1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Black list + adres

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door being-xboxed, 29 aug 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Er komt natuurlijk ook een stukje eigen verantwoordelijkheid bij kijken. Je moet niet zo maar op iedere goed lijkende deal in gaan. Zelf hanteer ik de volgende regels:

1: Ik controleer de posts van degene met wie ik een deal wil sluiten. Als je deze gewoon even snel bekijkt zie je al gauw genoeg of iemand zich asociaal gedraagt. Als iemand dus raar reageert in andere threads dan gaat de deal bij mij al niet door.

2: Geen deals met newbies. In principe doe ik alleen deals met mensen die zich imo hebben bewezen op dit forum. Tenzij een newbie ermee akkoord zou gaan om zijn game als eerste op te sturen ben ik bereid tot een deal. Als hij dat niet wil dan heeft hij pech, hoe goed de deal ook lijkt.

3: Geen deals met mensen die zich puur en alleen op X-Bazar ophouden. Tenzij uit mijn eigen screening blijkt dat deze personen te vertrouwen zijn.

4: Geen deals meer met mensen waarmee er uiteindelijk toch iets mis is gegaan. Zelf heb ik een deal gehad waarbij ik de verkeerde game kreeg opgestuurd en vervolgens te horen kreeg dat hij per ongeluk twee games had verwisseld. Ik heb het toen zelf moeten regelen met degene die mijn game had ontvangen. Uiteindelijk is dit allemaal prima gelukt, maar als iemand slordig te werk gaat zelfs als dit per ongeluk is dan komt er geen volgende deal.

Op deze manier heb al best wel veel deals gedaan en op het ene voorbeeld na zijn ze allemaal prima gelukt.

Verder vind ik het niet meer dan normaal dat je elkaar via pm of email op de hoogte houdt van de stand van zaken. Als je het geld of de game binnen hebt dan laat je dat gewoon even weten en datzelfde verwacht ik van degene met wie ik een deal heb.

2. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat is ook zo. Ik bekijk ook altijd of iemand wel betrouwbaar is etc. maar wat voor moeite is het nu om zo'n systeem in te voeren als dat XMSTXRDXM bedoelt? Desnoods doet ie het zelf, de vraag is alleen of het mag van jullie...

We vragen niet om garantie, we vragen gewoon om minder risico...

Nogmaals, ik ben maar bezig met een voorstel, ik beschuldig jullie écht niet van nalatigheid ofzo...

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heb ik niet gelijk al gezegd dat het absoluut niet gaat gebeuren?

ik geef je één woord: Privacy. Daarmee is alles gezegd.

4. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Dan houdt het op , dan moeten we maar oppassen , en wat GothicRuleZ zegt , me daar een beetje aanhouden .

Deel Deze Pagina