1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Black

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 jul 2005.

  1. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Even van te voren: Wat ik nu vertel is hoe ik erover denk en het is geen negatieve kritiek oidO-) .

    Dus als Gamekings niet altijd positief zijn over een spel, en ze het deze keer wel zijn, is het dan dus ook meteen zo? Ik ben het met ze eens dat het (waarschijnlijk) een goed spel gaan worden en dat het een beetje in de schaduw van The Godfather staat. Maar back to the point: De mensen die bij Gamekings/PU werken hebben een game ook wel eens afgezeken die ik wel leuk vind. Dus ik zou niet maar blindelings een spel gaan kopen als iemand, die normaal maar zelden(?) positief is, zeer positief over een spel is.
    Dat je het spel zeker gaat halen etc. vind ik prima enzo en bemoei ik me ook niet mee en het is geen kritiek(het is een forum, dus er mag gediscussierd worden dus als je het niet met mij eens bent mag dat :)).
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las in de Veronica gids dat je een gratis demo kan halen bij E-Plaza :) Weet nog niet of dat nu al is, staat in de nieuwe gids bij de gamesafdeling.
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens, máár, het kan wel je mening over een bepaalde game doen veranderen.. Ik denk dat de PU een dusdanig grote invloed heeft op veel gamers, dat ze met een goede review een spel goed kunnen laten verkopen..
    Op het moment ben ik bijvoorbeeld niet echt zeker van Saint's Row.. Nou, als die een ontzettend goede review krijgt in de PU, en bij de rest rond de 7/8, dan zou ik dankzij de PU het spel gaan halen..

    Over Black, ik heb (wederom ;)) in de PU gelezen over het spel, en het heeft me nieuwschierig gemaakt. Jammer dat ie niet op de 360 komt.. Vindt het een beetje zonde om spellen voor de 'oude' generatie te kopen.. Of hij moet HEEL goed worden, en geen tegenstand op de 360 hebben..
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    maar wtf als ik deze koop op de xbox kan ik em dan spelen op de 360 of niet ?
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Waar haal je vandaan dat ie niet op de 360 komt?
    De release datum is nog niet bekend maar zover ik weet komt ie wel op de 360.

    Overigens die demo opgehaald bij e-plaza. de PS2 demo. Maar goed dat maakt in principe niet veel uit aangezien het spel hetzelfde is op de verschillende platforms. Het is overigens een ander level dan dat getoond werd in gamekings. Vrij kort level (stad), wel een ok indruk achtergelaten. Maar zeker niet zoals beweerd werd in GK de fps van 2006. Ik vond hem er wel vrij goed uitzien. En aangezien dat dan op de ps2 versie was beloofd dat wel wat voor de xbox.
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    daar vandaan ;)
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    hehe tja, dat zal me leren om niet goed te lezen :)

    Nou ja het zou in ieder geval wel mooi zijn als ie wel op de 360 zou komen.
    Maar goed, in ieder geval op de xbox.
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ga hem denk ik wel halen voor de ps2. Misschien zo nog ff die demo ophalen bij de e-plaza. Als dit spel word wat ik ervan verwacht dan ga ik er een hoop plezier aan beleven.

    EDIT: Gehaald, maar hij werkt niet, god knows why. 'T zal wel een productie fout zijn ofzo, heb ik weer :+
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  9. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er ook een XBOX-Versie van BlaCk DeMo..?
     
  10. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij geen Xbox versie.

    Heb vandaag wel de PS2 demo binnen gekregen en het is idd erg vet alleen is de demo wel erg kort. Ik heb iig al een hoop ruiten aan diggelen geknald :D
     
  11. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Pre-order bij GC :)
    Denk dat ik hem wel ga kopen, eindelijk weer eens een nieuw vet spelletje voor mijn xbox :cool:
     
  12. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je dit spel ook gewoon zonder problemen op je 360 spelen? want ik ben van plan om mijn oude xbox aan mijn broer te geven.
     
  13. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet bekend. Denk het zelf van niet want het is een hele nieuwe game. En zelf voor oude xbox games van novenber is er nog geen update.
     
  14. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    maar MS zou toch alle nu nog uitkomende games met de update vrijgeven?
     
  15. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zijn ze mee bezig maar dat gaat toch niet snel.
     
  16. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen dat het team die de spellen speelbaar maken 2 maanden vakantie hebben,dus pas ergens in maart weer een update.
     
  17. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    luie bastards!
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kreeg zojuist post van EA dat de Black demo's op zijn en dat ze mij niet van een demo kunnen voorzien, helaas. :'-(
     
  19. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    join the club dus?
     
  20. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    De screens zien er veelbelovend uit, als het een goede SP campagne heeft en lekker veel guns dan ga ik hem zeker halen.

    Maar weet iemand wanneer in februari dit spel uitkomt?
     

Deel Deze Pagina