ik heb het een tijdje gespeeld bij een vriend van me. Die had hem op niet geheel legale manier verkregen. Maargoed, het zag er mooi uit was wel lache. Een ding wat ik wel opmerkte is dat je in een menu kan zien wat je creature geleerd heeft. BV: poo on vilager. als je dat dan aanklikt kan je hem voor dat gedrag straffen of belonen terwijl hij het gedrag op dat moment helemaal niet uitvoerd. Hierdoor lijkt het me wel heel makkelijk worden om een creature een beetje af te trainen. Ook leert de creature niet jouw spreuken door te kijken hoe jij ze uitvoerd (zoals in bw1). Je moet ze met tribute kopen. Vond ik ook een beetje jammer, maar dit scheelt natuurlijk wel weer veel werk.
Ik dacht em dus ook mooi even te kopen, maar hij viel me vies tegen. Ik had het idee dat het meer om het RTS-gedeelte draaide dan om je creature, en dan vond ik jammer. Want het mooie aan Black & White is natuurlijk je eigen creature opvoeden, wat naar mijn mening een beetje slap verwerkt is in deel 2. Helaas dus, voor mij een tegenvaller..
ik vind dat eigenlijk ook niet helemaal waar. Je creature heb je in 10 min opgevoed. Het strategie gedeelte stelt idd niet veel voor. Het grootste gedeelte van het spel ben je bezig met huisjes en velden graan bouwen. al helemaal als je evil speelt, want de bouw je steeds dezelfde lelijke huisjes, bij good is er nog wat afwisseling wat betreft dat. Maargoed ik speel het wel.
Maar in deel 1 was juist alle aandacht gericht op je creature, waar in deel 2 geen sprake van is naar mijn mening. Maar ach, ieder z'n ding
Wat voor error geeft ie, of in hoeverre doet start ie hem niet op? Probeert ie hem te openen, maar sluit ie hem af, of doet ie soms helemaal niets?
als ik hem opstart zie ik eerst het logo van black and white 2 en dan na lang wachten geeft hij een foutmelding dat het besturingssysteem niet klopt en dat het ip-adres internet-protocol) van de computer ook niet klop heb er veder nog nooit last van gehad.
Ik zie hier alleen maar Reacties dat het spel echt klote is, mijn eerste indruk (wel een hele hele korte indruk) was dat alles er wel strak en gelikt uitzag. maar hoe zit het nou verder in het spel, wat betrefd afwisseling, creature bijhouden, vijanden enzo ? enz enz ?