_ wel grappig maar hadden ze iets mooir mogen maken vin ik.

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan wel verschillende soorten moves doen met je rechter thumbstick en de A knop, dat was iig wel zo bij de demo.

14. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    had dat ook op internet gezien zo een filmpje daarvan, ze zeiden dat het gewoon een mini game was maar het zag er heel erg dom uit. :{

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    damn zag hem vandaag liggen bij de FRS (wat baal ikdan toch dat ik hem heb gepreorderd) maar ik vond die LE er echt niet mooier uitzien (het doosje) staat die stomme monk op en niet de deaths hand die veel cooler is en ook de afdruk van het hoesje gewoon vond ik beetje lelijk (kan dat dit alleen bij deze vier was) bij andere FRS verkochte ze trouwens helemaal geen limted edition (bij kleine wel, bij grote niet) had gevraagd maar die doos wist natuurlijk niet wat ik bedoelde maar ja, (Leiden FRS heeft limited edition)

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dit spel is duizend keer beter dan Fable, wat voor mij ook een ontzettende teleurstelling was!! Je kan met bepaalde stylen een "harmonic combo" maken. Ik ben alleen niet verder gekomen dan 2 keer een teken. Zit nu al op 18 uur. Dit spel is echt dope.

Het is wel iets minder uitgebreid als met kotor. En dan bedoel ik je karakter skills helemaal upgraden. En wat ik toch wel jammer vind is dat je maar 1 party meber kan meenemen. En die trouwens ook niet kan upgraden.

Vind sowieso die monk niet echt boeiend. Speel veel liever met die furious ming of weng. Die gozer met die draken tattoo.

17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ja die ziet er echt zo super cool uit. die monk vind ik ook een beetje dwaas eruit zien, maar tis wel cool een evil Monk, eentje die allerlei verkeerde goden aanbidt enz.

18. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Paar vraagjes:
    Wlke stijlen zijn dat dan? Wil ik wel effe proberen en wat bedoelde je met ben niet verder dan 2 tekens?
    IK heb als wapen zo'n long sword maar wanneer kan ik een ander kopen begint een beetje te vervelen? Ik had wel wat meer handelaartjes willen zien of komt dat nog?
    Ik zit pas op ongeveer 4 uur volgens mij (waar kan je dat precies zien?)
    Ik ga nu zo'n quest doen in zo'n dorpje Tien's nog wat.

19. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel stylen zijn er in totaal ?

20. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    ff voor de duidelijkheid. kan je nou ook gewoon een eigen charcter in elkaar sleutelen?
    en dan bedoel ik niet alleen qua uiterlijk maar a la kotor.

Deel Deze Pagina