1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioware's Jade Empire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 10 sep 2003.

  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    @The game master: 21 volgens mij
    @ schijterwt: nee
     
  2. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    21, wel weinig. Gebruik je dan de hele tijd maar een paar styles of switch je echt continu tussen die 21 ?
     
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan het begin van het spel kies je 1 stijl die kun je verder ontwikkelen maar je kunt ook andere erbij nemen voor een mengeling :D
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    je ken toch gewoon kijken wat bij jouw het best past en steeds veranderen. ((komen de vijanden btw de hele tijd opnieuw terug of versla je ze een keer en daarna loop je steeds door lege gebieden te zoeken?)
     
  5. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon geen aparte stijl kiezen hoor! Je hebt een paar characters en elke character heeft 2 stylen waarmee je begint. Die kon ik dus niet kiezen.

    Sith_vegeta: Of ze terug komen weet ik niet.IK ben alleen nog maar vooruit geweest maar je hoeft ook niet steeds heen en weer . Je
    hebt gewoon een weg en die moet je volgen en dr is geen rede om weer terug te gaan naar die gebieden volgens mij.
     
  6. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    matig :{
     
  7. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom levert XBW hem nog niet als hij al uit is? Of is de rest illegaal uit :+
     
  8. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    wat is het verschil tussen de normale editie en Limited edition?!
     
  9. jwoerden

    jwoerden Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is hij vandaag verzonden en morgen komt hij pas uit dus hij komt precies op de releasedatum aan.
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    limited bevat extra spelcharatcter (monk zen ofzo) en een filmpje over making of en een vechtstijl

    (hahah ik heb hem net binnen van bol.com
     
  11. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe is de gameplay nou? het lijkt mij nogal eentonig als ik de filmpjes bekijk.
     
  12. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee hoor want je krijgt andere vijanden en steeds nieuwe vechtstijlen en wapens. En als je een character vind vervelen begin je toch overnieuw met een andere character ;)
     
  13. Cuber

    Cuber Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je van RPG's houdtmoet je deze zeker kopen!
     
  14. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wat vinden jullie in het geheel van het spel
    vinden jullie het een aardige game of is het echt een topper?
     
  15. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Jade Empire - LE net binnen, hier in Den Haag is het spel al te verkrijgen... Ik moet zeggen dat ik het hoesje van de LE stukken mooier vindt dan die van de gewone versie... Dat komt omdat het rood bordeaux-achtig is met goudkleur (donker)... Er zitten 2 discs in, één met het spel zelf, en een met extra content... Ik zal proberen straks wat meer te schrijven over de game als ik een stuk heb uitgeprobeerd... ;)
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    zit nu een uur in de game, beetje sparren en beetje rondrennen en praten met iedereen (nog niet met master gepraat) echt fantastisch, wat met opvalt is dat de gevechten dat je aardig butt gekicked kan worden als je effe niet goed oplet (ben begonnen met furios ming met basis instellingen) vind het fantastisch hoe ze het roepen, (thousand cuts) maar moet nu nog met die poort dude praten en met master
     
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Er staan toch ook demo's op die bonus disc? welke?
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    De LE zou toch ook in een speciale box zitten?? Met een 3d holographic image ofzo!?

     
  19. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Xbox Magazine binnen, en die geven hem een 9½. Wel goed. Ze zeiden dat het beeld onwas mooi was. Maar sommige hier zeggen weer van niet... Wat is het nou ?
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Zag de game net bij de Mediamarkt liggen, en de demo's die er bij zitten zijn Forza en Conker (En nog eentje maar die ben ik ff vergeten...)
     

Deel Deze Pagina