Klopt, de rede daarvoor is dat de ontwikkelaars voor het eerst een shooter maakten en zich daarom volledig wouden storten op de Single Player, dat moet een super ervaring worden. Ze wilden niet dat er of een goede single player en een slechte multiplayer of andersom.
Denk niet dat daar verandering in komt. Zelf heb ik er niet zo heel veel problemen mee, er zijn immers genoeg toffe online shooters en ik speel een game toch liever in sp, zeker als het een goede sp bevat. Vind het wel goed dat ze aangeven dat ze liever een goede sp willen dan een sp met matige mp of andersom en er niet met vreemde smoezen omheen probeer te komen. Zover ik de beelden ervan gezien hebt lijkt het me iig een erg toffe game.
nee ik zit er ook niet mee hoor, ik heb namelijk geen xbox live (helaas) maar toch vind ik het meestal leuk om met vrienden split screen te doen, maar als dat niet mogenlijk is, achja, ik overleef het wel
ik ben echt verliefd op dit spel.. gewoon nu al.. misschien istie heel kut maar de doel van het spel is iig super.. op alles knalle wat beweegt en dan kijken wat er over blijft om het dan voor een 2e x neer te knalle..
game heeft echt een heel goed physics systeem! alles kan kapot! gaat deze game ook live? en zo ja kunnen ze dit ook op Live waarmaken?