nou zeg kerel ik wed dat toen jij net nieuw was dat je ook niet zo bekend was met het forum.. maargoed deze game is zeer leip en ik speel met die furious ming
scheeld dat iedereen dat toen was maja, t valt me wel op dat iedereen met furious ming speeld. wat ik me nu afvraag is of het het nu waard is om met een ander character het spel nog een keer uit te spelen? veranderd het verhaal dan ook ofzo?
nop zou het wel kiezen als je bijvoorbeeld dark speelt, de hele tijd tegen furios ming kijken word ook saai
Ja met die meid waar ik nu mee speel (Radiant Jen) heb je een beter uitzicht dan bij Furious Ming (1ste char waar ik mee speelde) Edit: Het verhaal veranderd niet echt met een andere character. Alleen dat flirten met die vrouwen in Jade Empire doe ik nu minder aangezien ik met een vrouw speel.
die is goed ja --> wild flowers is ook wat voor de pedo onder ons btw vond iedereen de tegenhanger van chakra er lelijk uitzien --> had hem onwijs evil verwacht
Bij mij zit het zo: Ik begon me allereerste keer spelen met Wu The Lotus Blossom, omdat ik echt altijd vrouwlijke characters kies om mee te spelen... Toen ik een beetje wegwijs was geworden ben ik overnieuw begonnen met Radiant Jen Zi...ik vind haar wel wat dreug en haar outfit vind ik ook niet super. Met haar heb ik het spel uitgespeeld maar bijna alle side-quests vergeten. Nu ben ik overnieuw begonnen met Scholar Ling met haar mooie outfit en doe alle side-quests. Zo heb ik de eindbazen verslagen: (natuurlijk niet lezen als je het spel niet hebt uitgespeeld... ) Spoiler Revenger ofzo met Sword Skill, Emperor afwisselend met Tiger Strike/Dire Flame en Spirit Thief, En Master Li met Sword Skill en The Red Minister das zo`n grappig ding. Daahaag _0/
crackhead en heb je het al naar je zin op xbox world????? zeg wel een wat nuttig dit soort reacties zijn standaard @ fighter is dire flame een beetje relaxt en hoe krijg je daar zon onwijze slang mee ??? wat moet je daarvoor upgraden??
kerel ga een beetje abn nederlands leren. dan is het beter als je spelling. en NIET goeier als je speling. jemig mensen die forum members van tegewoordig
kerel ik word liever niet door een kerel schat genoemd no offence he Btw ontopic mensen! komop moet ik weer als jongste lid het goede voorbeeld geven? het is me toch wat zeg... Die oude opa vind ik dope in het begin en ook die geesten vind ik leuk om te zien
vind de stem van master li wel vet. zo heerlijk diep. blijk later natuurlijk ook wel dat het nog toepasselijk is ook.
Crackhead loopt ons allemaal te fokken, ik zeg het jullie nu vast. IP-check die lastpak eens, het heeft Berrie-trekjes!