Ja. die combo's die hij vertel in de review zijn er 3. Dusja, hoeveel stylen zijn er dan weer ? Dozens... Jaja...
IK heb hem !!!!!!!!!!!!! Je kan in het begin gewoon een character kiezen een vechtstijl waarmee je begint kan je niet kiezen maar elke character begint met 2 andere vechtstijlen (die je in een gevecht met D-pad kan wisselen tussen de stylen en als je een wapen hebt word dat eigenlijk een nieuwe vechtsijl die je weer kan selecteren met d-pad). Er staat bij elke character een soort hoofdeigenschap snel ,balanced, strong of magic. Je hebt drie balkjes : health, focus, en chi. deze kan je in het begin kan upgraden je moet zelf kiezen waarbij je iets bij wilt doen( wil je veel chi doe je het bij chi enz.) Ik hoop dat jullie er wat aan hebben (mischien wisten jullie het al) als je nog meer wilt weten wat ik je kan vertellen vragen jullie het maar ik durf niet veel te zeggen anders vertel ik mischien te veel. (En ik weet niet hoe ik spoilers moet gebruiken )
Hoe kom je aan het spel? Dat systeem met de D-Pad klinkt wel rlxt! Hoe zit het met de graphics en verdere gameplay van het spel? Je eerste indruk etc?!
Ik heb hem ook bestelt weet eigenlijk weinig tot niets van het spel maar dat IGN het een 9.9 heeft gegeven zegt genoeg
Spoilers, [ spoiler] text [/ spoiler] zonder spaties, Vraagje, heb je de Limited Edition, of de gewone? Het LE Character natuurlijk
D-pad is erg relaxt idd. In het begin dacht ik dat het een beetje langdradig met het praten en verschillende antwoorden en vragen waaruit je steeds kan kiezen maar ja dat hoort bij het spel dus dat went wel. De graphics zijn mooi beetje vergelijker met fable denk ik. Ook de maps en waardoor je loopt is vergelijkbaar met fable je hebt gewoon delen van dorpen of bijv. je school die verbonden zijn met poorten en deuren. Wat ik erg vet vind is de chi aanvallen (chi is trouwens iets met lichaamsenergie of energie uit de lucht die jij gebruikt echt precies weet ik het ook niet. In nederland noemen we dat meestal ki) als je het gebruikt zweeft die chi een beetje om je handen en lichaam heen . OoK kan je een soort schild van chi maken. Ik ben nog niet echt ver ik pas een uurtje gespeeld ik ga hem morgen effe wat langer spelen dan kan ik mischien wat meer vertellen over vijanden en wapens enzo Waar ik wel al tegen gevochten heb is soort ghosts en bandits verder nog niet. Goldeh: thanks ik wist dat niet met die spoilers!!! Ik heb trouwens een versie uit usa (m'n vader had een verassing na een trip voor t werk een of ander spel zei die )de gewone editie dus over de limited editie kan ik niks zeggen....(Is er niemand anders die een limited edition import heeft?)
hmmm ik kan niet wachten tot ik de game heb Hoe ziet het hoesje er uit van de LE .. ik had gehoord dat de Amerikaanse versie iets afwijkt met de Europese .. kan je een foto posten @maarten - staat toch in de manual ik vond de manuals van bioware altijd heel uitgebreid of hebben ze dat weg gelaten?
lol het staat er niet in! dus ik vermoed van niet. ik heb wel bij zon bolle gast smilling mountain ofzoiets zon vest gekocht dus wou ik vrage aan mensen die ook de usa versie hebben of je die ook aan kan doen
Ik heb de game nog niet ... dus ik moet je het antwoord schuldig blijven alleen jij en godson hebben hem al
Het is bijna zover!!! Aanstaande Donderdag (Okej vrijdag officieeel maar donderdag is koop avond ik verw8 um in mn DimensionPlusje) I just cant waaait!!!!!!!!! *Bijt nagels*