1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Black Ops Moon Easter Egg vragen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door -Ultimate, 20 sep 2011.

  1. -Ultimate

    -Ultimate -

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik heb wat vragen over de EE van Moon,

    1. Ik hoor van mensen dat je COTD EE en Shangri-La EE nodig hebt voor de Easter Egg van Moon, Weet iemand of dit waar is?

    2. Ik speel meestal met een andere zombie fanaat vriend van me maar hij of ik zijn nooit Richtofen.. Moeten we met 3/4 mensen spelen of hoe zit dat? |:-
     
  2. *FeX*

    *FeX* Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet eers call of the dad en shrangi la easter egg hebben gedaan en zover ik weet moet het ook met 4 spelers net als bij shrangi la. hoop dat dit helpt.
    Heb ze van de week met mijn broer en zijn vrienden gedaan op de PS3 voor een maatje van ons en zo moeilijk is het eerlijk gezegd allemaal niet.

    Succes ermee
     
  3. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb 'm met 2 andere gedaan, dus je hoeft niet persee met 4 te zijn. Ik denk zelfs dat het solo kan. Maar je moet er wel voor zorgen dat degene die Richtofen is, zowel de CotD EE en SL EE heeft gedaan.
     
  4. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    In je eentje kan het niet. Dat zou betekenen dat je alle perks hebt, dus ook quick revive, en dan kan je oneindig doorgaan. Lijkt me vrij onlogisch.
     

Deel Deze Pagina