21, wel weinig. Gebruik je dan de hele tijd maar een paar styles of switch je echt continu tussen die 21 ?
Aan het begin van het spel kies je 1 stijl die kun je verder ontwikkelen maar je kunt ook andere erbij nemen voor een mengeling
je ken toch gewoon kijken wat bij jouw het best past en steeds veranderen. ((komen de vijanden btw de hele tijd opnieuw terug of versla je ze een keer en daarna loop je steeds door lege gebieden te zoeken?)
Ik kon geen aparte stijl kiezen hoor! Je hebt een paar characters en elke character heeft 2 stylen waarmee je begint. Die kon ik dus niet kiezen. Sith_vegeta: Of ze terug komen weet ik niet.IK ben alleen nog maar vooruit geweest maar je hoeft ook niet steeds heen en weer . Je hebt gewoon een weg en die moet je volgen en dr is geen rede om weer terug te gaan naar die gebieden volgens mij.
Bij mij is hij vandaag verzonden en morgen komt hij pas uit dus hij komt precies op de releasedatum aan.
limited bevat extra spelcharatcter (monk zen ofzo) en een filmpje over making of en een vechtstijl (hahah ik heb hem net binnen van bol.com
Valt wel mee hoor want je krijgt andere vijanden en steeds nieuwe vechtstijlen en wapens. En als je een character vind vervelen begin je toch overnieuw met een andere character
maar wat vinden jullie in het geheel van het spel vinden jullie het een aardige game of is het echt een topper?
Ik heb Jade Empire - LE net binnen, hier in Den Haag is het spel al te verkrijgen... Ik moet zeggen dat ik het hoesje van de LE stukken mooier vindt dan die van de gewone versie... Dat komt omdat het rood bordeaux-achtig is met goudkleur (donker)... Er zitten 2 discs in, één met het spel zelf, en een met extra content... Ik zal proberen straks wat meer te schrijven over de game als ik een stuk heb uitgeprobeerd...
zit nu een uur in de game, beetje sparren en beetje rondrennen en praten met iedereen (nog niet met master gepraat) echt fantastisch, wat met opvalt is dat de gevechten dat je aardig butt gekicked kan worden als je effe niet goed oplet (ben begonnen met furios ming met basis instellingen) vind het fantastisch hoe ze het roepen, (thousand cuts) maar moet nu nog met die poort dude praten en met master
Ik heb net Xbox Magazine binnen, en die geven hem een 9½. Wel goed. Ze zeiden dat het beeld onwas mooi was. Maar sommige hier zeggen weer van niet... Wat is het nou ?
Zag de game net bij de Mediamarkt liggen, en de demo's die er bij zitten zijn Forza en Conker (En nog eentje maar die ben ik ff vergeten...)