1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Black

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 jul 2005.

  1. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed , en de demo werkt zo als het hoort . _O_
     
  2. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    tsjah ik heb hem nu ook uit, de laatste missie was wel wat pittiger, ma voor de rest vond ik hem wel erg makkelijk(op normal dan) A.I. was niet echt goed. Maar echt die explosies enzo: _O_
     
  3. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb enkele reacties gelezen.. en daaruit leid ik af.. NIET KOPEN, DUURT VEELSTE KORT EN HET IS BEST MAKKELIJK QUA AI...:eek:

    Eerst wou ik Black nog kopen maar nu twijfel ik een beetje..
     
  4. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja ik heb hem nog niet uitgespeeld.. ben er eventjes aan begonnen maar tot nu toe trekt het me nog niet echt.. misschien dat ik hem ooit nog uit ga spelen..
     
  5. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag ook uitgespeeld, maar kan iemand me vertellen hoe ik de black-ops mode vrij speel???
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat staat gewoon in de menu's hoor. Op 'hard' uitspelen, dan ontgrendel je Black Ops.
     
  7. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm het irritante aan deze game is dat headshots niet altijd veel uithalen:confused: Zelfs niet als je hem op Single Shot zet... Ik heb nu als oplossing om het handpistooltje te gebruiken, dat is eigenlijk wel het uberwapen in dit spel:) Wel vaag dat zo'n lullig dom pistooltje beter is dan een zwaar machinegeweer...
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Jup. Helaas is de balans niet optimaal. Gewoon flink knallen en je shotgun gebruiken. :)
     
  9. eiszo

    eiszo Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer Black te spelen op de 360. De vierde missie, Naszran Foudry gaat het mis. Het beeld is heel donker en wazig. Hebben anderen die dit spel op de 360 spelen ook? De eerste 3 missies lopen super en op een HDTV zit het er goed uit.
     
  10. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    ey jongens als je naar die site bij black gaat hoe krijg je dan die wapens in de restricted zone ik snap er niets van

    black is toppie
     
  11. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er wel splitscreen bij deze game?
     
  12. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    geen multiplayer, dus ook geen splitscreen. (helaas)
     
  13. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij gebrek aan goede fps voor xbox 360 heb ik inmiddels Black gekocht.(cod2, graw, far cry, the outfit, en pdz heb ik al uitgespeeld op normaal en hard.)
    Tot nu toe (3e missie) ben ik zeer gecharmeerd van dit spel.Redelijke graphics voor een xbox spel (hdtv) ,goed geluid, en een leuke gameplay.Tevens een hoge mate van destruction.Denk wel dat de spelduur niet erg lang is.
     
  14. Sirus

    Sirus Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Met het 2de level op Normal difficulty heb ik er een uur over gedaan om hem te halen , dus alle objectives goed gedaan.

    Ik had het spel al is uitgespeeld op easy , maar dit is veel leuker met die extra objectives. en ik krijg lekker Silver Weapons later.
     
  15. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel dit spel gewoon niet meer (na 2 levels) omdat de look sensitivity niet is in te stellen. Een belachelijke fout in het spel, iedereen die een beetje online gamed zal dit niet graag spelen tenzij je je aim wil verliezen.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Had daar geen last van (komt wellicht ook omdat ik nauwelijks online speel). Irriteerde me alleen mateloos aan de slechte balans en vond het uiteindelijk maar een matige game.
     
  17. klakoen

    klakoen Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    black viel ook tegen.
    na dat level met die vrachtwagens in het begin had ik het wel weer gezien.
     
  18. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Black is heerlijk om na je werk even te spelen .
    Even nergens aan denken en alles kapot knallen . :thumbs:
     

Deel Deze Pagina