1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioware's Jade Empire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 10 sep 2003.

  1. Victor

    Victor Guest

    Het enige speciale is dan dat je Death's Hand niet als party member krijgt.
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    hooowhh, nu moet ik em weer hebben :'-( :+

    Ik heb em gehad, en weer geruild, nu spijt van :p

    Iemand die er genoeg van heeft? 8)
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wel, maar je games die je te ruil hebt moet ik niet :)
     
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Pareltjes zoals Jade Empire moet je gewoon in je collectie hebben. Ik heb het ook al uitgespeeld, maar ik vind het zonde om hem weg te doen. Vind het namelijk een spel waar je na verloop van tijd weer zin in krijgt net zoals de eerste Kotor.
     
  5. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik heb jade empire (limited eitidon) moet je hebben.
    het enige nadeel is dat op de dag dat ik hem heb gekocht net toen mijn xbox naar de filisteinen ging, op het moment dat ik net wou spelen ging ie stuk erg irritant.
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan Jade Empire en andere xbox spellen nou op de 360 jah toch??? Ik wil hem nu misschien kopen maar als ik m niet op de 360 kan spelen.
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Jade Empire kan waarschijnlijk wel op de xbox 360, van andere spellen weet ik het niet precies. Alleen de goed verkochte spellen en de Microsoft games volgens mij.

    Je moet Jade Empire iig wel gespeeld hebben.
     
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het maar ik ben binnekort jarig en ik wil JE of SC CT kopen... Het zijn allebei meesterllijke spellen... Ik ben een groot rpg fan maar SC kun je met zn 2en doen JE niet.
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou voor Jade Empire gaan, omdat ik de Splinter Cell reeks geen ruk aan vind:+ Je moet het zelf weten, maar Jade Empire moet je wel een keer uitgespeeld hebben.
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo MOET?
    ik heb het spel ook en ik doe er nix mee terwijl ik Splinter Cell wél regelmatig speel. En ik heb JE niet eens uitgespeeld.


    Het is een kwestie van smaak, wat vind je leuker, een RPG of Sluipen.
    ik moet er wel bij zeggen:

    Jade Empire is gééén volwaardige RPG
    het is eigenlijk een simpel actie/adventure spel
    en met simpel bedoel ik ook echt simpel, het is echt niet moeilijk
     
  11. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Jade Empire heeft zn minpuntjes, maar het blijft een vette ervaring.

    Hij hoeft Jade Empire natuurlijk niet te spelen, maar aangezien hij Jade Empire wel een vette game lijkt moet ie het natuurlijk wel een keer checken.
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, klopt... jullie zullen allebei gelijk hebben. Maar kijk ik heb al de 2 andere sc delen en vind het meer van hetzelfde (heb inmiddels SC kben nu bij eind missie :cool: Ik houd niet van schietspellen maar dat sluipen oeehoe 8) vind ik echt heerlijk om te doen. Maar ik ben een groot rpg ik heb de beste rpg´s gespeeld. Maar een game van dit genre (oosterse vechterskunst RPG lijkt me ook niet verkeerd)
     
  13. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan het beter niet zien als een rpg. het is meer een action/adventure game met rpg elementen. maar dat maakt natuurlijk niets uit. het is gewoon een prachtige game met een heel mooi verhaal en orginele quests. maar als je een rpg liefhebber bent vind je de lange gesprekken vast niet vervelend. en de speelduur het is maar net hoe snel je er doorheen gaat. ik heb gehoord dat sommige mensen hem al in 14 uur hadden uitgespeeld. ik zit nog niet op de helft en ben al 21 uur bezig.

    ik heb beide games sc:ct en jade empire, en al zou ik moeten kiezen tussen 1 van de 2 zou ik kiezen voor jade empire. de grootste reden daarvoor is wat je zelf al aangeeft dat sc:ct meer van hetzelfde is.

    het is natuurlijk je wat je zelf het leukst vind, maar ik zou gaan voor jade empire
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik een leuk weekendje SC heb gespeeld ruil ik hem om voor JE... Ik hoop dat ik hier geen spijt van krijg.
     
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan natuurlijk ook. Als je Jade Empire na vele uren niet meer speelt kan je altijd nog Jade Empire hier op het forum ruilen voor een andere game. :p
     
  16. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    das waar
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt ik bij de Bart Smit... bij dezelfde blonde verkoopster die mij kotor2 voor 30 eurie meegaf ipv kotor1 :p vraag ik het netjes aan haar of ze JE hebben zegt ze: nee hebben wij niet en we bestellen hem niet meer ook. Er is een hele zending terug gegaan naar de fabriek want het waren fabricage fouten...
    En dat was zo bij een heleboel BS..... :'-(

    NU kreeg ik een keuze voorgelegd: Of het spel morgen ruilen voor een ander spel (in godsnaam welk spel???) of SC CT houden... Ik kies op het moment voor het laatste. Maar wat voor goede spellen zijn er eigenlijk nog meer te halen bij de Bart voor 30 euries? Iemand een suggestie?
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Even een nutteloze bump;

    Heb weer ff een Xdoos staan en heb ff deze game erin gegooid. Moet eigenlijk zeggen dat ik me er prima mee vermaak. Heb er nu een uurtje of 7 opzitten en vind het wel een leuke game.

    Het is misschien iets teveel slap geouwehoer, maar het speelt wel lekker vind ik. Leuke combotjes en lekker lomp doen en debiele keuzes maken als je die krijgt. Best makkelijk spel ook. En dat vind ik helemaal niet erg als ik toch alleen maar lomp aan het doen ben :)

    Ik ga me er nog ff verder mee vermaken, want heb nu wel zin om het uit te spelen. :)

    Jooooo
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem eerst 1x uitgespeeld, daarna heb ik m nog eens in een keer achter elkaar uitgespeeld, binnen 3 dagen8) met alle submissies. Echt een uberspel, ook al zijn die combo's soms wel saai, er is maar 1 combo nodig om het hele spel uit te spelen, A A A 8)
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    haha inderdaad. Heb werkelijk geen idee hoe ver ik ben maar ja. Ik vind het alleen strontirritant dat er de hele tijd boodschappen staan in dat stomme journal. :cool: Boeie man, 'k wil gewoon spelen. Dus hou op dat dat knipperende logotje in me beeld! 8)

    //edit; uitgespeeld. Maar ga het niet nog een keer doen. Mij teveel blablabla. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2006

Deel Deze Pagina