1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioware's Jade Empire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 10 sep 2003.

  1. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je het me dan uitleggen?
     
  2. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag dat in het Gamehelp gedeelte. ;)
     
  3. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    je speelt eht spel tog ook, dan kan je het me net zo goed uitleggen hierow
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    tja die geesten (iedereen is dood van jouw clan) en de emperor heeft de waterdragon (die jij vereert) vermoord waardoor de long drought opgehouden is. Echter de water dragon (waarvan jij een warrior aka een spirit monk) was ook de shepard van de doden, zonder haar hulp kunnen de doden niet meer naar de onderwereld en blijven de doden dus rondzwerven op de aarde.

    die soorten wapens heb ik gewonnen in de arena (ben open palm) en heb die meid van de bronze leageu verslage zonder poision en die ravaager (champion) die is best wel kut totdat ik paralyzing palm gebruikte. Van de chick heb ik dubbel swords geleerd en van de ravager heb ik dual axes geleerd. beide vind ik niet zo super want wil een snelle martial arts zijn.

    is iemand al vijanden tegen gekomen die alleen dood kunnen door magic????? want ik haat magic in games. trap liever dudes in elkaar of spies ze op m4e zwaard.
     
  5. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx vegeta ik heb nog 1 vraag
    maar master Li heeft het ook over deaths hand ofzo wat is dat dan en waarom wordt het the right hand of the emperor genoemd. En heeft de vernietiging van water dragon nog effect gehad op de emperor zelf. en tot slot hoe komt het dat er ook evil assasins zoals die ene lotus op die boot ineens op de wereld zijn gekomen? alvast bedankt voor je uitleg
     
  6. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    deaths hand is het hulpje van de keizer die alle vuile klusjes mag opknappen als je niet weet wie het is moet je even naar de avatar van Boxxanna kijken.
    volgens mij klopt dit wel. ik heb de game zelf niet maar ga hem binnenkort zeker kopen
     
  7. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    als je alle gesprekken en teksten leest is het niet zo moeilijk te begrijpen. Alles word je minstens 4 keer ion het spel uitgelegt.
     
  8. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het nou aan mij of mis ik bepaalde bewegings vrijheid in Jade Empire dat had ik ook met Kotor 2. Ik vond dat kotor 1 meer bewegings vrijheid had je kon van de ene planeet naar de ander en nu was dat alleen de imperial city and tiens landing...en je hoefde niet eens trug viel niks meer te beleven.
    Ik moet hem nog opnieuw spelen ik hoop dat het verschil uit maakt wel jammer van die teksten aan het einde zoveel ingame filmpjes en shit dan kan het einde toch ook wel uitgebreider.Dat is het gevoel dat ik erbij heb ik vond het heel cool en heel vet om te spelen maar vond het gewoon wel jammer dat het zon voorgekauwde weg was! (Okej in de imperial city had je wel vrijheid enzo maar dat is ook de enigste plek ik verw8e meer gebieden)
     
  9. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Wtf ik heb hem al uitgespeeld. Dit noem ik geen rpg ik vond hem namelijk te gek maar 10 uur voor een rpg is te weinig. Of als je met iemand anders speelt is het anders?
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Dan rush je echt door het spel heen. Ik ben nu 10 uur bezig ofzo, alle sidequests gedaan en ben nu net bij die INN in het bos (Bij Tien's Landing)
    Dus ik doe echt heel rustig aan, praat met alles en iedereen, check iedere locatie goed of ik iets gemist heb, en heb de difficulty op de hoogste stand gezet waardoor de gevechten wat lastiger zijn en je er dus meer moeite voor moet doen om ze te winnen...
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Deaths hand is die dude met dat rode masker, (is dus een wezen of persoon, weet nog niet wat ie is, hij is de rechterhand van de keizer en knapt zijn shit op. Ook is hij de baas van de lotus assasins (die gast op de bood) en zoekt dus jouw meester omdat hij hem dood wil hebben of gevangen nemen (zo ver ben ik nog niet) die evil lotus assasins zijn gewoon mensen die getraind zijn tot lotus assassins. en of the emperor door de drought beinvloed is dat denk ik wel (word maar weinig gezien laatste tijd) dus denk het haast wel maar ik moet dat nog zien

    btw mensen klopt het dat hoofdstuk 4567 heel kort zijn vergeleken bij 123
     
  12. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    misschien al vaak gezegt hier, maar hoeveel hoofdstukken zijn er eigenlijk?
     
  13. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem in 19 uur zoveel uitgespeeld maar ik neem altijd de tijd voor rpg's dan zijn ze leuker alleen na kotor 1 en 2 kon ik het verhaal halverwege wel voorspellen.
    Maar jade empire is zeker wel de beste rpg die ik gespeeld heb.

    Wat bedoel je met hoofdstukken?
     
  14. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel ownt gewoon. Zeker limited edition met forza, conker en mechassault lone wolf demo. :p. En ik ga meteen met de Monk Zengh beginnen met zijn legendary wapen. :D.
     
  15. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb bijna alle side quests gedaan en heb er zo'n 10 uur over gedaan. Ik vind dit ecth bagger. En ook al deed je er 20 uur over dan vind ik niet dat ze het bv bij xbm een 10 voor replay moeten geven. Nu maar hopen dat dark side heeel anders is want ik vond het het beste xbox spel maar erg jammer dat het zo snel uitgespeeld is. En hij kreeg ook erg hoge cijfers en dat vind ik ook goed maar een rpg moet voor replay niet 10 a 15 uur hebben. Ik heb zelfs langer aan halo 2 gezeten.
    By the way, de punten;
    IGN---9.9
    XBM---9.5
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2005
  16. fillem

    fillem Sterkman

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je alle dialogen snel doorgeklikt dan zeker? :9
     
  17. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, het word verder in het spel wel vetter. Het is nou iig een uitdaging om te spelen. Weet iemand hoe jede animatie van bijvoorbeeld thousand cuts anders kan maken ? Want dat is wel storend, de hele tijd hetzelfde.
     
  18. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 16 uur over gedaan, ik heb ook alle sidequests gedaan. Meestergame alleen veel te kort voor een (Bioware) RPG.
     
  19. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Do not forget. Eigenlijk is het een combinatie tussen action en rpg. Actionspellen zijn vaak korter. Denk aan Ninja Gaiden. Met weinig puzzels gebruik je ook minder tijd. In JE zitten volgens mij helemaal geen puzzels, dus dat maakt het spel ook aanzienlijker korter. Ook is het veel meer vechten dan echt bezig zijn je character te bouwen. Al met al niet verwonderlijk dat het spel dus zo kort is. Zie het als een leuke tactische actiongame met leuke rpg-elementen erin, die het spel net iets meer diepgang geven, naast het verhaal natuurlijk!

    Dit is mijn mening. Zeg maar: zijn jullie het eens? ;)
     
  20. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee! :)
    Waarom moet een actie rpg per c korter zijn ? Konden ze er wel meer knokkerij in gooien ja!

    Nouja...eigenlijk het klopt wel zoals het nu is! Alleen ik vind het niet okay!Voor een xbox spel (en wij meeste mensens) zijn niet zo rijk!Dus mag je wel meer van verwachten! Helemaal van Bioware , het lijkt wel of spellen steeds korter worden! En jah ik kon het ook al behoorlijk het verloop voorspellen tword wel erg typisch als ze maar niet teveel van dit soort dingen gaan doen.Dan is het goed anders word het echt @@@
     

Deel Deze Pagina