1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioware's Jade Empire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 10 sep 2003.

1. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel duurder is die?

2. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Over die jas weet k niet ik heb nog geen tijd gehad om hem te spelen
    En ik kan niks over limited edition zeggen wat die heb ik niet....ik heb de gewone..............

Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  3. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em vanmiddag uitgespeeld, ga em denk ik niet meer kopen. Zo bijzonder is ie niet, je kan wel veel veranderen enzo, maar zonder die veranderingen is het spel ook goed te spelen.
    Tis gewoon een hackspel als fable en devil may cry, dialogen heb ik op een gegeven moment allemaal doorgeklikt want wordt zo saai. Heb er 15uur over gedaan.

edit: de laadtijden zijn best wel lang

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    nee uit twee cd's een spel (de gewone versie) plus een cd waarin de extra staan en een download content (op de disk, live niet nodig) de content dan gewoon op je xbox laden en dan is ie speelbaar --> heb je vrienden die het ook kopen dan kan je netzogoed eentje de limited laten kopen en de andere de normale en de cd gewoon gebruiken om effen monk te laden

gunitesoldier, tja met skippen van het verhaal enz mis je een onwijs belangrijk element van het spel, om de gesprekken gaat het toch. dus tja, jammer voor je dat je het niet kn waarderen ik kan echter echt niet wachten tot ik hem heb, lees lekker veel reviews enz, dit word de game

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.100
    Op gamefaqs.com wordt trouwens in de messageboards gesproken over dat de 2de disk (bonus disk bij de LE) problemen heeft met afspelen op een Thompson drive...
    Hopelijk zal de pal-versie dit probleem niet hebben, maar is toch verontrustend nieuws...

Wanneer levert die XBW-shop waar ik de game ge-preordered heb, de game!?
    En krijg je eerst nog via de mail een bevestiging van betaling, en/of een bericht van verzending!?

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    wat is verschil tussen thompson en pal (nooit begrepen) weet dat pal in Europa games is maar thompson??

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.100
    Thompson is de naam van de dvd-drive in je XBox. Maar er zijn ook andere, dus maybe heb jij een Samsung drive of een Philips of whatever erin.
    Thompson schijnt zo'n beetje het slechtst te zijn, maar persoonlijk niets van gemerkt tot dusver...

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Thompson is je dvd-drive. Er zijn alleen Pal en NTSC. Er zijn namelijk 3 soorten drive's gemaakt en ik heb toevallig Thompson

EDIT: Yi-Long was me voor

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    en hoe zie je welke je hebt?????

btw Gryhpon hij is ook bij FRS verkrijgbaar maar daar kost ie 69 eur

10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm, Hoe ziet die van jou eruit? Heb je nog 2 gaatjes erin? Dan heb je een philips heb je er 1tje en er zitten nog 2 grotere strepen in dan heb je een thompson
    Heb jij geen van deze 2 dan heb jij een samsung ;)

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Even de vergelijkingen: (ik heb de Thompson, soms problemen mee inderdaad)

Thompson

Samsung

Philips

Et voila. Maar is het al bewezen dat de LE niet goed werkt op de Thompson?

12. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor extra's zitten er op de LE versie van jade empire?

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    70 euro!!! vuile afpersers :D , toch bedankt voor je reactie :D.

Ik koop hem wel in Xbazar, ik ga toch op werkweek Maandag dus ik kan Jade Empire niet gelijk spelen :'-(

14. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Er zit een extra character in en nog wel wat denk ik maar dat weet ik niet. Dat wil ik niet missen, dus daarom ga ik voor de LE en niets anders.

15. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    toch wel jammer dat ik LE niet heb kan je hem ook apart kopen????
    alleen de bonusdisc want dan ga ik dat effe halen.......

16. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Toch wel een naaistreek dat je minstens 5 euro extra moet betalen om een extra character te krijgen. Dit slaat natuurlijk nergens op. Ze hadden die character net zo goed in de normale versie kunnen stoppen, dan is alleen niemand zo gek om extra geld neer te leggen voor wat making-of filmpjes en wat demo's. Gewoon incashen dus.

Ik heb overgens toch de limited edition besteld, maar ik hoop dat dit geen gewoonte word.

17. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij Limited Editions blijft kopen, kan je er vanuit gaan dat het weldegelijk een gewoonte zal worden ;). Overigens is de monnik, het extra karakter, niet zo tof als de andere karakters :).

18. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    godsson zou je wat willen vertellen over het vechtsysteem (ik doel op combo's) ? Ik vraag me nou af of het een soort fable is met styles, of met een combo systeem.

19. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik even voor mag dringen, het werkt niet met een al te ingewikkeld combosysteem. Je kiest simpelweg een vechtstijl en beslist of je een snelle of harde aanval wilt uitvoeren of een aanval wilt ontwijken :).

20. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Oja, maar zijn die stylen dan weer zo dat je bijvoorbeeld de enemy met 3 verschillende stylen te lijf moet gaan, of is 'button bashing' genoeg ? Dat vraag ik mij nou af... Bepaald ook of ik 'em koop of niet.

Deel Deze Pagina