Bioware's Jade Empire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 10 sep 2003.

1. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gemiddeld op gamerankings 98% 8)
    Oke, het zijn maar 5 reviews, maar toch :)
    Ik heb de demo van OXM, helaas is hij zo kort... maar wel goed :D

2. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me ook een extreem goed spel, ik hoop dus wel dat de xbox360 backwards compatible is.

3. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Hij staat nu gemiddeld 96% bij GR

ff wachten op die van Gamespot.com review :D

4. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IGN geeft een 9,9
    maar ik heb niet het hele topic gelezen...maar het is dus een spel als fable (real time gevechten) met de diepgang van Final Fantasy

5. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamespot
    8.4 :{ !

Teamxbox Een 9.7.

Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.100
    Ach... het is maar de opinie van 1 gast. Een gast die Paper Mario op de Cube een 9 gaf voor graphics, en die game een 9,2 totaal gaf.

Daarnaast moet je niet vergeten dat IGN de eerste review had (eerder dan gamespot in ieder geval) en meestal betekent dat dat de game hoger scoort bij de site die de 'exclusive' heeft, en lager bij de site die wat later komt met de review...

Verder vond ik op gamefaqs.com nog deze message, van iemand die de final edition ook gespeeld heeft, en die wat te zeggen heeft over GS' review, namelijk dat de GS review voornamelijk de vergelijking maakt met KOTOR, en daarom wat lager scoort... maar als je de game bijvoorbeeld vergelijkt met en game als Fable, Jade Empire alles beter doet en dus veel hoger had moeten scoren (Aangezien fable ook vrij hoog scoorde op Gamespot... 8,6 )

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.100
    Ik vind veel van de reviews trouwens een beetje tegestrijdig...

IGN spreekt bijvoorbeeld van een zeer diepgaand combat systeem, terwijl gamspot het 'shallow' (oppervlakkig) en makkelijk noemt...

Ook spreken sommige reviews over dat de game vaker speelbaar zou zijn door de vele verschillende paden en keuzes de je kunt maken, terwijl een andere review weer klaagt over de erg korte speelduur (en de recensent vermeldde dat hij wel zoveel mogelijk sidequests etc deed...) en de lineariteit...

Maar goed, de game scoort nog steeds dik boven de 9 gemiddeld, dus mijn pre-order blijft gewoon staan. Zoals ik al zei, het zijn maar meningen, en iedere reviewer kan gewoon wel eens game spelen die iedereen fantastisch vind, maar wat hem persoonlijk niets doet... (Zo vond ik Halo ook niet zo erg bijzonder)

8. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De review van GS zegt dat de loadingtimes langer zijn dan in Kotor, terwijl de rest zegt dat het dus vet verkort is. Ook lekker tegenstrijdig allemaal.

9. Goldeh

Goldeh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn natuurlijk ook allemaal meningen van mensen, de een vond KOTOR erg goed, terwijl de ander KOTOR niets aan vond.

De een houdt van Actie spellen, de ander vind Platform spellen te gek.

Maar als 6 van de 5 reviews het spel een 9+ geeft, zal het toch wel erg mooi/goed zijn, dan maakt 1 review van iemand die het minder vond mij niet zoveel uit.

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    En een 8,4 is toch ook een goed cijfer ;) Hm denk dat ik hem ook maar ga pre-orderen (limited edition). Past zo'n LE doosje van staal eigenlijk wel in zo'n dvd kast? Waar je ze horizontaal in moet schuiven?

11. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    normaal houd ik niet van dit soort spellen, maar ik heb de demo gespeeld van OXM en ik vind het vet, ook als heb de de demo binnen 4 minuten uitgespeeld...:p

is de limited edition in een tinnen of gewoon doosje?

12. Goldeh

Goldeh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van het Limited Edition Interview

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Past ie denk je in een horizontale dvd kast?

14. Goldeh

Goldeh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij dat het een gewoon doosje is, dus denk het wel.

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zo'n stalen? Oke dankje!

16. Goldeh

Goldeh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee een gewoon plastic doosje, ik las nergens dat het in een metalen omhulsel zat.

17. A-S-C-A-R-I

A-S-C-A-R-I Guest

lijpe shit

18. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de vechtstijlen echte duidelijke verschillen hebben en niet op dezelfde damage neerkomen. Ook hoop dat ze divers en afwisselend zijn. Hiermee bedoel ik:
    een vuurbal moet niet hetzelfde effect hebben als een ijskegel.

Dat zou echt zonde zijn. Dan zou het werk aan de verschillende fightingstyles overbodig zijn; je krijgt toch altijd hetzelfde resultaat. Dan kun je net zo goed telkens dezelfde vechtstijlen pakken.

In de verschillende reviews heb ik wel zo'n kritiek gelezen.
    Zeker op www.game-revolution.com...

LAAT HET DE BESTE RPG EVER WORDEN!!!!!(voor de xbox :D)

19. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zolang ze maar niet langer zijn als morrowind, want anders staat de game zo op ebay oid.

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    wat is btw de extra vechtstijl nou die bij limited edition zit???

Deel Deze Pagina