1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioware's Jade Empire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 10 sep 2003.

1. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ja idd. Als ik een game koop verdiep ik me ook helemaal in het verhaal en wil ik alles eruit persen. Bij Jade Empire heb ik ook alle vechtstyles uitgeprobeerd en alle guests gedaan.

2. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij chapter 3 en zit al op 18 uur. ik snap niet hoe mensen het zo snel uit kunnen spelen dan mis je tog een groot deel van de sfeer in de game. Je moet je gewoon in het verhaal en de gesprekken verdiepen en als je je niet verdiept in de gesprekken dan moet je ook geen RPG kopen.

3. Victor

Victor Guest

Ik heb echt alle quests gedaan, alle vechtstijlen uitgeprobeerd en nog veel verkend maar ik vond het toch te kort. En het is zeker niet te 'diep' voor me; het had wat mij betreft een een dieper verhaal mogen hebben.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2006
  4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha...!! ABN Nederlands...?? Algemeen Beschaafd Nederlands Nederlands..??

Jemig, die forum-members van tegenwoordig _0/

Maar nu ff toe the point:

Hoeveel chapters heeft Jade Empire? Ik zit nu namelijk in Chapter 2 en ik probeer alle quests te doen, tot nu toe heb ik 6 uurtjes gespeeld :confused:

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het echt helemaal met jouw eens.
    Ik ben ook een rpg-fan.
    Staat er in reviews wel eens over rpgs, ook over deze game: Lange saaie dialogen... cmon dat is het verhaal van een game, en het is nog wel een rpg in dit geval en dan berekenen ze zoiets als minpunt. Dat vat ik echt niet?!

6. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja ik vind bij deze RPG het praten ook een groot minpunt. Ik hou echt veel van praten en antwoorden dat vind ik geweldig alleen bij Jade Empire zeggen ze echt bijna nooit iets nuttigs. Zit ik lekker in het verhaal begint iemand over een of ander vaag iets te praten dat me niets boeit en meestal herhalen ze zichzelf ook voordurend.
    Mja, Bij Final Fantasy zijn de dialogen echt heel erg briljant daar kan Bioware natuurlijk ook niet aan tippen _O_ _O_

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    De verhaallijn kwam nogal moeilijk op gang in waardoor ik moeite had om me te concentreren op zoveel mogelijk te luisteren en skipte ik vaak al, na het gelezen te hebben, de dialogen weg. Toen ik op de helft van het spel zat begon ik toch wel geintresseerd te raken en het verhaal is gewoon goed. Hoewel ik bij Kotor toch meer het idee had dat alles en iedereen om het verhaal draaide en alles met elkaar te maken had. Bij Jade Empire vind ik het allemaal maar zwakjes, alsof sommige npc's z'n eigen leven lijden zonder ook maar iets om heel de oorlog te geven. Zo kwam het iig op mij over.

8. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen want op allxbox.com stond players: 1-2 dus is er een multiplayer???
    Zo ja hoe werkt dat (co-op..versus...)

9. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    dan staat het verkeerd op allxbox.com
    er is geen multiplayer

10. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Op het doosje staat 1 player.

11. shorty_

shorty_ [B][u][F][u]

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje over de game save van Jade Empire...
    Als ik de game save, kan ik niet meer zien of die van mij is.. Want mijn broertje speeld ook, en dan is alle saves door elkaar.. Er staat ook geen naam ofzo bij, alleen Auto save - datum... Kan dit niet anders, zoals bij de meeste spellen een eigen profiel ofzo ?

12. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet gewoon kijken naar waar jij bent want er is een plaatje ernaast.

13. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, die vind ik ook cool. Lekker met zn twee bijlen hakken. Jammer dat het maar voor zo'n korte tijd is. Ben nu "dood" bij wijze van spreken. Om weer levend te worden moet ik een aantal fonteinen aansluiten voor de Water Dragon. Volgens mij ben ik al aardig op weg om een keer een spel uit te spelen ;)

14. catbabe

catbabe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JA,, als je weer in leven bent ben je er bijna ;) ik heb het al een keer uitgespeeld..

Maar ik heb nog een vraag aan de Jade Empire spelers: Ik ben dit stukje tegengekomen op een site die informatie geeft over spellen:

Bouw je eigen bolwerk: neem een vestingstad over en verander deze in de basis voor alle activiteiten van jouw personage. Stuur volgelingen op missies, leer nieuwe vechtstijlen en trek studenten aan en leid deze op. Verdedig jouw eigendom tegen plunderaars die het omringende platteland bedreigen. Jouw bolwerk zal groeien en zich verder ontwikkelen naarmate jouw prestige groeit. Dit is te zien aan de grootte van je bolwerk en de populariteit van de school.

Ze zeggen dat dit ook een kenmerk van het spel is.. Ik heb het dus al een keer uitgespeeld en ben dit echt niet tegengekomen... Jij wel?

15. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gevoel dat dit een oud bericht is. In het begin maken ze altijd grote beloften maar in de uiteindelijke versie worden er altijd dingen geschrapt zoals ook in Fable. Ik heb zelf een aantal reviews gelezen van Jade Empire en ik heb daar niets over gelezen. Het feit dat je zelf al het spel hebt uitgespeeld en je bent het niet tegengekomen zegt al genoeg: het zit er dus waarschijnlijk niet in

16. catbabe

catbabe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook uitgespeeld :) :) met die Jade Golem is het echt een eitje op het eind. Echt zo sterk is dat ding. Ik heb JE uitgespeeld met Radiant Jen Zi, ik heb me maar gedragen naar de Way of the Open Palm. Ik heb niet zoveel vechtstijlen gebruikt omdat ik mijn punten liever aan mijn huidige vechtstijlen gaf om die beter te maken en niet om andere stijlen sterker te maken, die je dan eigenlijk toch amper gebruikt. Je kan toch maar 4 stijlen toekennen aan je D-pad. Thousend Cuts en Dire waren wel chill. Ik ben net ff opnieuw begonnen met een ander character, toen koos ik de stijl Leaping Tiger, die is best vet. Net Wolverine uit de X-Men :D

18. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Na een krappe 25 uur uitgespeeld met Scholar Ling _O_ !! Wat een spel!! Vooral die twisten!! Thanks XBW!! Ik had weer een leuke zomer. :cool:

19. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ja de story is zeker vet, er zitten idd een paar leuke twisten in het verhaal.

20. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt het dat als je kiest voor de Open Palm andere of extra meelopers krijgt dan als je kiest voor de Closed Fist?

Deel Deze Pagina