1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Black

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 jul 2005.

  1. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is er niet voor aangekondigd.
     
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Maarja, het lijkt een goede game te worden, EA is de uitgever EA=Geld willen krijgen.
    Het zal dus wel nog op de 360 komen

    En op de GBA, PS3, PC, DS, PSP ;)
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Kobold
    officieel is ie niet voor de xbox360 aangekondigd dus voorlopig komt ie alleen voor de ps2 en de xbox ;)
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    We zeggen niet dat we horen dat hij op de 360 komt omdat we dat leuk vinden. Maar omdat wij dat wel degelijk gehoord hebben en dat niet van de K zijn K. Maar van de mensen bij EA die dat moeten weten.

    Of dit inmiddels nog de plannen zijn of op welk tijdsschema dat eventueel bestaat, wie weet. Daarom staat er ook luid en duidelijk. GERUCHT. Het behore iedereen duidelijk te zijn dat hij eerst op Xbox en PS2 uit komt voordat dit 'gerucht' gesubstantieerd (mits dat al gebeurt, het gaat immers niet zo geweldig met EA en next-gen projecten worden links en rechts laten vallen) wordt via officiele analen.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2005
  6. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Release Date: 25 Februari 2006

    Bron: Homepage Xboxworld.nl



    Hoewel, dit vond ik op GamePro.com
    Die datum kwam ik ook tegen op Fragland.be, dus ik denk eerder dat het dus de 28e is ipv de 25e.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  7. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag was ie bij gamekings, hadden ze dat bos level gespeeld. Ze aren heel enthousiast en gingen klappen voor dit spel en ze zeiden dat dit de wreedste shooter van 2006 zou worden!:D
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat alles kapot kan heeft niet zo veel met physics te maken. Sterker nog, vijanden vallen vrij onrealistisch neer en bijvoorbeeld normale bomen in het bos, daar splintert niet eens iets vanaf als je schiet. Maar komt je in een kamp, dan gaan alle kratten, raamkozijnen etc. er wel stevig aan. Is dus niet 'alles' kan kapot, maar wanneer het logisch is, dan kan het.

    Verder hebben wij deze build ook op de debug, heb die al gespeeld tijdje terug, moet nog preview schrijven. Het is wel een leuk level om te spelen, maar verwacht niet dat het erg diepgaand is. Je rent als een rambo door de levels heen en alles ontploft om je heen. Het coole zijn vooral de wapengeluiden, die rete hard zijn. De wapens zien er ook erg mooi uit en als je ergens op schiet dat het dan (vaak) versplintert is ook erg stoer. Verder moet je niet te veel verwachten, want dan ga je teleurgesteld zijn! :)

    Beste shooter van 2006, lijkt me absoluut niet met een aantal bijzonder mooie en leuke 360 games in de pijpleidingen, maar ongetwijfeld de leukste Xbox (niet 360) shooter die er in de komende maanden uitkomt (24 februari ofzo). Het is hopen dat ze hem ook op de 360 uitbrengen.

    28e is een dinsdag. Games komen in Nederland uit op een vrijdag. Bij ons hoort de 24e te staan.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2006
  9. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    De jongens van Gamekings die LANG NIET ALTIJD POSITIEF ZIJN OVER GAMES vonden Black anders wel een supershooter en een potentiele beste shooter van t jaar dus deze game ga k ook zeker halen want de omgevingen zijn afwisselend en de gameplay kickt gewoon ASS !!!
     
  10. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd naar black, vooral wat ze nog uit de xbox kunnen halen om black zo mooi te laten draaien op de xbox.
     
  11. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt echt een coole game..

    de graphics zijn echt wel goedd .. :eek:
     
  12. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had in de PU (of was het nou de XBM) gelezen dat ze het er al wonderbaarlijk mooi uit vonden zijn op de ps2:cool:
     
  13. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    en..... wat voegt dat toe?
     
  14. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wil zeggen dat hij op de xbox nog een tikkeltje beter wordt kwa graphics, laat staan wat een prachtspel dit dan wel niet op de 360 moet worden ;)
     
  15. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    ... maar dat wisten we al:+
     
  16. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij komt (nog) niet op de 360. En dit is deel 1 van 3
     
  17. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    cool, meerdere delen van black?
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ziet er mooi uit maar ik koop dit spel niet omdat:
    - er geen live op zit
    - of multyplayer
    - en omdat ik niet nog een keer een CD van EA koopt omdat die snel kapot gaan
     
  19. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    multiplayer kan ik begrijpen alhoewel ik liever singleplayer speel :D
    maar dat die cd's snel kapot gaan..?
    ten eerste, het zijn dvd's 8):p:p8)
    ten tweede, ga je wel netjes om met je games..?
    ten derde, ik heb een paar games van EA (toppers zoals Stranger's Wrath & Timesplitters 3;)) maar die zijn nog perfect (zoals al mij spellen..:cool:) :cool:
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja du'h
    Ga ik er wel goed met om. Ik had het spel alleen in me xbox gedaan en singleplayer gedaan. 10 min. later loopt hij al vast. Dus ik doe hem weer aan en uit mijn xbox. Denk hij opeens dat het een film is en mijn DVD stick er in moet duwe.

    Nou ik vertrouw die EA niet zo meer. ;)
     

Deel Deze Pagina