1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Black

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 jul 2005.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb geen problemen met de framerate en vindt het wel lekker soepel. Maar had ook nooit last van de framerate met Killzone, dus in hoeverre je wat aan mijn antwoord hebt... :p
    Die cutscenes / filmpjes voor missies beginnen en het verhaal doen me btw helemaal niets. Je kan ze niet skippen helaas, maar ik wil het liefst direct knallen.
    Edit: weer een missie voltooid na 1u38m (weet niet of doodgaan meetelt). Lange missie, maar wel vermakelijk, beetje lekker knallen. :)
    Zit al op bijna 5 uur en heb pas 4 missies gehad, dus nog wel even te gaan (ook pas 7%).
    Lekker alle mijnen af laten gaan, zorgen dat je iedereen lekker neergeknald hebt, rustig de omgeving verkennen. Maar als ik zou willen zou ik veel sneller door het spel heen kunnen.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  2. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze ook een datum benoemd. Want ik heb Black gekocht en heb een 360.... Maar geen gewone xbox. :p Wat is de bron ervan?
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2006
  3. Don freakster

    Don freakster Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat er best wel dat er een multiplayer bij had mogen zitten voor die 60 euro
     
  4. Eezz

    Eezz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom speel ik die spellen wel, maar koop ik ze niet. ;)
     
  5. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me er best wel op verheugd maar hoor toch erg veel negatieve punten. Echt heel erg jammer EA.
     
  6. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Karf wat is de bron: Black word backwardcompatible.
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43

    dit viel mij ook al op, verder vind ik het wel een aardig spel, maar zoals nemesis al zei, niet alles kan kapot en dat is soms hinderlijk
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Aargh, zit nu bij een vervelend stukje.
    Na 'Find entrance to the lower levels' krijg je als opdracht om de bodyguards te verslaan. Zo vervelend, want zodra je het gedeelte (open ruimte) binnen loopt kan je niet meer terug omdat er dan ineens een soort van muur in die opening waar je zojuist doorheen kwam staat. Je kan je daar binnen vervolgens ook niet goed dekken en je wordt ineens van alle kanten neergeschoten. Dan is het ook nog eens zo vervelend met die rookeffecten dat je amper ziet waar ze staan en aangezien je honderd kogels op iemand moet leegknallen voordat ie dood is (als je niet het geluk hebt dat een headshot echt direct zijn dood betekend) is het al snel einde zaak. Wordt nog een paar keer flink proberen.
    Edit: 2de keer wel gelukt, gewoon snel de trap op sprinten en van boven alles afknallen en granatan pakken. :D
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2006
  9. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Karf wat is de bron? (voor de 2x keer). Alvast bedankt
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Weer een missie verder ondertussen. Ben nu bij The Bridge.
    Mn weapon of choice klopt helemaal niet (staat bij player profile).
    Zit al op 7:22:03. :eek:
    Vorige missie was vervelend. Steeds weer iemand met een rocketlauncher of sniper. Dan moet ik met mn guns (had nog geen rocketlauncher, sniper zag ik later pas ergens liggen) hun afschieten. Soms was ik te ver verwijderd, ondanks het niet zo bijster ver was, om ze uberhaubt te raken. Heb ook veel gehad dat ik nog maar 2 rode levensblokjes had. Achter schuilplaats vandaan, 1x schieten, geraakt worden, terug naar schuilplaats, even wachten tot je weer 2 levensblokjes hebt en paar keer opnieuw proberen tot ie na lange tijd eindelijk dood is. Je medemaatjes staan vervolgens lekker uit hun neus te vreten ipv ook die snipers te killen.
    Bij laatste gast met rocketlauncher ben ik al schietend op hem afgehold en dan maar hopen dat hij eerder dood is dan ik, gelukt gelukkig. :)
    Zo irri dat die balans niet helemaal in orde is.
     
  11. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister die game uitgespeeld, wat een kutspel zeg. Deed er ook like 5:30 uur over, echt een miskoop dus.
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Oeps ik had 'm ook nog besteld :eek: , maar goed ieder zijn smaak he dus maybe is het toch wel een goede game voor mij. We zullen zien!
     
  13. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt deze game trouwens ook op de 360 ?:confused:
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Nog niet.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Black uitgespeeld. Pittig die laatste missie aan het eind. Zowaar 2x dood gegaan en er flink de tijd voor genomen.
    Heb gemengde gevoelens over de game. Enerzijds erg cool, anderzijds een erg matige game.
     
  16. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    een erg mooie matige game? is dat een goede beschrijving?
     
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @2k
    op wat voor difficulty heb je de game uitgespeeld? Normal?
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Makkelijkste moeilijkheidsgraad. Kon de anderen niet kiezen.
    Alsnog bijna 11 uur over gedaan. :eek:
     
  19. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de Demo geregeld voor de gewone xbox , die werkt wel op de 360 !!! _O_
     
  20. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe ziet dat eruit?
     

Deel Deze Pagina