Koop XBM (NL versie) en kijk maar bij de preview van Black. Ze vroegen of de huidige Xbox het wel aan kon, en toen zei die vent van: Dit is op de PlayStation2. Dusja... Hun hebben de demo zien werken.
ik heb gelezen dat je hele gebouwen kan laten instortan als je er met een raket op schiet en zo beetje alles kan kapot
daar mag je je ouders voor bedanken... _0/ Game lijkt me wel wat worden..maar hoop dat vrijheid dan ook echt vrijheid word. Heb dat woord namelijk te vaak gehoord,waarna je in het spel al snel tot een halt word geroepen.
wooooooooooooooooooooh!!!! vet! dat stuk met die granaat en al dat puin en shit.... iets om in de gaten te houden
ja ok, als Criterion zulke graphix op de ps2 kunnen krijgen maakt t voor mij geen drol uit als t op F.E.A.R lijkt
Ben gister bij EA world geweest had perskaarten kregen presentatie van deze game echt zoooooooo bruuuuuuut! De game was voor 60 % klaar en zag er nu al zo goed uit wij zaten als pers op de bank en hij was aan het spelen. Wapens zijn fantastiss uitgewerkt!! Omgevingen zijn destroyble ziet er erg mooi uit ook! De man die ons hier over vertelde zij dat het doel van deze game was een fantastiche singleplayer neer te zetten en volgens mij gaat dat echt lukken. Hij zei ook dit is wat Killzone voor de PS2 had moeten zijn en dat klopt ook!